Achizitie publica - Servicii de expertiza (evaluari bunuri mobile si bunuri imobile) pentru anul 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 335505
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335505/17.09.2012
Denumire contract: Servicii de expertiza (evaluari bunuri mobile si bunuri imobile) pentru anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEACod fiscal: 2540783, Adresa: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250737777, Fax: +40 250737620
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240195, telefon: +40 250737777, fax: +40 250737620, persoana de contact: Iulian Tomulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL DIRECTIEI GENERALE A FINANTELOR PUBLICE VALCEA, RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de expertiza (evaluari bunuri mobile si bunuri imobile) pentru anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de expertiza (evaluari bunuri mobile si bunuri imobile) pentru anul 2012: - pentru determinarea valorii bunurilor sechestrate sau confiscate de catre Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului Valcea si Administratiile Finantelor Publice a municipiilor Ramnicu-Valcea si Dragasani, a oraselor Balcesti, Babeni, Berbesti, Horezu si oraseneasca Gura Lotrului.;
- pentru determinarea valorii bunurilor devenite potrivit legii, proprietatea privata a statului ( terenuri, cladiri, mijloace de transport, s.a. );Bunurile supuse evaluarii se impart in urmatoarele categorii: a) bunuri imobile - terenuri, cladiri, alte categorii de bunuri imobile;b) bunuri mobile - mijloace de transport, utilaje tehnologice, instalatii complexe diferite, utilaje agricole, mobilier, aparatura electronica, electrocasnica si birotica, alte categorii de bunuri.Valoarea minima a contractului raportata la perioada septembrie ? decembrie 2012 este de 43585 lei, valoare in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.Valoarea maxima estimata a contractului, cuprinzand si valoarea posibilelor suplimentari este de 86585 lei.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 585 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare va fi valabila 60 de zile de la data limita a depunerii ofertei.Valoarea garantiei de participare se constituie in conformitate cu art. 85 din HG 925/2006, in suma de 871, 70 lei, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, iar valabilitatea ei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.- scrisoare de garantie emis de o societate bancara sau o societate de asigurari prezentata in original.- ordin de plata in contul deschis nr. RO86TREZ6715005XXX000123 la Trezoreria MunicipiuluiRamnicu Valcea, pentru D.G.F.P. Valcea, CIF 2540783. La data depunerii documentatiei de participare, ofertantul trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare.Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie, in conformitate cu prevederile legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru aceasta ofertantii trebuie sa depuna documentele necesare pentru a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se contituie in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 si ale prevederilor art. 1045/2011, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie este irevocabila.Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract , daca Autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea, din care sa rezulteneincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 Prezentarea formularului ?Declaratie privind eligibilitatea? - formular 3.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 181 lit a), b) si d)?Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 : a) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea / persoana fizica autorizata ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .b) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea / persoana fizica autorizata ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .c) Pentrupersoane juridice / fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate impreuna cu traducerea legalizatain original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .Prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 181 lit a), b) si d)? ? formular4.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? - formular 5.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUGnr. 34/2006. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Gogirnoiu Gheorghe, Ciuca Marius, Vlasceanu Veronica, Matulescu Carmen, Dragoi Daniela, Preda Valentin, Tomulescu Iulian, Balasoiu Constantin, Gidea Liviu, Mihalcea Ana Elena, Busuioc Aurelian. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. - Formular 6.Cerinta nr. 5Declaratie privind respectarea OrdinuluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Prezentarea formularului ?Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 7. Cerinta nr. 1Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPentrupersoane juridiceromane: - sa aiba in obiectul de activitate al firmei activitati compatibile cu activitatea de evaluare.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentrupersoane fiziceromane: 1. Cazier judiciar - emis de organele de politie.Prezentarea cazierului in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .2. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului. Prezentarea certificatului in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .3. Copie dupa buletinul de identitate sau cartea de identitate. Prezentarea documentului in copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .Persoane juridice / fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de prestari servicii pentru categoria de servicii care face obiectul procedurii de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani ? valoarea ei trebuie sa fie de minimum 50.000 de lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu pricipalele prestari de servicii, din care rezulta incheierea si indeplinirea, a maximum 3 contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare., Experienta similara.Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta efectuarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) a maximum 3 contracte de evaluare / expertiza bunuri si valori, similare celor prezentate in caietul de sarcini, in valoare totala de cel putin 40.000 lei.Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client din Romania trebuie sa fie insotita derecomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursulderularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul derularii contractuluiau fost inregistrate neconformitati;Autoritatea contractantastabilileste, ca cerinta , prezentareaa maximum 3 recomandari din partea unor clienti., Certificat de proprietati imobiliare autorizat ANEVAR sau echivalent.Baza legala- Statutul ANEVAR 2011 (HG 353/2012), Certificat de bunuri mobile autorizat ANEVAR sau echivalent. Baza legala- Statutul ANEVAR 2011 (HG 353/2012), Legitimatie si parafa de membru corporativ persoana juridica - emise de ANEVAR valabile pentru anul 2012. Baza legala- OG 24/2011, art. 12 si 14., Legitimatie si parafa de membru titular persoana fizica - emise de ANEVAR valabile pentru anul 2012. Baza legala- OG 24/2011, art. 12 si 14., Asigurare de raspundere profesionala de nivel 1 (minimum 10.000 Euro);Baza legala- Statutul ANEVAR 2011 (HG 353/2012) - Art. 10.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 11:14