Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de expertizare a Studiilor tehnico-economice de evaluare a resurselor si rezervelor de gaze


Detaliu pentru invitatia numarul 332779
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 332779/31.07.2012
Denumire contract: Servicii de expertizare a Studiilor tehnico-economice de evaluare a resurselor si rezervelor de gaze
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Romania, cod postal: 551025, telefon: +40 269201020, fax: +40 269846901, persoana de contact: Adrian Iustin Taran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Medias, Piata C.I.Motas nr.4, Serviciul Planificare Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de expertizare a Studiilor tehnico-economice de evaluare a resurselor si rezervelor de gaze
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de expertizare a Studiilor tehnico-economice de evaluare a resurselor si rezervelor de gaze pentru un numar de 32 de zacaminte comerciale
II.1.6) CPV: 71350000-6 - Servicii stiintifice si tehnice in inginerie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 143, 980 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
gar.de part: 73 RONLot 197 RONLot 297 RONLot 373 RONLot 473 RONLot 5130 RONLot 697 RONLot 773 RONLot 8130 RON Lot 9130 RONLot 10130 RON Lot 1197 RONLot 1273 RONLot 1373 RONLot 1473 RONLot 15130 RONLot 1673 RONLot 1797 RONLot 1873 RONLot1973 RONLot 2073 RONLot 21130 RONLot 2297 RONLot 2373 RONLot 2473 RONLot 2573 RONLot 2697 RONLot 2773 RONLot 2873 RONLot 2973 RONLot 3097 RONLot 3173 RON Lot 32Per de val a gar de part - 60 zile de la term limita de primire a ofertelor.Forma de constit a gar de part: Doc care atesta constit Gar de part se va prezenta la deschiderea ofertelor in original. Gar de part va fi exprimata in lei si poate fi constit in urmatoarele forme: Ordin de plata vizat de banca in contul aut contr, cont IBAN RO08 RNCB 0231 0195 2533 0001 B.C.R. Medias, cu conditia confirm acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofert; depunere de numerar la casieria aut contr; Instrument de garantare emis de o societ bancara ori de o societ de asig care se prezinta in original in cuantumul si pt per prevazuta in doc de atrib Scrisoarea de gar de partsa fie intocmita oblig in conf cu preved art. 86 din H.G. 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit gar de part, vor fi respinse. Cuantumul care se retine din gar de part in cazul depunerii unei contestatii este de: Nu este cazulDe asemenea aut contr are dreptul de a retine gar de part, in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in per de valab a acesteia; ofert desemnat castigator nu constituie gar de buna executie in per de valalab a ofertei; in cazul in care ofert desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de valab a ofertei.
Garantie de buna executie
Va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. 925/2006.Documentul care atesta constituirea garantiei de buna executie se va prezenta in maxim 3 zile de la semnarea contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii integrale de catre prestator a obligatiilor asumate prin contract .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. 34/2006. Se vor completa Formularele nr.1, nr. 2 si nr. 11 din sectiunea Formulare. Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl. Corin Cindrea, dna. Lucia Ionascu, dl. Dumitru Rotar, dl Mircea Lupu, dl Horea Bodogae.Formularul nr. 9 - Ordin Nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Certificat de atestare fiscala, pentru persoane juridice, privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie pe propria raspundere pentru persoane juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale mentionate anterior. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau documente echivalente, edificatoare, emise de autoritatile competente din tara ofertantului, in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, prin care sa se dovedeasca o forma de inregistrare profesionala autorizata in conformitate cu prevederile legale, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Declaratie pe propria raspundere valabila la data deschiderii ofertelor pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri ? daca este cazul.In conformitate cu Legea petrolului nr.238/2004 si Hotararea guvernului nr.756/2003 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Resurse Minerale, ofertantii trebuie sa prezinte atestatul A.N.R.M. pentru desfasurarea de activitati petroliere in vigoare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: lista principalelor contracte avand ca si obiect prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani, pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale in cazul contractului in cauza, prezentarea cel putin a unui document / contract / proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente /contracte /procese-verbale de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii similare, Informatii privind Angajamentul ferm. In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, mai sus mentionata si Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Ofertantii vor prezenta, obligatoriu, un certificat de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent a ofertantului. In situatia in care prezentarea certificatului solicitat nu este posibila, se poate prezenta un act echivalent, ca urmare a raportarii la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer