Achizitie publica - Servicii de expertiza la doua foraje termale de extractie si reinjectie si elaborarea unui studiu preliminar de impact geologic si energetic necesar proiectarii energetice, tehnologice si de constructie ale unor investitii majore de sistem geotermic in ca
Detaliu pentru invitatia numarul 342335
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342335/04.02.2013
Denumire contract: Servicii de expertiza la doua foraje termale de extractie si reinjectie si elaborarea unui studiu preliminar de impact geologic si energetic necesar proiectarii energetice, tehnologice si de constructie ale unor investitii majore de sistem geotermic in cascade cu utilizare complexa in Jimbholia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL JIMBOLIACod fiscal: 2502763, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, Telefon: +40 0256360770, Fax: +40 0256360784
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, Romania, cod postal: 305400, telefon: +40 0256360770, fax: +40 0256360784, persoana de contact: LUCIAN BUJOR FAUR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local Jimbolia, Primaria Jimbolia, str. Tudor Vladimirescu nr. 81, Jimbolia, judetul Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de expertiza la doua foraje termale de extractie si reinjectie si elaborarea unui studiu preliminar de impact geologic si energetic necesar proiectarii energetice, tehnologice si de constructie ale unor investitii majore de sistem geotermic in cascade cu utilizare complexa in Jimbholia
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de Servicii de expertiza la doua foraje termale de extractie si reinjectie si elaborarea unui studiu preliminar de impact geologic sienergetic necesar proiectarii energetice, tehnologice si de constructie ale unor investitii majore de sistem geotermic in cascade cu utilizarecomplexa in Jimbolia din cadrul proiectului nr. HURO/1001/135/1.3.1. cu titlul ?Dezvoltare de sisteme de energie geotermala in rezervoare comune cu monitorizare, acronim: ?GEOTHERM_HURO? din cadrulProgramului de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013. Valoarea estimata contract ce contine diverse si neprevazute: 102, 375.37 RON.Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute: 0 RON
II.1.6) CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 375.37 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 2.047 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar, contul autoritatii contractante este RO96TREZ62521300205XXXXX deschis la Trezoreria Jimbolia.In masura in care Consiliul respinge contestatia, aut. Contract. va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278^1, alin.1, lit. (a) din OUG nr. 34/2006 suma de 1.023, 75 lei.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa ineuro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.(Model orientativ Formular nr. 1)In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens)garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, actualizata.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )Daca este cazul, documentul va fi depus de fiecare asociat si/sau de tertul sustinator.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite detraducere autorizata si legalizata.Daca este cazul, documentele vor fi depuse de fiecare asociat.Daca este cazul, Tertul sustinator va depune Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/20063. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Daca este cazul, documentele vor fi depuse de fiecare asociat, de Tertul sustinator si/sau de Subcontractant.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Postelnicu Darius-Adrian -Primar, Gorgan Daniel ? presedintele comisiei de evaluare, viceprimar, Nitoi Ionel - membru comisie de evaluare, secretar, Gain Eugen-membru comisie de evaluare, Faur Lucian-Bujor- membru comisie de evaluare, Moga Ciprian-membru comisie de evaluare si consilierii locali Baca Ioan, Barna Petru-Ladislau, Ciuciulete Petru, Corneanu C-tin, Ferescu Laura-Marioara, Kaba Gabor, Kasa Ioan-Tiberiu, Mihaila Timotei, Meszaros Stefan, Nicorici Ilie, Pop Eugen-C-tin, Prcsina Iancu-C-tin, Scrob Radu-Nicolae, Tabeica Neculai, Tinei Valentin, Toth Gabor.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa prezinte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.?Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu204.000 leiDocumente relevante: Copii conform cu originalul dupa bilanturile contabile sau extrase de bilantinregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice altedocumente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (Formular nr. 8) insotita de certificate/ documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) prin care sa se confirme prestarea de servici similare, continand referiri la: beneficiarul contractului, tipul serviciilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului, Cerinta nr. 2Declaratie privind toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe careoperatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de servicii., Cerinta nr. 3Declaratia privind persoanele responsabile pentru prestarea serviciilor.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii inbune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului).Fiecare persona responsabila pentru indeplinirea contractului, desemnatade ofertant, va depune o Declaratie de disponibilitate (Formular nr. 19), Cerinta nr. 4Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din contract, atunci are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datelede recunoastere ale subcontractantilor propusi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2013 11:16