Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de evaluare teren situat in Tg.Mures.


Detaliu pentru invitatia numarul 350590
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 350590/17.07.2013
Denumire contract: Servicii de evaluare teren situat in Tg.Mures.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Sibiului, nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551129, telefon: +40 269805133, fax: +40 269830283, persoana de contact: Serv. Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SNGN ROMGAZ SA SIRCOSS Medias, Soseaua Sibiului, nr. 5, Medias, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de evaluare teren situat in Tg.Mures.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciului de evaluare a unui teren situat in Tg.Mures.
II.1.6) CPV: 71315200-1 - Servicii de consultanta in domeniul imobiliar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul solicitat: 10 lei. Perioada de valab.: 90 de zile dela data limita stabilita pentru depunere aofertelor. Mod. de constituire: in conf. cu regl. art. 86, din H.G. 925/2006. Garantia de participare poate fi const. si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare. Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in cond. legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 4, sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia resp. prev. art. 86 alin. (2)?(4) din H.G. nr.925/2006. G.P. se poate constitui si prin depunerea la casieria aut. contr. a unei sume in numerar. Daca G.P. se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contulRO14 RNCB 0231 0195 6886 0001 al aut. contractante, deschisla BCR, Sucursala Medias. Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei/ instrumentul de garantare se prezinta in orig. Dovada consT. garantei de participare trebuie sa fie prez. cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru desch. ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de G.P. in cuanT., forma si avand perioada de valab. solic. in doc. de participare vor fi respinse. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria I.M.M.-urilro, conf. Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)G.P. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atribuire. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Nu sunt aplicabile prevederileart.278^1 din OUG nr.34/2006in cazul depunerii unei contestatii la CNSC.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea, fara TVA, a contractului.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006.Modalitatea de restituire: in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca nu au fost ridicate pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.6 ).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora); Certificatul de atestare fiscalacare va fi prezentat trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Pentru persoanele juridice romane Certificatul de atestare fiscala se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentul se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si va fi insotit de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.7)Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat .3. Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Document de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere, (completareFormular9).4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34:2006.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 8)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: -Virgil Marius Metea, Director General SNGN ROMGAZ SA Medias;
- Lucian Barsan, Director Tehnic Achizitii SNGN ROMGAZ S.A. Medias;
-Ispasian Ioan Dinca, Director S.I.R.C.O.S.S.Medias;
-Sorin Gheorghiu, Directortehnic S.I.R.C.O.S.S. Medias, presedinte comisie evaluare;
-Angela Veronica Melinescu, membru comisie de evaluare;
-Elena Popa, membru comisie de evaluare;
-Ioan Jampa, membru comisie de evaluare;
- Vasile Dancea, membru comisie de evaluare;
- Valentin Zamfirache, membru comisie de evaluare;
- Corina Ganea, consilier juridic, Biroul juridic; Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane1. Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine2. Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Nota: Autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuireofertantului clasat pe primul loc pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca la data limita stabilita pentru depunereaofertelor acesta a prezentatdocumenulin copie lizibila ?conform cu originalul?.2. Autorizatie A.N.E.V.AR, pentruprestatorii raportului de evaluare, persoane fizice sau juridice, valabila la data depunerii ofertelor. Act normativ O.G. 24/2011.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer