Achizitie publica - Servicii de expertiza si proiectare poduri.
Detaliu pentru invitatia numarul 323275
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323275/03.04.2012
Denumire contract: Servicii de expertiza si proiectare poduri.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432552, fax: +40 0264432446, persoana de contact: Departamentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DRDP Cluj, Cluj-Napoca, str. Decebal nr.128
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de expertiza si proiectare poduri.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de expertiza tehnica pentru: Pod pe DN1F km 141+544 canal de scurgere la Tasnad; Pod pe DN1F km 157+976 valea Ierului la Ghenci; Pod pe DN1F km 161+587 canal de scurgere la Ghenci si Servicii de proiectare pentru Pod pe DN1 km 397+429 valea Geoagiu la Teius.
II.1.6) CPV: 71322300-4 - Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita gar.de participare (G.P.), eliberata in numele ofertantului, care va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.asigurari, in cuantum de: Lot1:435lei; Lot2:330lei. IMM-urile beneficiaza de 50% reducere. Per.de valab.a GP va fi egala cu per. de valab.a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Gar.de particip.? se va marca Formularul III.1/6. Se poate depune prin: a)Instrument de garantare (emis de o banca sau o soc. de asig.)-original (Formular III.1./7) (nu se admit copii) sau b)Chitanta emisa de caseria autoritatii contractante(pentru sume mai mici de 5000 lei) original/copie sau c)Ordin de plata sau fila cec ?confirmat de banca- original/copie.Contul IBANnr. RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001 deschis la B.C.R. sucursala Cluj. Declaratie pe proprie raspundere ca se vor respecta prevederile de valabilitate a GP-Form.III.1.1/a. Nota: a) G.P. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. b)G.P.trebuie sa fie irevocabila. c)G.P.se va executa: neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In orice situatie, G.P.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor. Daca se face dovada depunerii G.P.dupa semnarea Procesului-verbal, oferta se returneaza nedeschisa.Daca garantia de participare este mai mica decat valoarea solicitata, oferta va fi returnata nedeschisa.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din val.atribuita a contractului(IMM-urile beneficiaza de 50% red.).Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Form.III.1.1/b1 sau prin retineri succesive din facturile emise de prestator si aprobate de achizitor si virarea acestora in contul deschis de catre prestator. Gar.de buna ex.se va executa neconditionat(art.86 alin3 lit.b)?acest lucru trebuie prevazut in Instr. de plata.Garantia este irevocabila.Modul de restituire a Gar.de buna ex.: conform art.92 din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe anii 2009, 2010 si Balanta de verificare luna decembrie 2011., Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani: Lo1:87.282 lei fara TVA, reprezentand 20.074, 06 euro fara TVA (Curs BNR din data de 28.02.2012 , 1 euro= 4, 3480 lei); Lot2:65.618 lei fara TVA, reprezentand 15.091, 54 euro fara TVA (Curs BNR din data de 28.02.2012 , 1 euro= 4, 3480 lei), Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 60 zile si dovada acestora, in cuantum de: Lot1:13.092lei; Lot2:9.850lei, Informatii suplimentare / Detalii, Informatii suplimentare / Detalii - continuare, Informatii suplimentare / Detalii - continuare, Informatii suplimentare / Detalii - continuare, Informatii suplimentare / Detalii - continuare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare generala, Experienta similara: Lot1 = 21.820, 5 lei fara TVA, reprezentand 5.018, 52 euro fara TVA (Curs BNR din data de 28.02.2012 , 1 euro= 4, 3480 lei); Lot2 = 16.404, 5 lei fara TVA, reprezentand 3.772, 88 euro fara TVA (Curs BNR din data de 28.02.2012 , 1 euro= 4, 3480 lei). Autoritatea contractanta solicita prezentarea de recomandari (documente constatatoare)eliberate de CNADNR-DRDP Cluj pentru ofertantii care au executat servicii similare sau au servicii in derulare cu aceasta.Ofertantii care au servicii similare in derulare vor face dovada ca au capacitate de a contracta noi servicii ., Capacitate tehnica: Ofertantul trebuie sa asigure (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere de la operatorii economici, asociati, subcontractanti etc.) dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului: echipamente, utilaje, mijloace de transport, etc., Capacitate profesionala: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, prezentarea Formularelor privind asigurarea personalului si a documentelor care-l insotesc. Ofertantii vor face dovada ca pot asigura urmatorul personal: a)responsabilul de contract - 1 manager cu experienta (coordonatorul de proiect); b)proiectanti de specialitate, Topografi-min.1pers., Specialisti geo / Contract sau acord de colaborare valabil la deschiderea ofertelor cu o firma specializata in intocmirea studiilor geotehnice de detaliu; c) verificator de proiecte atestat in domeniul A4, B2, D (doar pentru ofertantii care depun oferta pe lotul1-proiectare); d)expert tehnic in domeniul podurilor: A4, B2, D ? atestat doar pentru ofertantii care depun oferta pe lotul2-expertiza), Informatii privind asocierea : Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea, Informatii privind sustinerea de catre un tert, Informatii privind subcontractantii : In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Informatii suplimentare / Detalii, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Alte informatii Standarde de asigurare a calitatii : Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2008 . In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentele si Clarificarile vor putea fi descarcate de pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 13:24