Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de expertizare a instalatiilor supuse domeniului ISCIR din cadrul S.H.Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 338761
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 338761/05.11.2012
Denumire contract: Servicii de expertizare a instalatiilor supuse domeniului ISCIR din cadrul S.H.Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213074629, Fax: 0213032572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sediul Sucursalei Hidrocentrale din str.Dorin Pavel nr.1, mun.Buzau, jud. Buzau, Romania, cod postal: 120290, telefon: +40 238406471, fax: +40 238414847, persoana de contact: Sucursala Hidrocentrale Buzau - Serviciul Contracte - Gabriela NICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Sucursalei Hidrocentrale din str.Dorin Pavel nr.1, mun.Buzau, jud. Buzau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de expertizare a instalatiilor supuse domeniului ISCIR din cadrul S.H.Buzau
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta achizitia serviciilor de expertizare a instalatiilor supuse domeniului ISCIR din cadrul S.H.Buzau
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 164, 770 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei :3.295, 00 lei. NOTA: Ofertantii I.M.M. vor depune pana la data sedintei de deschidere a ofertelor, declaratia pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal al I.M.M. ? urilor, in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004, pentrua beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, conform art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004. 2. Forme de constituire acceptate, conform art.86 din HG nr.925/ 2006: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.( Formularul nr.15 in cazul societatilor bancare sau un model echivalent in cazul societatilor de asigurari); - virament bancar in contul RO02 RNCB 0096 0314 0575 0001, deschis la BCR ? Sucursala Buzau. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate de o banca de preferinta din Romania.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art.86, alin.2 din H.G. nr.925/2006, cu modificarileulterioare, iar perioada de valabilitate a garantiei sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Restituirea garantiei de participare se face in conditiile art. 88 din H.G. nr.925/2006. - in oricare din situatiile prevazute de art. 87, alin. 1 din H.G. 925/2006 ofertantul pierzand suma constiuita; - in situatia prevazuta de art.278^1, alin.1 din OUG nr.34/2006 retinandu-se ofertantului suma de 1.647, 70 lei.ATENTIE! Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare, in cuantumul si in una din formele acceptate, la sedinta de deschidere a ofertelor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5 % din pretul contractului, exclusiv TVA. Pentru I.M.M. garantia de buna executie va fi de 2, 5 % din pretul contractului, fara TVA.2. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare va fi valabil pe perioada de derulare a contractului ?i va fi prezentat in original in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului. In cazul constituirii garan?iei prin scrisoare de garan?ie bancara se va utiliza Formularul nr. 17 /tipizat echivalent folosit de banca, -prin retineri succesive din sumele datorate de catre achizitor executantului pentru facturi partiale. Returnarea garantiei de buna executie se face conform art.92, alin. 2, din H.G. nr.925/2006, cu modificarileulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 din OUG34/2006) ? Formularul nr.3 ? original. Nota: a. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare sau, dupa caz, resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara sau sustinerea tehnica si profesionala trebuie sa prezinte declaratia privind situatia sa personala. b. In cazul depunerii de oferta comuna se va prezenta acordul de asociere. Fiecare asociat trebuie sa prezinte declaratia privind situatia sa personala.- Formularul nr.10-original. c. In cazul depunerii de oferta comuna sustinuta de un tert se completeaza declaratia privind situatia personala atat de asociati cat si de terti. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006. ? Formularul nr.4-original. Nota : Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : IonTRUSCA ? Director Sucursala Hidrocentrale Buzau, Viorel PREFAC ? Director Adjunct Tehnic, Florin SARPE ? Director Adjunct Economic si Comercial, ViorelSANDU ? Director Adjunct Marketing. Atentie!Ofertantul / Ofertantul asociat /Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea sunt prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr.34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independent ?Formularul nr.5 ? original. 4. Certificateconstatatoare fiscale. Ofertantul trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ? Formulare tip eliberate de autoritati competente in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Atentie! ? Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi exclusi din procedura. Cerintele referitoare la obligatiile de platasunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Nota. a. In cazul depunerii de oferta comuna, fiecare asociat va prezenta certificate constatatoare valabile. 1. Pentru persoane juridice/fizice romane. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor ? original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea " conform cu originalul ". Nota: In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc in urma finalizarii evaluarii ofertelor a depus certificatul constatator in copie semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita acestui ofertant depunerea certificatului in original sau copie legalizata, inainte de stabilirea castigatorului. Cerinta minima de calificare : obiectul contractului de achizitie publica atribuit prin prezenta procedura trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Nota: In cazul depunerii de oferta comuna fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerinta minima de calificare pentru partea din contract pe care o realizeaza. 2. Autorizatia ISCIR. Autorizatie ISCIR pentru activitatea ?Verificari tehnice in utilizare pentru investigatii/ examinari cu caracter tehnic? pentru urmatoarele tipuri de instalatii: ?Recipiente metalice stabile?, ?Macarale deplasabile pe cai cu sina de rulare?, conform prevederilor Prescriptie Tehnica ISCIR CR4-2009. Ofertantul va prezenta copie de pe autorizatia ISCIR ?copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea " conform cu originalul ". Nota : a. In cazul subcontractarii trebuie depusa autorizatia ISCIR de catre subcontractant pentru a dovedi ca acesta este autorizat sa realizeze partea din contract ce urmeaza sa o indeplineasca-copie lizibila, semnata si stampilata de catre acesta cu mentiunea?conform cu originalul?. b. In cazul depunerii de oferta comuna fiecare dintreasociati trebuie sa depuna autorizatia ISCIR pentru partea din contract pe care o realizeaza(tipul de instalatie)-copie lizibila, semnata si stampilata deasociat cu mentiunea?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani/de cand operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala . Nota: Perioada de trei ani pentru care se solicita cifra medie de afaceri se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta minima de calificare : Cifre medie de afaceri in perioada mentionata sa fie mai mare sau egala cu 300.000, 00 lei. Nota: a. In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, cerinta minima trebuie indeplinita doar de unul dintre acestia. b. In cazul in care oferta este comuna, cerinta minima poate fi indeplinita de asociati prin cumul. c. In cazul in care oferta este comuna si sustinuta de un tert, cerinta minima trebuie indeplinita in totalitate ori de catre asociati ori de catre tert.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile direct pentru indeplinirea contractului de servicii, la care se vor anexa CV-uri, diplome/certificate prin care se atesta specializarea acestora in domeniu, Informatii privind subcontractantii. In cazul in care ofertantul intentioneaza sasubcontracteze se solicita completarea formularului cu subcontractantii si informatii privind partea din contract care face obiectul subcontractarii Certificarea implementarii standardului de management al calitatiiISO 9001/2008 sau echivalent. Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta faptul ca ofertantul respecta standardul de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent ? sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea"conform cu originalul ". Certificatele trebuie sa cuprinda termenul de valabilitate si sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care prestatorul nu detine un astfel de certificat de calitate, se vor accepta probe/dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia poate fi descarcata de la sectiunea Documentatie si clarificari a prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2012 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer