Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de expertiza tehnica privind evaluarea starii de siguranta in exploatarea barajelor si lacurilor de acumulare Poiana Uzului, jud. Bacau si Solca , jud. Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 346161
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Numar invitatie: 346161/30.04.2013
Denumire contract: Servicii de expertiza tehnica privind evaluarea starii de siguranta in exploatarea barajelor si lacurilor de acumulare Poiana Uzului, jud. Bacau si Solca , jud. Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: +40 234541646, Fax: +40 234510050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi transmise in format electronic in SEAP, semnate cu semnatura electronica.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de expertiza tehnica privind evaluarea starii de siguranta in exploatarea barajelor si lacurilor de acumulare Poiana Uzului, jud. Bacau si Solca , jud. Suceava
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1: ?Servicii de expertiza tehnica privind evaluarea starii de siguranta in exploatarea barajului si lacului de acumulare Poiana Uzului, jud. Bacau;Valoare estimata lot 1:20.000 lei;Lotul 2: ?Servicii de expertiza tehnica privind evaluarea starii de siguranta in exploatarea barajului si lacului de acumulare Solca, jud. Suceava?;Valoare estimata lot 2:6.000 lei.Se vor intocmi rapoarte de evaluare a starii de siguranta in exploatare a barajelor sus-numite, in vederea reinnoirii autorizatiilor de functionare in siguranta.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 26, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la procedura: Lot 1:400, 00 lei; Lot 2:120, 00 lei. Echivalenta lei/euro pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare: minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; - Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul de garantie deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854; - Fila CEC, in original, confirmata de banca emitenta; - Depunere numerar, la casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1. In SEAP vor fi transmise in format electronic documentele ce fac dovada constituirii garantiei pentru participare care vor fi semnate cu semnatura electronica, in baza art.36 coroborat cu art.17 alin.3 din H.G. 1660/2006; 2. In cazul CEC-urilor sau al instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Netransmiterea acestor documente pana la data limita de depunere a ofertelor(fiind procedura online), va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art.33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind garantia de participare la 50% din cuantumul impus, va prezenta anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara; -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; -Depunere numerar, la Casieria Autoritatii contractante, virament in contul de garantii al autoritatii contractante. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea ? Formulare;3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Persoanele cu functii de decizie care semneaza/aproba documentele emise pentru procedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Director ? dr.ing. Emil VAMANU;Director Tehnic DI ? ing. Mihai TALPAU;Director tehnic RAPM - ing. Irina LUCAVETCHI;Director Tehnic ELH - ing. Nicolae BERINDEAN;Director Economic ? ec. Camelia ARDELEANU;Compartiment juridic - c.j. Irina ANDRIES / Raluca POPA;Sef Birou Exploatare - ing. Viorel NECHIFOR;Birou Exploatare - ing. Cristina MANOLESCU;Sef Compartiment Achizitii - sing. Claudia CALIN;Responsabil Achizitii - ec. Ovidiu VARLAN. 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Prezentare documente din care sa reiasa ca informatiile cuprinse in acestea sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri medie globala realizata in ultimii 3 ani. Nu se solicta o valoare minima a cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- Cerinta minima pentru lotul 1: ofertantul va face dovada prestarii unor servicii similare.- Se va prezenta cel putin un document/contract/parte din contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea serviciilor conform cerntei minime.- Cerinta minima pentru lotul 2: ofertantul va face dovada prestarii unor servicii similare.- Se va prezenta cel putin un document/contract/parte din contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea serviciilor conform cerntei minime., Informatii referitoare la studii, pregatire profesionala, calificare personal de conducere si respectiv persoane responsabile direct cu indeplinirea contractului.Cerinta minima lot 1: Expert Autorizat/ certificat M.M.G.A/ M.A.P.M/ M.M.D.D./ M.M.P pentru baraje din categoriile A si B.- Se vor depune documente care sa ateste calificarea personalului desemnat pentru indeplinirea contractului in domeniul de activitate solicitat.Cerinta minima lot 2: Expert Autorizat/ certificat M.M.G.A/ M.A.P.M/ M.M.D.D./ M.M.P pentru baraje din categoriile A, B sau C si D.- Se vor depune documente care sa ateste calificarea personalului desemnat pentru indeplinirea contractului in domeniul de activitate solicitat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer