Achizitie publica - Servicii de expertiza cladiri si evaluare bunuri mobile si imobile
Detaliu pentru invitatia numarul 332366
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332366/25.07.2012
Denumire contract: Servicii de expertiza cladiri si evaluare bunuri mobile si imobile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mucius Scaevola nr. 11, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257283312, fax: +40 257281049, persoana de contact: Directia Venituri
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Arad, str. Mucius Scaevola, nr. 11, camera 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de expertiza cladiri si evaluare bunuri mobile si imobile
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de expertiza cladiri si evaluare bunuri mobile si imobile Valoarea estimata fara TVA: intre 43, 548.00 si 72, 580.64 RON, conform art. 6 din HG nr 925/2006, Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.?
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 580.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 1.200 lei.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu per. de valab. a ofertei.Modul de constituire a GP la procedura: - Instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau soc. de asig., in favoarea aut. contractante, conf. FORMULAR 8.Scrisoarea de gar. va fi elib. de o banca/soc. de asig. si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/soc. de asig. din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autoriz. si autentif. notarial a acesteia.- OP vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului din care sa reiasa debitarea contului cu suma echivalenta GP.Contul pentru garantii al Mun. Arad deschis la Trezoreria Municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.-in numerar - prin depunere la casieria Primariei Mun. Arad (cam. 6).Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.Ofertantii care vor constit. GP conf. art. 16 (2) din L.346/2004 privind stimularea IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa FORMULAR 9, acesta fiind prezentat odata cu GP inainte de deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.Modul de restituire a GP: - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie- ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In sit. aplicabilitatii art.278^1 din OUG 34/2006 se va retine din GP suma de 725, 80 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL 1- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Ofertantii vor completa si depune declaratia pe proprie raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL 2- Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG34/ 2006 Cerinta obligatorie: Ofertantii vor completa si depune declaratia in conformitate cu FORMULARUL 3- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^ 1 din OUG 34/2006 - Ofertantii au obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere, conform prevederilor art. 69 ^ 1din OUG 34/2006- persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: primar Falca Gheorghe, viceprimari Pistru Geanina si Bognar Levente, administrator public Macra Claudia, Director executiv Directia Economica - Botocan Viorica, consilieri locali ? Mosneag Ovidiu, Czister Kalman, Bonca Ovidiu, Saplacan Gheorghe, Dekany Alexandru Tiberiu, Rosu Petru, Vlaicu-Hergane Traian Ion, Dragan Gheorghe, Serb Lucian, Gligor Teodor, Manta Florin, Melinte Marian, Maxim Dimitrie, Schill Gheorghe, Ozarchevici Marius Gabriel, Chirilov Adriana, Biringer Bruno, Tabuia Stefan, Cismasiu Adriana, Ciupe Ionel, Rasunoiu Camelia, membrii comisiei de evaluare Neamtiu Pavel, Toma Dorin, Stoiadin Mihai, Avram Cristian, Morar Iulian, si membrii de rezerva Cioban Monica si Tiulea Tiberiu.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va prezenta certificatul de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? FORMULARUL 4- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Ofertantii vor depune Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, certificat care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local, certificat depus in original sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Ofertantii vor depune Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul general, in original sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare sau echivalent, in original sau copie conform cu originalul.-Persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional (original sau copie legalizata). Documentele vor fidepuse in limba emitentului, si traduse in limba romana de un traducator autorizat-Dovada (statut) ca societatea comerciala/ persoana fizica autorizata are ca obiect de activitate efectuarea de expertize si evaluari de bunuri mobile si imobile.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor completa si depune fisa de informatii generale, Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional - conform art. 16 din O.G. nr. 24/2011 - de minim 25.000 EURO indiferent ca este persoana fizica sau persoana juridica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Informatii privind capacitatea tehnica: ? CV din care sa reiasa ca persoana fizica autorizata sau personalul ofertantului are experienta in domeniu evaluarii si expertizelor de minim 2 ani? Dovada efectuarii de catre persoana fizica autorizata sau angajatii din cadrul firmei care se vor ocupa de efectuarea expertizelor sau evaluarilor a cursurilor de specialitate si absolvirea lor cu diploma si stampila, ? Dovada ca expertul contabil evaluator/societatea de expertiza contabila si evaluare este membru C.E.C.C.A.R. conform O.G. 65/1994 si membru ANEVAR/U.N.E.V.A.R. conform O.G. 24/2011(legitimatie vizata 2012), ? Experienta similara ? minim un contract de prestari servicii de evaluare si un contract de prestari servicii de expertiza contabila
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contactMihai Stoiadin
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 10:20