Achizitie publica - Servicii de expertiza profesionala in domeniul patrimoniului natural pentru proiectul ?Back to the Nature ? Common Protection of our natural resources?, HURO/0802/109_AF
Detaliu pentru invitatia numarul 325911
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325911/09.05.2012
Denumire contract: Servicii de expertiza profesionala in domeniul patrimoniului natural pentru proiectul ?Back to the Nature ? Common Protection of our natural resources?, HURO/0802/109_AF
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL BANATULUICod fiscal: 2490952, Adresa: Piata Huniade nr. 1, Timisoara, Telefon: 0256201321, Fax: 0256201321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Huniade nr. 1, Timisoara, Romania, cod postal: 300002, telefon: +40 256201321, fax: +40 256201321, persoana de contact: DAN LEOPOLD CIOBOTARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Muzeul Banatului, Piata Huniade nr. 1, Timisoara, Romania, cod postal: 300002
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de expertiza profesionala in domeniul patrimoniului natural pentru proiectul ?Back to the Nature ? Common Protection of our natural resources?, HURO/0802/109_AF
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Expertiza profesionala in domeniul patrimoniului natural pentru proiectul ?Back to the Nature ? Common Protection of our natural resources?, HURO/0802/109_AF, astfel: - Expert cultural ? 1 buc.- Expert de mediu ? 1 buc.- Expert turistic ? 1 buc.
II.1.6) CPV: 80540000-1 - Servicii de formare in domeniul mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 056.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3000 lei valabila cel putin 90 de zile sau pe perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului constituita prin: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurarisau- prin retneri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (10% din valoarea fara TVA a fiecarei facturi). In acest sens contractantul are obligatia conform HG nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;Cerinta nr. 3Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa in conformitate cu Formularul D din Sectiunea Formulare. ? in original. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dl Ciobotaru Dan Leopold, dl M-Kiss Andrei, dna Marcela Cedica si dna Mirela Vuia.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - Se va prezentain original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Cerinta nr. 5Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Cerinta nr.6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Se va completa in conformitate cu Formularul E din Sectiunea Formulare ? in original;Cerinta nr.7Certificat de cazier fiscal - Se va prezenta in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 8Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa in conformitate cu Formularul C din Sectiunea Formulare ? in original;Note: a.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.b.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata in limba romana; pentru situatia cand in tara de origine nu se emit asemenea certificate sau se emit din partea altor autoritati, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind aceste aspecte;daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care arecompetente in acest sens. Cerinta nr. 1Certificat constatatorSe va prezenta in original, copie legalizata ori copie lizibila cu mentiunea conform cu orginalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, eliberat deOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial de care apartine, din care sa rezulte ca: -nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Cerinta nr. 2Certificat de inregistrare fiscalaSe va prezenta in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul**Pentru persoane juridice straine se va prezenta in copie legalizata si traducere autorizata care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani anteriori anului in curs va fi de cel putin 150000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniPrestatorul va asigura minim 3 experti, astfel: - un expert culturalStudii: studii superioare de arte (specializare conservare-restaurare) sau echivalentExperienta: experienta relevanta in domeniul conservarii patrimoniuluiLimbi cunoscute: limba romanaCunostiinte aprofundate in domeniul conservarii patrimoniului- un expert de mediuStudii: studii superioare stiinte agricole sau de mediu sau echivalentExperienta: experienta relevant in domeniul bioconservarii (plantelor si animalelor)Cunostiinte aprofundate in domeniul bioconservarii- un expert turisticStudii: studii superioare in domeniul managementului turismului sau echivalentExperienta: experienta relevanta in domeniul managementului turismului rural si ecologicCunostiinte aprofundate in domeniul managementului turismului rural si ecologic, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada daca contractul de servicii urmeaza sau nu sa fie indeplinit de catre subcontractori si specializarea acestora, Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada respectarii conditiilor de munca si protectia muncii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 11:39