Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE EXPERTIZA SI D.A.L.I. INTRETINERE PERIODICA POD PE DN 2 KM. 449+012


Detaliu pentru invitatia numarul 348191
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 348191/10.06.2013
Denumire contract: SERVICII DE EXPERTIZA SI D.A.L.I. INTRETINERE PERIODICA POD PE DN 2 KM. 449+012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gh. Asachi, nr. 19, Iasi, Romania, cod postal: 700481, telefon: +40 232214430, fax: +40 232214432
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DRDP IASI - Iasi, str. Gh. Asachi nr. 19, cp. 700481
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE EXPERTIZA SI D.A.L.I. INTRETINERE PERIODICA POD PE DN 2 KM. 449+012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de intocmire a expertizei tehnice si a documentatiei de avizare a lucrarilor de interventii pentru intretinere periodica pod DN 2 km 449+012, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 1.000, 00 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006(A). Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 4 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO33RNCB0175008094080037 BCR Iasi al autoritatii contractante.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul in care ofertantul este o asociere de op. economici, GP trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op. ec. din cadrul asocierii. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. *IMM beneficiaza de reducere 50%.
Garantie de buna executie
5% din valoarea de contract acceptata, in lei fara TVA; Garantia de buna executie se va constitui sub forma de instrument de garantare, original, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari agreata sau prin retineri succesive in cuantum de 5% din plata cuvenita pentru facturi partiale, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.1.Declaratie privind neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006(A) - Formularul 6- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director DRDP Iasi- ing. Laicu Ovidiu Mugurel; Director Adjunct Investitii ? ing. Ilie Stefan; Director Adjunct Intretinere ? ing. Cercel Vlad Constantin; Director Economic - ec. Vasile Popa; Sef Birou ILA-BMS ? ing. Pila Gabriel; Sef Compartiment CFP ? ec. Nicolina Stanel; sef Serviciul Contencios - jr. Ene Gioconda Mihaela; Sef Serviciul O.D.A. ? ing. Popa Manuela;
- Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 73.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 8. Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 9 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit a, c^1 si d din OUG 34/2006(A) se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);5. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
- Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. In cazul asocierii se vor prezenta pentru toti asociatii.Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.1. Pentru persoanele juridice romanePrezentarea certificatului constatator actualizat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Pentru persoanele juridice strainePrezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de cel putin de 100.000, 00 lei. Se va prezenta: 1. Declaratia privind cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) -formularul 10 si 2. Documente care sa sustina indeplinirea cerintei de calificare, de exemplu: bilanturile contabile sau extrase de bilant din ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile in vigoare, rapoarte de audit sau orice alte documente echivalente. Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreprul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare (balanta contabila, declaratii bancare corespunzatoare, etc). Bilanturile contabile inregistrate la organele competente trebuie prezentate astfel: pentru persoane fizice/juridice romane-in copie; pentru persoane fizice/juridice straine ? in copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru calculul echivalentei se va avea in vedere in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru persoanele fizice/juridice straine, documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei oferte comune (asociere), cerinta se considera indeplinita prin cumul., Informatii sustinere capacitate economica si financiara-Angajament ferm - Formular 11. Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea sit. ec.si fin., centralizarea sit. ec. si fin. ale ofertantilor si ofertantilor asociati, subcontractanti sau sustinerea contractului de catre o alta persoana. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al societatii respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea finan. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006(A).In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana(e) modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii sustinere capacitate tehnica si/sau profesionala-Angajament ferm ? Formular14+anexa Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al societatii respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006(A).In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica si profesionala poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana(e) modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati., Cerinta 1: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ? formularul 12 din care sa rezulte ca ofertantul a prestat atat servicii de intocmire expertiza tehnica cat si servicii de intocmire DALI, impreuna sau separat, din maxim 3 contracte, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 50.000, 00 lei fara TVA. Prestarea serviciilor se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar/copii dupa contracte sau parti relevante/procese-verbale de receptie/etc, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Persoanele juridice straine vor prezenta documentele solicitate in original sau copie ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traduceri legalizate si autorizate.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Ultimii 3 ani se calculeaza prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor., cerinta 2: Lista personalului cheie ? formularul 13 din care sa reiasa ca ofertantul dispune de urmatorii experti cheie: 1.Expert tehnic atestat ? poduri: licentiat al unei Facultati de Constructii CFDP; detine diploma de inginer; atestat tehnic.2.Inginer proiectant drumuri si poduri: licentiat al unei Facultati de Constructii CFDP; detine diploma de inginer sau echivalent; experienta profesionala generala: minim 3 ani in domeniul studiilor si experienta specifica: demonstrarea experientei de proiectant pentru lucrari depoduri.Pentru fiecare expert cheie se solicita: -?Curriculum Vitae? ? formularul 13.1, in original si semnat de catre expertul propus (obligatoriu va cuprinde doar experienta relevanta pentru indeplinirea criteriilor solicitate, celelalte informatii nefiind luate in considerare).-Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor, autorizatiilor, certificatelor/atestatelor detinute de persoanele respective, care-i confera dreptul de a exercita activitatea prevazuta in FDA, valabile la data limita de depunere a ofertelor.-Declaratie de disponibilitate ? formularul 13.2, semnata in original. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care expertul nu are relatii contractuale cu ofertantul se va prezenta un angajament de participare, semnat in original.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea profesionala poate fi indeplinita prin cumul. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001. In cazul unei asocieri, toti membrii acesteia trebuie sa faca dovada indeplinirii cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.+www.drdpiasi.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer