Achizitie publica - Servicii de expertizare pentru consolidarea terasamentelor pe DN 1A km 161+900 ? 162+000
Detaliu pentru invitatia numarul 328934
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328934/07.06.2012
Denumire contract: Servicii de expertizare pentru consolidarea terasamentelor pe DN 1A km 161+900 ? 162+000
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. 1, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, persoana de contact: Serviciul Licitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr.13 bl.C2 sc.1, Et.6, Cam.13 Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, Persoana de contact: Ing. Nicoleta Muraru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de expertizare pentru consolidarea terasamentelor pe DN 1A km 161+900 ? 162+000
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de expertizare pentru consolidarea terasamentelor pe DN 1A km 161+900 ? 162+000
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de150 , 00 lei, emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi constituita: fie prin virament bancar in contul DRDP Brasov deschis la BCR Brasov cu numarul: RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001 LEI, (in acest caz, Ordinul de plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta), fie prin instrument de garantare de participare care se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire, precum si in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? ? ?Formularul nr. 23 Garantia de Participare?, fie in numerar la Casieria DRDP Brasov.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Of decl castigator va pune la dispozitia AC o gar de buna executie a contr in cuantum de 7% din val de contr acceptata fara TVA.Gar de buna executie se va prezenta AC in termen de 7 zile de la semnarea contr si se poate constitui: fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca/soc de asigurari, care devine anexa la contract.Scris de gar de buna executie se prezinta in original, conform F34, fie in cazul in care partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contr. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont, la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in termen de 7 zile de la semnarea prezentului contract. Executantul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare: 1. Situatia personala a ofertantului2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale3. Capacitatea economica si financiara4. Capacitatea tehnica5. Capacitatea profesionala6. Standardele de Asigurare a Calitatii7. Standardele de protectie a mediului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 4 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata, sauin copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata, sauin copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.1.Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 3: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic.Nota 4: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 5: Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre.Nota 6: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 7: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 4 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c¹), d).ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.c. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul 2, din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul nr. 1 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire).? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt: Director Regional Ing. Adriana Nicula; Director Economic Ec. Mihaela Barbieru; Director Adjunct IntretinereIng. Dumitru Pop; Sef Dep. Juridic, Achizitii Terenuri Cons.Jur. Maria Veres; Sef Dep. Achizitii Publice, Administrativ Ing. Odeta Moldovanu; Sef Serviciu Licitatii Ing. Nicoleta Muraru; Sef serviciu Lucrari de Arta, BMS, Ing. Marcela Bozesan.? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original sau copie legalizata sai copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta: F5.In cazul unei asocieri, se va prezenta si Anexa F5 completata in numele operatorului economic si semnata de catre reprezentantul legal al acestuia.Ofertantul va prezenta: F6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Of treb sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (iunie 2009 pana la depunerea ofertelor) a prestat 1 (unu) contract/proiect de servicii de expertiza tehnica pentru lucrari de consolidare terasamente in domeniul ITR.Of va prezenta F10 semnat si stampilat de catre reprez legal al Beneficiarului.Acest form se poate prezenta si in alta forma decat cea solicitata cu conditia ca respectivul/e formular/e sa contina toate elementele/info cerute de catre AC in continutul F10 si sa fie semnat/e si stampilat/e de catre Beneficiar.Of va prezenta copii dupa partile relevante ale contractului/lor respectiv/e (partile semnatare, durata contr, valoare, garantii si semnaturi), semnate si stampilate de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pag cu mentiunea ?conform cu originalul?;Of va prezenta copie dupa Recomandare sau Doc constatator emis de beneficiar, in conf cu prevederile art. 97¹ din HG 925/2006, cu modif si compl ulterioare (inclusiv HG nr. 834/2009) - F11, Cerinta nr. 2Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta F9 si anexa F9.Atentie: Anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta F14.Nota: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 4Of treb sa dem ca dispune de pers de specialitate neces pt indepl contr.Pers solicit: Expert tehnic?licentiat al unei fac. de constructii cu profil specific. Trebuie sa detina un atestat de expert tehnic autorizat (A4, B2, D) valabil la mom deschiderii ofertelor.Exper profes specif?este necesar ca expertul tehnic sa fi fost implicat in cel putin 1 proiect/contract de expertiza tehnica pentru lucrari de drumuri, similare cu cea care face obiectul acestei proced.Of va nominaliza pers responsabile de indepl contr.Of va prezenta: 1.F15 si anexa la F152.F11 semnat in original.3.F12.Of va prezenta: a)copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" ale diplomelor de studii;b)copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa atestatul de expert tehnic in constructii emis de Min. Dezv. Regionale si Turismului-Inspectoratul de Stat in Constructii, valabil la data desch ofertelor;c)CV-ul pers declarate pt indepl contr-F12d)copie dupa actul de identitate, Cerinta nr. 5Dovada ca detine echipamente tehnice necesare indeplinirii contractului.Ofertantul va prezenta F16 si Anexa la F16., Cerinta nr. 6Info priv partea din contract pe care of are intentia sa o subcontracteze.ATENTIE!a)AC are oblig de a solicita, pentru inch contr de achiz publ, prezentarea contr incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominal in oferta. Contr prez treb sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achiz publ.b)Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indepl a contr de achiz publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.Of va prezenta F17 si Anexa la F17 completata, semnata si stampilata in conf cu modelul prezentat in Cap "Formulare", in cazul subcontractarii unei parti din contract.Nota 1: In cond in care oferantul nu va subcontracta o parte din acest contr, acesta are totusi oblig de a prezenta F17 mentionandu-se in anexa aferenta acestuia ?Nu este cazul?.Nota 2: Cerintele priv cap teh si profes se iau in consid numai pt partea de implicare a subcontr, Cerinta nr. 7INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Of va prezenta: 1. F18 semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.2. F19 semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota 1: In conditiile in care ofertantul este ofertant unic acesta are totusi obligatia de a prezenta F18 si F19 mentionandu-se ?Nu este cazul?.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art. 44 din OUG 34/2006, cu modif si complet ulterioare Cerinta nr.1Certificat ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta certificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus prezentei proceduri si in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP pe www.e-licitatie.ro si pe site-ul Autoritatii Contractante www.drdpbv.ro, la rubrica Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 15:58