Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE EVALUARE SPATII COMERCIALE


Detaliu pentru invitatia numarul 342449
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Numar invitatie: 342449/06.02.2013
Denumire contract: SERVICII DE EVALUARE SPATII COMERCIALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: +40 3180336, Fax: +40 3180336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 213180336, fax: +40 213180336, persoana de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, etaj 2, camera 33
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sectorul 3 al Municipiului Bucuresti)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE EVALUARE SPATII COMERCIALE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru pe o perioada de 12 luni, in urma aplicarii procedurii de cerere de oferta, cu un singur operator economic, atribuind ulterior acestui operator economic contracte subsecvente de servicii.Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza dupa incheierea acordului cadru, pe baza de comanda scrisa, comanda care va sta la baza fiecarui contract subsecvent.
II.1.6) CPV: 71324000-5 - Servicii de estimare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 563, 627 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11.270, 00 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sector 3. In cazul in care se doreste plata garantiei la sediul autoritatii contractante, aceasta se va depune la casieria din Str. Parfumului nr. 2-4 sector 3.Sunt aplicabile prevederile Art. 2781. - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 4.343, 62 leib) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;
Garantie de buna executie
Dupa semnarea contractului prestatorul va prezenta garantia de buna executie in valoarea de 5% din valoarea contractului de furnizare fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform Art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratii privind situatia personala a operatorului economic- DeclaraĆ­a privind ne]ncadrarea ]n prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006, Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin 314/12.10.2010) ;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 ;Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: ROBERT SORIN NEGOITA, ANDREI - CRISTIAN TUDORACHE, CONSTANTIN MITACHE, OLGA COJOCARU, RALUCA STAN, RAZVAN PARVU, CALINASORESCU, CAMELIA AVRAMESCU, ROXANA CIRSTEA, GILDA MARIANA CRE?U, DANA STAN, IRINA GINA SOROCEANU, CORALIA FILIP, EMILIA CARABULEA, NICOLETA PLACINTE, OLIMPIA STANCA.- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele prezentate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificatul Constatator poate fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Sa aiba cuprinse in domeniul de activitate prestarea serviciilor de evaluare spatii comerciale si realizarea documentatiilor cadastrale. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de data incheierii contractului, ofertantului declarat castigator actele mai sus solicitate in original.Pentru persoane juridice /fizice straine: Autoritatea contractanta solicita operatorilor economici sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in careofertantul/candidatul este stabilit.Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului castigator in original certificatul constatator inainte de semnarea acordului cadru de prestari servicii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Demonstrarea situatiei economice si financiare se poate realiza, dupa caz, si prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante, cum ar fi: a) declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;, In conformitate cu prevederile Hotararii nr. 4 a Consiliului director al Uniunii Nationale a Evaluatorilor Autorizati din Romania, eliberarea insemnelor membrilor titulari si membrilor acreditati este conditionata de incheierea unei polite de asigurare de raspundere civila profesionala. Declaratie pe proprie raspundere ca in cazul in care sunt declarati castigatori vor incheia asigurarea de raspundere profesionala., Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Fisa de Informatii Generale, cu declararea cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani Se vor prezenta informatii privind cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani 2010, 2011, 2012, lasand la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei solicitate. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2010 1 euro= 4, 2099 lei2011 1 euro= 4, 2379 lei2012 1 euro= 4, 4560 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;, O lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de prestari servicii;, Informatii privind asocierea: In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la cap.III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, III.2.1.b)Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, III.2.2) Capacitatea economica si financiara, III.2.3) Capacitatea tehnica si/sau profesionala, III.2.4) Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau altcertificat echivalent)., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Lucrarile cadastrale sau de topografie sunt executate conform legislatiei in vigoare si respectand normele emise de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara., Serviciile vor fi prestate de o echipa formata din cel putin 2 experti ANEVAR , evaluatori acreditati, 1 expert topograf si 1 expert evaluator arhitect cu drept de semnatura, 1 expert autorizatde Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara.Acte legislative OG24/2011 privind unele masuri in domeniul evaluarii bunurilor, HG353/2011.Lucrarile cadastrale sau de topografie sunt executate conform legislatiei in vigoare si respectand normele emise de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara., O declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare, Hotararea Guvernului nr. 1210/2004 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara republicataPentru persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului se vor prezenta copie dupa angajamentul de participare al persoanelor ce vor participa la indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane) + declaratie de disponibilitate in original + CV in original+ autorizatia in copie conform cu originalul, copie documente care atesta capacitatea de exercitare a acestor activitati. Valabilitatea autorizatilor/avizelor/certificatelor va fi data limita de depunere a ofertelor Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte. - copie conform cu originalul, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2013 17:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer