Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de expediere a corespondentrei interne si externe a Inspectoratului de Politie al Judetului Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 325477
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CLUJ
Numar invitatie: 325477/02.05.2012
Denumire contract: Servicii de expediere a corespondentrei interne si externe a Inspectoratului de Politie al Judetului Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CLUJCod fiscal: 4547109, Adresa: Str.TRAIAN Nr.27, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-401093, Fax: 0264-401033
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de expediere a corespondentrei interne si externe a Inspectoratului de Politie al Judetului Cluj
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta procedura are ca obiect achizitia serviciilor de expediere a corespondentrei interne si externe a Inspectoratului de Politie al Judetului Cluj, conform caietului de sarcini, respectiv: -trimiteri postale interne tip recomandat: -trimiteri postale interne cu confirmare de primire-trimiteri postale externe cu confirmare de primire
II.1.6) CPV: 64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 772 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1700 ron.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat mai sus.In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor (Formularul 10).Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute de art.86 HGR nr.925/2006.Contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Cluj-Napoca este RO40TREZ2165005XXX006851Adresa caseriei autoritatii contractante este Strada Decebal, nr.26, municipiul Cluj-Napoca, jud.Cluj.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Dovada garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite in original la sediul Serviciului Logistic, secretariat din strada Decebal nr.26, Cluj-Napoca, pana cel tarziu la data de depunere a ofertelor (conform datelor din anuntul de participare), ora stabilita de SEAP.Garantia de participare constituita sub celelalte forme va fi atasata in SEAP.In masura in care Consiliul de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1700 ron, conform prevederile articolului 278^1 din O.U.G. 34/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din HGR nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente ce vor fi incheiate.Forma de constituire a garantiei de buna executie, conform prevederilor articolului 90, alineatul (1), din H.G.R. nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la data expirarii duratei contractuale a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la articolele 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind neincadrarea in prevederile articolelor 180 si 181 din OUG nr.34/2006 - Prezentarea formularelor nr.1si 2;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pepropria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), astfel incat din respectivele certificate fiscale sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(documentele solicitate se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea acorduluicadru.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69^1 din OUG nr.34/2006 - Prezentarea formularului nr.4 . Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1.Seful inspectoratuluiChestor de politieDr Ioan Pacurar2 Adjunct al sefului inspectoratului Comisar sef de politiePintea Cristian3 Adjunct al sefului inspectoratului Comisar sef de politieMuresan Alexandru4 Imputernicit contabil sefComisar sef de politie Filimon Carmen5 Sef birou juridic Comisar de politie Petric Mirela6 Sef serviciu logistic Comisar sef de politie Dinea Gheorghe7 Comp. marketingComisar de politie Saracut Luminita Adriana8 Sef birou administrarea patrimoniului-intendenta Comisar sef de politie Gorun Gheorghe9 Ofiter administrarea patrimoniului-intendenta Subinspector de politie Miclaus Silvia Aura10sef serviciu cabinet comisar de politie Graur Daniel11consilier juridic subcomisar de politie Nistor SorinDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG. Nr.34/2006, daca este cazul, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.- Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314 din 12.10.2010 - Prezentarea formularului nr.3 - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate de prestare a serviciilor de natura celor ce fac obiectul achizitiei.Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoanafizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, respectiv certificat emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe proprie raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economiceste inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.-certificat de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare generala, eliberat in temeiulart. 16 din OG 31/2002 privind serviciile postale, de catre Autoritatea Nationala pentru Reglementarea in Comunicatii si Tehnologia Informatiei (valabil pentru colectarea, sortarea, transportul si livrarea trimiterilor postale) in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista contractelor de servicii similare din ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer