Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de expertiza


Detaliu pentru invitatia numarul 330228
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEA
Numar invitatie: 330228/22.06.2012
Denumire contract: Servicii de expertiza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEACod fiscal: 2540783, Adresa: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250737777, Fax: +40 250737620
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240195, telefon: +40 250737777, fax: +40 250737620, persoana de contact: Iulian Tomulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE VALCEA, RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de expertiza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru determinarea valorii bunurilor sechestrate sau confiscate de catre Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului Valcea si Administratiile Finantelor Publice a municipiilor Ramnicu-Valcea si Dragasani, a oraselor Balcesti, Babeni, Berbesti, Horezu si oraseneasca Gura Lotrului - ce urmeaza a fi valorificate;
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valabila 60 de zile de la data limita a depunerii ofertei.Modul de const a garantiei de participare: valoarea garantiei de participare este de 2.722 lei.Garantia de participare se poate constitui prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; scrisoare de garantie emis de o societate bancara sau o societate de asigurari prezentata in original.In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia; ordin de plata in contul deschis nr. RO86TREZ6715005XXX000123 la Trez Mun Rm Valcea, pentru DGFP Vl, CIF 2540783. La data depunerii documentatiei de participare, ofertantul trebuie sa faca dovada creditarii contului bugetar privind constituirea garantiei de participare.OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care fac dovada constituirii garantiei pentru participare la procedura de cerere de oferta se vor depune impreuna cu documentatia de participare.Neprezentarea pana la data solicitata a ordinului de plata sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care fac dovada constituirii garantiei pentru participare la procedura de cerere de oferta, are ca efect descalificarea ofertantului.Ofertantii IMM beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie, conform L 346/. Pentru aceasta ofertantii trebuie sa depuna documentele necesare pentru a demonstra incadrarea in categoria IMM.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.361 lei, in cond. Art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se contituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie este irevocabila. Instrumentul de garantare bancara trebuie sa prezinte daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;
- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca Autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea formularului ?Declaratie privind eligibilitatea? - formular 3.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .1.) Prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 181 lit a), b) si d)? ? formular4.2.)Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata.3.) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? - formular 5.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. - Formular 6.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Gogirnoiu Gheorghe, Popescu Valerian, Vlasceanu Veronica, Matulescu Carmen, Dragoi Daniela, Preda Valentin, Tomulescu Iulian, Balasoiu Constantin.Prezentarea formularului ?Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 7. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritorialeCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Pentrupersoane juridiceromane: - sa aiba in obiectul de activitate al firmei activitati compatibile cu activitatea de evaluare.Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.Certificat de proprietati imobiliare autorizat ANEVAR sau echivalent.Certificat de bunuri mobile autorizat ANEVAR sau echivalent.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: formular nr. 8 anexat la documentatie.Informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani ? valoarea cifrei de afaceri globale sa fie de minimum 200.000 de lei, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului., Asigurare de raspundere profesionala de nivel 1 (minimum 10.000 Euro) - art. 10 din statutul ANEVAR;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista cu pricipalele prestari de servicii., Cerinta nr. 2Experienta similaraRecomandari/acte constatatoare, Cerinta nr. 3AutorizariPersonalul firmei sa aiba experienta de minim 2 ani in evaluare, experienta probata prin atestatele ANEVAR sau echivalent si rapoartele de evaluare efectuate;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer