Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de examinare psihologica a personalului ST Cluj, DET Cluj si OMEPA pentru anii 2012-2013?


Detaliu pentru invitatia numarul 325589
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 325589/03.05.2012
Denumire contract: ?Servicii de examinare psihologica a personalului ST Cluj, DET Cluj si OMEPA pentru anii 2012-2013?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala de Transport Cluj- str. Memorandumului, nr. 27, et. 4, Cluj- Napoca, Romania, cod postal: 400114, telefon: +40 264405589, fax: +40 264405500, persoana de contact: Cosmin Geodescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr. 27, et. 4, sala 407, jud. Cluj.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de examinare psihologica a personalului ST Cluj, DET Cluj si OMEPA pentru anii 2012-2013?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: incheierea unui contract pentru prestarea serviciului de examinare psihologica a personalului ST Cluj, DET Cluj si OMEPA Cluj.
II.1.6) CPV: 85121270-6 - Servicii de psihiatrie sau psihologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 23, 620 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie de participare ? 400 lei.Ofertantul are obligatia de a prezenta Garantia de participare la licitatie. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Modul de prezentare al Garantiei de participare la licitatie este : -- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (SGB) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.-- depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta (Contul: RO09 RNCB 0106 0265 8437 0001 BCR Cluj)-- in numerar la casieria autoritatii contractanteIn orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul in careoperatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovada constituirii garantiei de participare cu documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM.Valabilitatea Garantiei pentru participare la licitatie este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare poate fi retinuta in urmatoarele situatii: - oferta a fost retrasa in perioada de valabilitate;
- oferta este declarata castigatoare, si nu este constituita garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?formular anexat.2. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioa- Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gasestein nici o situatie din cele precizate la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 -formular anexat.3. Certificate privind taxele si impozitele- a) Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania ? formulare tip eliberate de organismele abilitate (original? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - formular tip eliberat de organismele abilitate (original? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Certificatele prezentate trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare- Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gasestein situatiile prevazute la art.691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006-formular anexat.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire sunt: Director Sucursala: Rares RusuDirector Tehnic Sucursala: Ciprian Bud in calitate de inlocuitor al directorului de sucursalaDirector Economic Sucursala: Leontina Magdas5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- Formular anexat.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular anexat7. Fisa informatii generale- Formular anexat 8. Persoane juridice/fizice romane- Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. In cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.9. Persoane juridice /fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 10. Lista de experienta similara-Experienta de minim 2 ani in evaluari psihologice a personalului din sistemul energetic. Prezentarea a cel putin un contract care sa confirme prestarea de servicii similare.11. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.12.Informatii privind personalul tehnic de specialitate13.Aviz de functionare14. Autorizare15. Informatii privind subcontractantii (daca exista).16. Informatii privind asociatii (daca exista)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau la solicitare se transmite prin e-mail.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer