Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de expertiza si proiectare poduri.


Detaliu pentru invitatia numarul 323275
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 323275/03.04.2012
Denumire contract: Servicii de expertiza si proiectare poduri.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432552, fax: +40 0264432446, persoana de contact: Departamentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DRDP Cluj, Cluj-Napoca, str. Decebal nr.128
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de expertiza si proiectare poduri.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de expertiza tehnica pentru: Pod pe DN1F km 141+544 canal de scurgere la Tasnad; Pod pe DN1F km 157+976 valea Ierului la Ghenci; Pod pe DN1F km 161+587 canal de scurgere la Ghenci si Servicii de proiectare pentru Pod pe DN1 km 397+429 valea Geoagiu la Teius.
II.1.6) CPV: 71322300-4 - Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita gar.de participare (G.P.), eliberata in numele ofertantului, care va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.asigurari, in cuantum de: Lot1:435lei; Lot2:330lei. IMM-urile beneficiaza de 50% reducere. Per.de valab.a GP va fi egala cu per. de valab.a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Gar.de particip.? se va marca Formularul III.1/6. Se poate depune prin: a)Instrument de garantare (emis de o banca sau o soc. de asig.)-original (Formular III.1./7) (nu se admit copii) sau b)Chitanta emisa de caseria autoritatii contractante(pentru sume mai mici de 5000 lei) original/copie sau c)Ordin de plata sau fila cec ?confirmat de banca- original/copie.Contul IBANnr. RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001 deschis la B.C.R. sucursala Cluj. Declaratie pe proprie raspundere ca se vor respecta prevederile de valabilitate a GP-Form.III.1.1/a. Nota: a) G.P. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. b)G.P.trebuie sa fie irevocabila. c)G.P.se va executa: neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In orice situatie, G.P.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor. Daca se face dovada depunerii G.P.dupa semnarea Procesului-verbal, oferta se returneaza nedeschisa.Daca garantia de participare este mai mica decat valoarea solicitata, oferta va fi returnata nedeschisa.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din val.atribuita a contractului(IMM-urile beneficiaza de 50% red.).Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Form.III.1.1/b1 sau prin retineri succesive din facturile emise de prestator si aprobate de achizitor si virarea acestora in contul deschis de catre prestator. Gar.de buna ex.se va executa neconditionat(art.86 alin3 lit.b)?acest lucru trebuie prevazut in Instr. de plata.Garantia este irevocabila.Modul de restituire a Gar.de buna ex.: conform art.92 din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele se solicita pentru ofertant, ofertant asociat, sustinator si subcontractant conform prevederilor Ordinului 509/2011, Anexa 2.IMPORTANT: 1.Conform art.11. alin. 4 / HG925/2006 actualizata, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal , prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau alte asemenea ? se solicita Formular III.2/1 si Anexa 1/ Form.III.2/1.2.Daca ofertantul nu uzeaza de dreptul prevazut la art.11, alin. (4) din HG nr. 925 /2006 modificata, va prezenta documentele prevazute la cap.III.2 .1.a)- Cerinte.3.Daca ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin.(4) din HG 925 modificata, acesta va fi in masura sa confirme indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare (art.11, alin.5/ HG nr. 925/2006).4.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul III .1/5 din Sectiunea III- Formulare - din Documentatia de Atribuire).5.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul/candidatul are obligatia de a prezenta Formularul III.2/a7 din Sectiunea III- Formulare / ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", din Documentatia de Atribuire, in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.6.(1) Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleiasi proceduri: a. sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiuneaexcluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b. sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alteoferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertantasociat;(2) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. Prinintreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: a. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta;b. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sauc. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati / asociati/ sustinatori in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la, contractul de achizitie publica.CERINTE;1). Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat - Formular III.2/a1.2). Acorduri de asociere ( autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare)- daca este cazul - Formular nr.III.2/a2.3). Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul, ofertant asociat nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant, ofertant asociat si tertul sustinator (daca este cazul) - Formular III.2/a3.4). Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul III.2/a4 - Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant, ofertant asociat si tertul sustinator (daca este cazul).5). Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- se va marca de catre ofertant/ ofertant asociat Formular III.2/a 5.6). Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- se va marca de de ofertant/ ofertant asociat Formular III.2/a6.7). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta pentru ofertant, ofertant asociat - Formular nr. III.2/a7.8).?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta de catre ofertant, ofertant asociat , subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul) - Formularul III.1/5.Nota: Persoanele care detin functii de decizie sunt: ? Director regional ing. Ion Pantelimon? Director economic ec. Zoita Bumb? Director adjunct Intretinere ing. Ioan Crisan? Sef Birou ILA+BMS ing. Eugen Ciocoi9) Cazierul judiciar/ certificat echivalent - se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2.1/a910) Caziere fiscale, certif.sau echiv. se va marca de catre ofertant Formularul nr. III.2.1/a10.NOTA : a) Persoanele fizice sau juridice straine si romane trebuie sa prezinte documente edificatoare in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta : - Certificate - echivalent- Cazier juridic ? echivalent- Cazier fiscal - echivalent- Declartii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.b)Daca se depun ?copii? ale documentelor, originalele se vor prezenta comisiei de evaluare in deschidere sau copiile trebuie sa fie legalizate la notariat.PRECIZARI: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.? Certificatele constatatoare vor fi depuse obligatoriu in original, copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.? In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.? Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.? Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? Se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2/b1.NOTA: - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe anii 2009, 2010 si Balanta de verificare luna decembrie 2011., Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani: Lo1:87.282 lei fara TVA, reprezentand 20.074, 06 euro fara TVA (Curs BNR din data de 28.02.2012 , 1 euro= 4, 3480 lei); Lot2:65.618 lei fara TVA, reprezentand 15.091, 54 euro fara TVA (Curs BNR din data de 28.02.2012 , 1 euro= 4, 3480 lei), Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 60 zile si dovada acestora, in cuantum de: Lot1:13.092lei; Lot2:9.850lei, Informatii suplimentare / Detalii, Informatii suplimentare / Detalii - continuare, Informatii suplimentare / Detalii - continuare, Informatii suplimentare / Detalii - continuare, Informatii suplimentare / Detalii - continuare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare generala, Experienta similara: Lot1 = 21.820, 5 lei fara TVA, reprezentand 5.018, 52 euro fara TVA (Curs BNR din data de 28.02.2012 , 1 euro= 4, 3480 lei); Lot2 = 16.404, 5 lei fara TVA, reprezentand 3.772, 88 euro fara TVA (Curs BNR din data de 28.02.2012 , 1 euro= 4, 3480 lei). Autoritatea contractanta solicita prezentarea de recomandari (documente constatatoare)eliberate de CNADNR-DRDP Cluj pentru ofertantii care au executat servicii similare sau au servicii in derulare cu aceasta.Ofertantii care au servicii similare in derulare vor face dovada ca au capacitate de a contracta noi servicii ., Capacitate tehnica: Ofertantul trebuie sa asigure (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere de la operatorii economici, asociati, subcontractanti etc.) dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului: echipamente, utilaje, mijloace de transport, etc., Capacitate profesionala: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, prezentarea Formularelor privind asigurarea personalului si a documentelor care-l insotesc. Ofertantii vor face dovada ca pot asigura urmatorul personal: a)responsabilul de contract - 1 manager cu experienta (coordonatorul de proiect); b)proiectanti de specialitate, Topografi-min.1pers., Specialisti geo / Contract sau acord de colaborare valabil la deschiderea ofertelor cu o firma specializata in intocmirea studiilor geotehnice de detaliu; c) verificator de proiecte atestat in domeniul A4, B2, D (doar pentru ofertantii care depun oferta pe lotul1-proiectare); d)expert tehnic in domeniul podurilor: A4, B2, D ? atestat doar pentru ofertantii care depun oferta pe lotul2-expertiza), Informatii privind asocierea : Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea, Informatii privind sustinerea de catre un tert, Informatii privind subcontractantii : In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Informatii suplimentare / Detalii, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Alte informatii Standarde de asigurare a calitatii : Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2008 . In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentele si Clarificarile vor putea fi descarcate de pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer