Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE EVALUARE TEHNICO FINANCIARA A PROIECTELOR DEPUSE LA NIVELUL REGIUNII SUD VEST OLTENIA IN CADRUL POR 2007-2013


Detaliu pentru invitatia numarul 342910
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA SUD-VEST OLTENIA
Numar invitatie: 342910/20.02.2013
Denumire contract: SERVICII DE EVALUARE TEHNICO FINANCIARA A PROIECTELOR DEPUSE LA NIVELUL REGIUNII SUD VEST OLTENIA IN CADRUL POR 2007-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA SUD-VEST OLTENIACod fiscal: 11642243, Adresa: Str. Teatrului, nr.2A, Craiova, Telefon: +40 0251412780, Fax: +40 02151412780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Teatrului, nr.2A, Craiova, Romania, cod postal: 200402, telefon: +40 0251412780, fax: +40 02151412780, persoana de contact: LUCIAN CALIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Teatrului, nr.2A, Craiova, Romania, cod postal: 200402, telefon: +40 0251412780, fax: +40 02151412780, persoana de contact: LUCIAN CALIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (DEZVOLTARE REGIONALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE EVALUARE TEHNICO FINANCIARA A PROIECTELOR DEPUSE LA NIVELUL REGIUNII SUD VEST OLTENIA IN CADRUL POR 2007-2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1: Servicii evaluare din punct de vedere tehnic si financiar, a unui numar maxim de 30 cereri de finantare pentru Axa1POR 2007-2013 si domeniul major de interventie (DMI) 5.2 ?din cadrul POR 2007-2013 (procedura de evaluare tehnica si financiara include vizita pe teren) ? valoare maxima 95.200 lei.Lot 2: servicii evaluaredin punct de vedere tehnic si financiar, a unui numar de maxim 20 cereri de finantare pentru Axele 2-5 (cu exceptiaDMI 4.3)incluzand evaluari simplificate si evaluare proiect tehnic si opinie expert tehnic independent asupra diferentelor dintre studiul de fezabilitate si proiectul tehnic pentru un numar de maxim 3 proiecte ? valoare maxima 45.000 leiLot 3 ? servicii de evaluare din punct de vedere tehnic si financiar, a unui numar de maxim 35 cereri de finantare pentruDMI 4.3? valoare maxima 58.800 lei.
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1 = 1.700 lei;Lot2 = 700 lei;Lot3 = 600 lei.Perioada de valab. va fi de 60 de zile . Modul de constituire: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conform. cu Formularul nr. 11.in cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va folosi cont RO70.TREZ.2915.0980.2X00.8391Trezoreria Craiova. In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei va fi redus la jumatate.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului / reprezentantilor legal / legali al / ai intreprinderilor interesate privind incadrarea in categoria intrepr. mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intrepr. mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modif. si complet.ulterioare si va fi prezentata in original.In cazul emiterii de catre Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare anumite sume astfel cum se prevede la art.278ยน alin.(1)lit.a) din OUG nr. 34/2006 respectiv ?peste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare?NOTA Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise.Eliberarea garantiei de participare se va face in conform.cu prevederile art. 88 din H.G. nr.925/2006.Operatorii economici care doresc sa faca conversia Euro-Lei vor folosi cursul de schimb valutar stabilit de B. N. R. pe pagina de internet www.bnr.ro cu trei zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.A. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006) Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr. 1.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului in procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Bogheanu Marilena - director, Capatina Marilena - sef compartiment financiar contabilitate buget, Catana Catalin - sef compartiment evaluare si selectie, Delureanu Dorian - sef departament implementare POR, Dinca Mihai - ofiter asistenta tehnica, Ionica Lorena - ofiter asistenta tehnica, Calin Lucian - economist, Ilie Dan -sef compartiment asistenta tehnica.B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr.2 .Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.C. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularnr.3.D. Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independentaOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr.4 . Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.E. Declaratie privind evitarea conflictului de intereseOperatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 (Formularul nr. 5 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese).Documente suport solicitate pentru indeplinirea cerintelor de mai sus : a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) trebuie sa reiasa ca operatorul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa ca operatorul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 si sau art.69^1 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.NOTA: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr.34/2006. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritatile tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetele locale in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Acest document va fi prezentat in original sau in copie cu mentiunea ?conforma cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta, insotit de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului, in original sau copie conforma cu originalul. In formatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice sau fizice straine vor prezenta documente echivalente, care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale tuturor documentelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita a se prezenta de catre toti operatorii economici Fisa de Informatii generale privind situatia economico-financiara.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca indeplinesc urmatoarea cerinta minima: - media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii trei ani bugetari incheiati (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala sau mai mare cu: Lot1 = 185.000 lei;Lot2 =85.000 lei;Lot3 = 110.000 lei.In vederea sustinerii informatiilor din Formularul nr.6vor prezenta situatiile financiare aferente exercitiului financiar pe ultimii 3 ani bugetari (2009, 2010, 2011) vizate si inreg. de organele competente-in copie cumentiunea ?conform cu originalul? semnatura si stampila operatorul economic care depune oferta, iar daca nu sunt emise in limba romana, traducerea autorizata.NOTA 1.Valorile cifrei de afaceri vor fi exprimate in lei, la cursul de schimb valutar leu/euro mediu comunicat de B.C.E. pt anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab.de catre BCE.2.In cazul operatorilor econimici non-profit ONG echivalentul cifrei de afaceri sunt veniturile anuale in domeniul de activitate aferent contractului.3.In cazul IMM, valoarea cifrei de afaceri solicitata mai sus va fi redusa la jumatate. Pt.demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/ legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarii in categoria IMM va fi completata conform modelul prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare si prezentata in original.Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea se aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca sunt persoane fizice sau juridice, romane ori straine.Nota: Daca o asociere de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Lotul 11) tehnica (inginerie): minim 2 experti (din care minim 1 cu specialitatea eficienta energetica)2) economico-financiara: minim 1expert3) dezvoltare durabila si/sau egalitate de sanse: minim 1 expertLotul 21) tehnica (inginerie): minim 1 expert2) economico-financiara: minim 1 expert3) dezvoltare durabila si/sau egalitate de sanse: minim 1 expertLotul 31) economico-financiara: minim 2 expertiIn situatia in care un operator economic depune oferta pentru 2 sau 3 loturi, numarul minim al expertilor de acelasi tip va fi cumulat cu exceptia specialitatii ?dezvoltare durabila si/sau egalitate de sanse? unde poate fi prezentat un singur CV in situatia prezentarii de oferte pentru loturile 1 si 2.Cerintele minime solicitate pentru expertii propusi sunt: Expert inginerie(tehnic): - diploma universitara sau echivalent, in inginerie civila sau domeniu similar;
- experienta cel putin 3 ani de proiectare si executie proiecte de infrastructura;Expert economist/financiar: - diploma universitara in stiinte economice/management/finante sau un domeniu similar;
- experienta profesionala de cel putin 3 ani dupa finalizarea studiilor universitare, in intocmirea/analiza aspectelor financiare, inclusiv analiza cost-beneficiu si/sau elaborarea de planuri de afaceri pentru clienti din sectorul public/privat.Expert eficienta energetica- diploma universitara in inginerie- specializare in energetica, sau intr-un alt domeniu similar;
- minim 2 an experienta profesionala in efectuarea de audit energetic.Expert dezvoltarea durabila: - diploma universitara in stiinte de mediu, ecologie sau intr-un alt domeniu similar;
- minim 3 ani experienta profesionala in analiza impactului asupra mediului a proiectelor de investitii;Expert egalitate de sanse: - diploma universitara in stiinte sociale sau un alt domeniu similar;
- experienta profesionala de minim 2 ani in evaluarea sau gestionarea de proiecte ., Informatiireferitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carei angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.Se va prezenta o declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate, Fisa de informatii privind experienta similara., 2. Informatii privind experienta din ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor, servicii similare in valoare mai mare sau egala cu:
Lot1 = 92.500 lei fara TVA;Nota: Documentele / contractele / procesele verbale de receptie ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Lot2 = 40.000 lei faraTVA;
Lot3 = 55.000 lei fara TVA.In cazul asocierilor, cerinta minima impusa la punctul III.2.3 se va considera indeplinita in mod cumulativ prin luarea in considerare a experientei tuturor membrilor asocierii.In sustinerea celor declarate ofertantul are obligatia de a prezenta copii ale documentelor/contractelor/proceselor verbale de receptie din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii similare. 3. Din continutul documentelor / contractelor / proceselor verbale de receptie trebuie sa rezulte date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor / activitatilor prestate;
- perioada in care s-a derulat sau se deruleaza contractul;
- valoarea contractului, fara T.V.A.;
- sursa de finantare a contractului., 1. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestoraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2013 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer