Achizitie publica - Servicii de evaluare tehnica ?i financiara pentru evaluarea cererilor de finan?are depuse in cadrul POR 2007 -2013
Detaliu pentru invitatia numarul 345576
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345576/20.04.2013
Denumire contract: Servicii de evaluare tehnica ?i financiara pentru evaluarea cererilor de finan?are depuse in cadrul POR 2007 -2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia pentru Dezvoltare Regionala CentruCod fiscal: 11293615, Adresa: STR.DECEBAL NR.12, Alba Iulia, Telefon: +40 258818616, Fax: +40 258818613
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.DECEBAL NR.12, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510093, telefon: +40 258818616, fax: +40 258818613, persoana de contact: Alina Muresan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.DECEBAL NR.12, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510093
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (dezvoltare regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de evaluare tehnica ?i financiara pentru evaluarea cererilor de finan?are depuse in cadrul POR 2007 -2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in evaluarea tehnica si financiara si gradului in care cererile de finantare depuse in cadrul Axelor prioritare 1-5 aleProgramului Operational Regional raspund obiectivelor acestui program si in formularea de recomandari promotorilor acestor proiecte inconformitate cu procedurile specifice, in vederea imbunatatirii acestora
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
O suma fixa in valoare de: 1732 le sau echivalentul in euro la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor; perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia este irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cont IBAN RO93 BTRL00101205650583XX BT Suc A. Iulia, CUI: 11293615. Restituirea garantiei de participare se face in conditiile legii. Ofertan?ii tip IMMcare doresc sa beneficieze de prevederile Legii nr. 346/2004 vor depune documentele doveditoare in conformitate cu prevederile legale. Daca nu se face dovada depunerii garantiei de participare pana la data deschiderii ofertelor, oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 85000 leiPentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Neindeplinirea conditiilor stabilite mai sus atrage considerarea ofertei ca inacceptabila si excluderea ofertantului de la procedura de atribuire!Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Neindeplinirea conditiilor stabilitemai sus atrage considerarea ofertei ca inacceptabila si excluderea ofertantului de la procedura de atribuire!, Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similare cu cele supuse achizitiei cu valoare de cel putin 44750 lei.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Neindeplinirea conditiilor stabilitemai sus atrage considerarea ofertei ca inacceptabila si excluderea ofertantului de la procedura de atribuire!, Declaratia ofertantului cu privire la organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant., Declaratii de disponibilitate ale expertilor propusi, Diplome si CV-uri ale persoanelor responsabile? Minim 2 experti tehnici - studii superioare cu diploma universitara sau echivalent in ingineri civila/ ingineria instala?iilor/ inginerie in construc?ii. Exper?ii trebuie sa dovedeasca faptul ca poseda calificarea ?i experien?a necesara, de cel pu?in 3 ani in proiectare ?i proiecte de execu?ie de infrastructura, pentru a fi capabili sa analizeze o documenta?ie tehnica utilizand grila de verificare a proiectului tehnic.? Minim 2 experti pe domeniu economico-financiar- studii superioare cu diploma universitara in ?tiin?e economice/management/finan?e. Experien?a profesionala de cel pu?in 3 ani dupa finalizarea studiilor universitare, in intocmirea/analizarea aspectelor financiare ale proiectelor, inclusiv analiza cost beneficiu/elaborarea de planuri de afaceri pentru clien?i din sectorul public/privat. Expertii trebuie sa dovedeasca faptul ca poseda calificarea si experienta necesara pentru a fi capabili sa efectueze analize economico financiara pentru proiecte de investii in infrastructura sau pentru proiecte de investitii pentru dezvoltarea afacerilor, indeosebi in domeniul productiei si prestarilor de servicii.? Minim 2 experti pe domeniu dezvoltare durabila: Studii superioare cu diploma universitara in ?tiin?e ale mediului, ecologie sau ingineria mediului. Experien?a profesionala de minim 3 ani in analiza impactului asupra mediului a proiectelor de investi?ii. Expertii trebuie sa fie in masura a analiza cererile de finantare depuse de solicitanti pentru proiectele de investitii in infrastructura sau in dezvoltarea afacerilor, din perspectiva fiecareia dintre temele respective.? Minim 2 experti pe domeniu eficienta energetica: Studii superioare cu diploma universitara sau echivalent in inginerie energetica, inginerie civila sau instala?ii. Expertii trebuie sa fie in masura a analiza cererile de finantare depuse de solicitanti pentru proiectele de investitii in infrastructura sau in dezvoltarea afacerilor, din perspectiva fiecareia dintre temele respective. Expertii eficienta energetica trebuie sa dovedeasca faptul ca poseda calificarea si experienta necesara pentru a fi capabili sa analizeze o documentie tehnica utilizand grilele de verificare G 1.1, G 1.2, G 1.3, G 1.4, G 1.5. De asemenea trebuie sa aiba experienta si expertiza in activitatea de verificare a conformitatii si eligibilitatii Cererilor de finantare in cadrul unor programe ale Comisiei Europene.? Minim 2 experti pe domeniu egalitate de sanse: studii superioare cu diploma universitara in domeniul ?tiin?elor sociale. Experien?a profesionala minim 2 ani in evaluarea sau gestionare de proiecte. Expertii trebuie sa fie in masura a analiza cererile de finantare depuse de solicitanti pentru proiectele de investitii in infrastructura sau in dezvoltarea afacerilor, din perspectiva fiecareia dintre temele respective., Informatii privind asociatii: Liderul de asociere va depune documentele de lapunctele III.2.1 a) si b), III.2.2, III.2.3 a), pentru fiecare asociat. Se vadepune Formularul nr. 44, numai daca e cazul., Informatii privind subcontractantii-Se va depune Formularul nr. 12, numaidaca e cazul ( se iau in considerare resursele umane pentru partea lor deimplicare). Se ataseaza acordul subcontractantului declarat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2013 15:04