Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de evaluare tehnica ?i financiara pentru evaluarea cererilor de finan?are depuse in cadrul POR 2007 -2013


Detaliu pentru invitatia numarul 347583
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia pentru Dezvoltare Regionala Centru
Numar invitatie: 347583/28.05.2013
Denumire contract: Servicii de evaluare tehnica ?i financiara pentru evaluarea cererilor de finan?are depuse in cadrul POR 2007 -2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia pentru Dezvoltare Regionala CentruCod fiscal: 11293615, Adresa: STR.DECEBAL NR.12, Alba Iulia, Telefon: +40 258818616, Fax: +40 258818613
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.DECEBAL NR.12, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510093, telefon: +40 258818616, fax: +40 258818613, persoana de contact: Alina Muresan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ALBA-IULIA, STR.DECEBAL, NR.12
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (dezvoltare regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de evaluare tehnica ?i financiara pentru evaluarea cererilor de finan?are depuse in cadrul POR 2007 -2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in evaluarea tehnica si financiara si gradului in care cererile de finantare depuse in cadrul Axelor prioritare 1-5 aleProgramului Operational Regional raspund obiectivelor acestui program si in formularea de recomandari promotorilor acestor proiecte inconformitate cu procedurile specifice, in vederea imbunatatirii acestora
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
O suma fixa in valoare de: 1732 le sau echivalentul in euro/alta valuta la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor; perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia este irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cont IBAN RO93 BTRL00101205650583XX BT Suc A. Iulia, CUI: 11293615. Restituirea garantiei de participare se face in conditiile legii. Ofertan?ii tip IMMcare doresc sa beneficieze de prevederile Legii nr. 346/2004 vor depune documentele doveditoare in conformitate cu prevederile legale. Daca nu se face dovada depunerii garantiei de participare pana la data deschiderii ofertelor, oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 2) din Sectiunea IIINeincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitiepublica.Documentele solicitate pentru verificarea neincadrarii in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta ca documente edificatoare orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata sau autorizata.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documentele. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 3) din Sectiunea III;In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul, conform Legii nr. 279/2011.3. Certificat fiscal eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, valabil conform prevederilor legale.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, care sa nu fie eliberat cu mai mult de 30 zile pentru persoane juridice, respectiv 90 zile pentru persoane fizice inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile Ordinului nr. 2618/2011: ?Certificatul de atestare fiscala se poate utiliza 30 de zile de la data eliberarii, de catre persoanele juridice sau 90 de zile de catre persoanele fizice.?In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.In conformitate cu art. 9 (1) din Ordinul nr. 509/2011: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.4. Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? (Formular nr. 5) conform Ordin nr. 314/2010.5. Declaratie privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 6 depusa de catre ofertant/subcontractant/tert sustinator daca este cazul (Ordin nr. 170/2012)Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie sau care au aprobat/avizat/vizat/semnat documente in ce priveste prezenta achizitie publica din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Director General ? Simion CretuDirector Organism Intermediar ? Maria IvanDirector Economic ? Mirela VoicaDirector Politici Regionale ? Mihai PocanschiSef Serviciu Asistenta tehnica si Relatia cu AM POR ? Mihaela Oroian?ef Birou Contractare - Mihaela Dobrean?ef Birou Evaluare, Selec?ie ?i Contractare ? Man MedanaSef Serviciu Juridic ? Alina MuresanSef Serviciul Evaluare, Selectie si Contractare - Dan PopaExpert juridic ? Dan VasileExpert economic ? Floare GavrilaIn conformitate cu prevederile art. 9 alin. 1 lit. n din Legea nr. 315/2004 ADR Centru elaboreaza propunerile anuale ale bugetelor proprii de venituri si cheltuieli destinate desfasurarii activitatilor prevazute prin prezenta lege si le supune aprobarii Consiliul de Dezvoltare Regionala Centru, alcatuit din presedintii consiliilor judetene si din cate un reprezentant al fiecarei categorii de consilii locale municipale, orasenesti si comunale din fiecare judet al regiunii. Conform Hotararii CDR Centru nr. 7/12.09.2012, modificata perin Hotararea nr. 1/06.03.2013, componenta CDR Centru este: - Ion Dumitrel, Presedinte Consiliul Judetean Alba- Mircea Hava, Primar Municipiul Alba Iulia- Adrian Teban, Primar Oras Cugir- Raica Romulus, Primar Comuna Galda de Jos- Aristotel Cancescu, Presedinte Consiliul Judetean Brasov- George Scripcaru, Primar Municipiul Brasov- Adrian Vestea, Primar Orasul Rasnov- Tiberiu Chirila;, Primar Comuna Vama Buzaului- Tamas Sandor, Presedinte Consiliul Judetean Covasna- Antal Arpad, Primar Municipiul Santu. Gheorghe- Lazar-Kiss Barna, Primar Oras Baraolt- Marin Gheorghe, Primar Comuna Barcani- Csaba Borboly, Presedinte Consiliul Judetean Harghita- Raduly Robert Kalman, Primar Municipiul Miercurea Ciuc- Rafai Emil, Primar Ora? Cristuru Secuiesc- Lacko Albert Elemer, Primar Comuna Remetea- Cirpian Dobre, Presedinte Consiliul Judetean Mures- Florea Dorin, Primar Municipiul Tirgu Mures- Peter Ferenc, Primar Oras Sovata- Dan Vasile Dumitru, Primar Comuna Ibane?ti- Ioan Cindrea, Presedinte Consiliul Judetean Sibiu- Klaus Werner Johannis, Primar Municipiul Sibiu- Constantin Barbu, Primar Oras Talmaciu- ToaderRoman, Primar Comuna Blajel6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 4)Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 din OUG nr. 34/2006 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesco forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului/denumirii activitatii corespunzator realizarii activitatilor/lucrarilor care fac obiectul cererii de oferta, adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Neindeplinirea conditiei referitoare la existenta codului CAEN corespunzator realizarii activitatilor care fac obiectul procedurii duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului.Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 85000 leiPentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Neindeplinirea conditiilor stabilite mai sus atrage considerarea ofertei ca inacceptabila si excluderea ofertantului de la procedura de atribuire!Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Neindeplinirea conditiilor stabilitemai sus atrage considerarea ofertei ca inacceptabila si excluderea ofertantului de la procedura de atribuire!, Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similare cu cele supuse achizitiei cu valoare de cel putin 44750 lei.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Neindeplinirea conditiilor stabilitemai sus atrage considerarea ofertei ca inacceptabila si excluderea ofertantului de la procedura de atribuire!, Declaratia ofertantului cu privire la organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant., Declaratii de disponibilitate ale expertilor propusi, Diplome si CV-uri ale persoanelor responsabile? Minim 2 experti tehnici - studii superioare cu diploma universitara sau echivalent in ingineri civila/ ingineria instala?iilor/ inginerie in construc?ii. Exper?ii trebuie sa dovedeasca faptul ca poseda calificarea ?i experien?a necesara, de cel pu?in 3 ani in proiectare /proiecte de execu?ie /de infrastructura, pentru a fi capabili sa analizeze o documenta?ie tehnica utilizand grila de verificare a proiectului tehnic.? Minim 2 experti pe domeniu economico-financiar- studii superioare cu diploma universitara in ?tiin?e economice/management/finan?e.Experien?a profesionala de cel pu?in 3 ani dupa finalizarea studiilor universitare, in intocmirea/analizarea aspectelor financiare ale proiectelor, inclusiv analiza cost beneficiu/elaborarea de planuri de afaceri pentru clien?i din sectorul public/privat.? Minim 2 experti pe domeniu dezvoltare durabila: Studii superioare cu diploma universitara in ?tiin?e ale mediului, ecologie sau ingineria mediului. Experien?a profesionala de minim 3 ani in analiza impactului asupra mediului a proiectelor de investi?ii.? Minim 3 experti pe domeniu eficienta energetica: Studii superioare cu diploma universitara sau echivalent in inginerie energetica, inginerie civila sau instala?ii.. Expertii eficienta energetica trebuie sa dovedeasca faptul ca poseda calificarea si experienta necesara pentru a fi capabili sa analizeze o documentie tehnica utilizand grilele de verificare G 1.1, G 1.2, G 1.3, G 1.4, G 1.5.? Minim 2 experti pe domeniu egalitate de sanse: studii superioare cu diploma universitara in domeniul ?tiin?elor sociale. Experien?a profesionala minim 2 ani in evaluarea sau gestionare de proiecte., Informatii privind asociatii: Liderul de asociere va depune documentele de lapunctele III.2.1 a) si b), III.2.2, III.2.3 a), pentru fiecare asociat. Se vadepune Formularul nr. 44, numai daca e cazul., Informatii privind subcontractantii-Se va depune Formularul nr. 12, numai
daca e cazul ( se iau in considerare resursele umane pentru partea lor de
implicare). Se ataseaza acordul subcontractantului declarat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer