Achizitie publica - Servicii de expertiza externa in cadrul proiectului "Dezvoltarea porturilor fluviale dunarene (Dahar)"
Detaliu pentru invitatia numarul 328066
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328066/29.05.2012
Denumire contract: Servicii de expertiza externa in cadrul proiectului "Dezvoltarea porturilor fluviale dunarene (Dahar)"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de expertiza externa in cadrul proiectului "Dezvoltarea porturilor fluviale dunarene (Dahar)"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: acordarea asistentei tehnice pentru Unitatea de Implementare a Proiectului in domeniul transportului multimodal
II.1.6) CPV: 73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 318 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 2.006, 36 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar (ordin de plata sau fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor;Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate deasigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor(cel putin informatiile prevazute in Formularul 9). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi mai mare sau egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor, ora stabilita de SEAP. Garantia de participare constituita sub celelalte forme va fi atasata in SEAP.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus , in acest caz se va atasa in SEAP si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor (Formular 8). Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este 1.003, 18 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- completare Formular nr. 1; Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69ยน din OUG 34/2006 - completare Formular 2.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire inclusiv toate persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica) sunt: primar ing. Dumitru Nicolae, viceprimar ing. Mircea Razvan Cristea, director economic ec. Stamate Doina, dir. ec. adj Campeanu Rodica - control financiar preventiv, dir. DPPE ing. Hanta Costel - coordonator POSEE, manager proiect - ing. Costea Ovidiu (membru comisie evaluare), sef Birou Licitatii - ing. Manu Mariana, jurist - Roman Mirela, Constantin Elena (membru comisie de evaluare) - responsabil organizare, derulare, finalizare procedura, Marin Carmen (membru comisie de evaluare); Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular nr. 3; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 - completare Formular nr. 4. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata ofertantului declarat castigator.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional original, copie legalizata ori copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009) - Formular 5. Pentru echivalenta leu/alte monede se va folosi cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budget.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani - Formular 6., Experienta similara: Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii de expertiza tematica prestate in domeniul transportului multimodal.Daca prezentarea contractului nu este posibila, se vor prezenta informatii relevante din contract: partile contractului, obiectul contractului, pagina de semnaturi etc. care sa confirme prestarea de servicii de expertiza tematica., Cel putin o recomandare/document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale, Informatii privind capacitatea profesionala: Echipa Consultantului va include specialisti cu experienta si calificare corespunzatoare in domeniile necesare implementarii proiectului, care sa aiba competenta de a-si indeplini responsabilitatile.Lista cu personalul propus pentru indeplinirea atributiilor, Cerinte minime pentru personalul echipei: - studii superioare de lunga durata- cunostinte certificate de limba engleza (cel putin o persoana);
- cel putin o persoana sa fi participat in cadrul unor proiecte internationale, cu limba de lucru limba englezaCV, diplome de absolvire, certificate de calificare profesionala sau de absolvire a unei forme de pregatire profesionala, organizata in conditiile legii, certificate de competenta profesionala, atestate de recunoastere si/sau echivalare pentru persoanele fizice care au dobandit calificarea in strainatate precum si orice alte dovezi care sa ateste participarea in cadrul unor proiecte internationale. In cazul in care una sau mai multe persoane ce fac parte din echipa consultantului nu sunt angajate ale acestuia se vor prezenta contracte de colaborare/prestari servicii/angajamente de participare ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, valabile., Informatii privind subcontractantii - Formular 7 -Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti sispecializarea acestora. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazutala art. 69^1 din OUG nr. 34/2006., Cerinte minime pentru seful echipei: cel putin 3 ani experienta in domeniul consultanta tehnica.CV ori orice alta dovada care atesta experienta de minim 3 ani in domeniul consultanta tehnica, Sustinerea Capacitatii tehnice si profesionale a ofertantului in conditiile art. 190 dinOUG nr. 34/2006 (daca e cazul). Astfel se vor prezenta: Angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, Declaratieprivind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1 si d, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul European de Dezvoltare Regionala)
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 08:57