Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de expertiza (EVALUARE BUNURI MOBILE SI IMOBILE) PENTRU ANUL 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 344548
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEA
Numar invitatie: 344548/01.04.2013
Denumire contract: Servicii de expertiza (EVALUARE BUNURI MOBILE SI IMOBILE) PENTRU ANUL 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEACod fiscal: 2540783, Adresa: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250737777, Fax: +40 250737620
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240195, telefon: +40 250737777, fax: +40 250737620, persoana de contact: Iulian Tomulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240195
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de expertiza (EVALUARE BUNURI MOBILE SI IMOBILE) PENTRU ANUL 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de expertiza (evaluari bunuri mobile si bunuri imobile) pentru anul 2013: - pentru determinarea valorii bunurilor sechestrate sau confiscate de catre Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului Valcea si Administratiile Finantelor Publice a municipiilor Ramnicu-Valcea si Dragasani, a oraselor Balcesti, Babeni, Berbesti, Horezu si oraseneasca Gura Lotrului.;
- pentru determinarea valorii bunurilor devenite potrivit legii, proprietatea privata a statului ( terenuri, cladiri, mijloace de transport, s.a. );Bunurile supuse evaluarii se impart in urmatoarele categorii: a) bunuri imobile - terenuri, cladiri, alte categorii de bunuri imobile;b) bunuri mobile - mijloace de transport, utilaje tehnologice, instalatii complexe diferite, utilaje agricole, mobilier, aparatura electronica, electrocasnica si birotica, alte categorii de bunuri.Valoarea minima a contractului raportata la perioada aprilie ? decembrie 2013 este de 65.859 lei, valoare in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.Valoarea maxima estimata a contractului, cuprinzand si valoarea posibilelor suplimentari este de 98.400 lei.Optiuni: Val max estim a contractului, cu event suplim este de 98.400 lei, conf prev. art. 6 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 859 - 98, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare va fi valabila 60 de zile de la data limita a depunerii ofertei.Valoarea garantiei de participare se constituie in conformitate cu art. 85 din HG 925/2006, in suma de 1.317, 18 lei, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, iar valabilitatea ei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.- scrisoare de garantie emis de o societate bancara sau o societate de asigurari prezentata in original.- ordin de plata in contul deschis nr. RO86TREZ6715005XXX000123 la Trezoreria MunicipiuluiRamnicu Valcea, pentru D.G.F.P. Valcea, CIF 2540783. La data depunerii documentatiei de participare, ofertantul trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare.Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie, in conformitate cu prevederile legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru aceasta ofertantii trebuie sa depuna documentele necesare pentru a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.- in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 658, 59 lei, in cond. Art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se contituie in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 si ale prevederilor art. 1045/2011, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie este irevocabila.Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract , daca Autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea, din care sa rezulteneincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 Prezentarea formularului ?Declaratie privind eligibilitatea? - formular 3.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 181 lit a), b) si d)?Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 : a) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea / persoana fizica autorizata ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .b) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea / persoana fizica autorizata ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .c) Pentrupersoane juridice / fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate impreuna cu traducerea legalizatain original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .Prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 181 lit a), b) si d)? ? formular4.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? - formular 5.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUGnr. 34/2006. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Gogirnoiu Gheorghe, Ciuca Marius, Vlasceanu Veronica, Matulescu Carmen, Dragoi Daniela, Dumitras Susana, Tomulescu Iulian, Balasoiu Constantin, Constantinescu Gabriela, Petre Emilia, Busuioc Aurelian. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. - Formular 6.Cerinta nr. 5Declaratie privind respectarea OrdinuluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Prezentarea formularului ?Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 7.Cerinta nr. 6Cazier judiciar - emis de organele de politie.Prezentarea cazierului in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Cerinta nr. 1Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPentrupersoane juridiceromane: - sa aiba in obiectul de activitate al firmei activitati compatibile cu activitatea de evaluare.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentrupersoane fiziceromane: 1. Cazier judiciar - emis de organele de politie.Prezentarea cazierului in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .2. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului. Prezentarea certificatului in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .3. Copie dupa buletinul de identitate sau cartea de identitate. Prezentarea documentului in copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .Persoane juridice / fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de prestari servicii pentru categoria de servicii care face obiectul procedurii de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraInformatii privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani ? valoarea ei trebuie sa fie de minimum 50.000 de lei., Asigurare de raspundere profesionala de nivel 1 (minimum 10.000 Euro);Baza legala- Statutul ANEVAR 2011 (HG 353/2012) - Art. 10.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista cu pricipalele prestari de servicii, din care rezulta incheierea si indeplinirea, a 3 contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare., Cerinta nr. 2Experienta similara.Prestarea de servicii se va confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise de catre clientul beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii in valoare de cel putin 50.000 lei., Cerinta nr. 31. Certificat de proprietati imobiliare autorizat ANEVAR sau echivalent.Baza legala- Statutul ANEVAR 2011 (HG 353/2012), 2. Certificat de bunuri mobile autorizat ANEVAR sau echivalent. Baza legala- Statutul ANEVAR 2011 (HG 353/2012), 3. Legitimatie si parafa de membru corporativ persoana juridica - emise de ANEVAR valabile pentru anul 2013. Baza legala- OG 24/2011, art. 12 si 14., 4. Legitimatie si parafa de membru titular persoana fizica - emise de ANEVAR valabile pentru anul 2013 Baza legala- OG 24/2011, art. 12 si 14.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 08:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer