Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de expertizare, realizare studii si proiectare, modernizare si extindere cale ferata Oradea Vest ? Cheresig ? frontiera Rep.Ungara,aferente proiectului intitulat ?Proiectul transfrontalier de cale ferata intre Gyomaendrod (HU) si Oradea (RO)? / ?


Detaliu pentru invitatia numarul 339572
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TOBOLIU jud. Bihor
Numar invitatie: 339572/16.11.2012
Denumire contract: Servicii de expertizare, realizare studii si proiectare, modernizare si extindere cale ferata Oradea Vest ? Cheresig ? frontiera Rep.Ungara, aferente proiectului intitulat ?Proiectul transfrontalier de cale ferata intre Gyomaendrod (HU) si Oradea (RO)? / ?Cross-Border Railway Project between Gyomaendrod (HU) and Oradea (RO)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TOBOLIU jud. BihorCod fiscal: 23259072, Adresa: comuna Toboliu, nr.149, Toboliu, Telefon: 0259.354690, Fax: 0259.354690
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Toboliu, nr.149, judetul Bihor, Toboliu, Romania, cod postal: 417273, telefon: +40 0259354698, fax: +40 0259354689, persoana de contact: Pavel Maier
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Toboliu, nr.149, judetul Bihor, Toboliu, Romania, cod postal: 417273
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (- Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de expertizare, realizare studii si proiectare, modernizare si extindere cale ferata Oradea Vest ? Cheresig ? frontiera Rep.Ungara, aferente proiectului intitulat ?Proiectul transfrontalier de cale ferata intre Gyomaendrod (HU) si Oradea (RO)? / ?Cross-Border Railway Project between Gyomaendrod (HU) and Oradea (RO)?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii avand ca obiect expertizare, realizare studii si proiectare, modernizare si extindere cale ferata Oradea Vest ? Cheresig ?frontiera Rep.Ungara pentru proiectul intitulat ?Proiectul transfrontalier de cale ferata intre Gyomaendrod (HU) si Oradea (RO)? / ?Cross-Border Railway Project between Gyomaendrod (HU) and Oradea (RO)?
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 528, 291.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 10.560, 00 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 si art. 87 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si acontractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada inacest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 1.a;2.Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va completa de catre ofertant Formular 1.b;3.?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut in conf.cu art.186 si 190 din OUG 34/2006? se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative, si se vor prezenta pentru sustinator Formularele 1.a, 4.a, 5.a.4.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Formular 2.a, acordul acestuia/acestora.5.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Formular 4 ;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 4.a;6.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 5.a sau prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documenteechivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 6.a(evitarea conflictului de interese)-care obligatoriu va trebui prezentat atat de ofertantul asociat, de catre subcontractant, cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar Maier PavelViceprimar: SINCA GHEORGHESecretar: ALBUT ANAMARIA FLORENTINAContabil: BANFI MARIOARAConsilieri locali: - URSU CRACIUN VASILE- MOLDOVAN IOAN- BANFI LUCIAN IOAN- SONEA DIMITRIE PETRU- PUSCAS TEODOR- FARCAS MARIN- ABRUDAN PETRU- LAZAR IOAN NICOLAE- BUGHIU DANIEL- ABRUDAN ELEONORA8.Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat sau echivalent.Certificat privind plata impozitelor si taxele locale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru sediul principal, pentru toate punctele implicate in procedura.9.Cazier Fiscal eliberat de organele fiscale competente, valabil la data deschiderii; Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), valabil la data deschiderii; Cazier judiciar al administratorilor; In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.Documentele solicitate vor fi prezentate in una din variantele: original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviar pentru servicii de proiectare in domeniul infrastructurii feroviare- poduri si podete de cale ferata valabila la data limita de depunere a ofertei(conform prevederilor Ordinului minstrului transporturilor nr.290/2000);Ofertantii au obligativitatea de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic feroviar pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora, in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostiinta autoritatii contractante.Certificat de atestare emis de Ministerul Mediului si Padurilor pentru elaborarea documentatiilor in vederea obtinerii avizului/autoriz. de gosp apelor in termen de valab conf.Ord 965/2001; 820/2003; 50/2004; 589/2005; 1671/25.10.2007.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursPentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul are media cifrei de afaceri din ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent contractului de cel putin 1.056.580, 00 lei. Documente justificative: copii ale situatiilor financiare anuale pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, sau copii ale raportului de audit sau raportului cenzorilor, dupa caz.Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani se va calcula la urmatoarele cursuri medii BNR anuale : Pentru anul 2009:4, 2373 lei/euro;Pentru anul 2010:4, 2099 lei/euro;Pentru anul 2011 :4, 2379 lei/euro;, Cerinta nr. 2Informatii generale ?Ofertantul va completa Formularul 12.a., Cerinta nr. 3Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul). Scrisoare bonitate bancara sau alte mijloace.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 4Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani mai multe contracte de natura si complexitatea serviciilor ce fac obiectul procedurii de achizitie. Ultimii 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor conform Formularului 15.a. Se precizeaza calitatea in care a participat laindeplinirea contractului, care poate fi de: contractant unic sau contractant conducator (lider de asociatie), contractant asociat. Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista, cuprinzand obiectul contractului, denumire beneficiar, calitatea executantului, valoare contract, perioada de executie, procent executat, dupa caz. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti.Modalitatea de indeplinire: Completarea Formularelor 15.a., 15.b., 2.a., Continuare Cerinta nr. 4Experienta similara se va demonstra prin prezentarea a cel mult trei contracte de proiectare modernizare si extindere cale ferata, cu fazele cerute prin prezenta achizitie executat in ultimii 3 ani in valoare de cel putin528.291, 11 de lei; Pentru contractele in cadrul carora au fost efectuate/prestate si altfel de lucrari/servicii va trebui precizata valoareaaferenta serviciilor solicitate ca experienta similara. Copie certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul privat beneficiar din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Continuare Cerinta nr. 4Recomandarile privind serviciile prestate sau documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale prevazute la art. 971 din HG 925/2006, din partea beneficiarilor serviciilor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului sau documente echivalente.Documentele de mai sus vor contine: Beneficiarul contractului, Obiectul contractului si tipul de sevicii prevazute, Perioada de desfasurare a contr, Valoarea contr.Valoarea efectiv realizata de natura si complexitatea similara a prezentei Proceduri. Nota: sintagma ?natura si complexitate similara? va fi interpretata astfel: ?natura similara? ? servicii cu aceeasi destinatie similara, care sa grupeze codurile CPV, conform prevederilor II.1.6, din prezenta Fisade Date.?complexitate similara? ? proiectare lucrari de linii de cale ferata pentru proiecte similare.Modalitatea de indeplinire: Completarea Formularelor 16.a., 16.b., Cerinta nr. 5Ofertantul trebuie sa dispuna de resurse umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Se vor prezenta personal de specialitate, numarul si personalul cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct cu prestarea serviciului. Se vor prezenta minim: -5 licentiati in inginerie drumuri si poduri cu experienta in proiectare, domeniul C.F.D.P. de minimum 5 ani;
-2 ingieri topometristi autorizati cu experienta in domeniu de minimum 5 ani;
-1 inginer geolog licentiat cu experienta in domeniu de minimum 5 ani;
-1 inginer automatizari si telecomunicatii;
-1 inginer electromecanic SCB;
-1 expert domeniul a4, b2.Pentru fiecare persoana responsabila cu indeplinirea contractului se va preciza functia care va fi indeplinita in cadrul contractului si se va prezenta CV-ul, copii cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, autorizatiile, atestatele, sau certificatele detinute de persoanele respective., Cerinta nr. 6Ofertantul detine sau are drept de folosinta ori poate prezenta un angajament sau un contract cu clauza suspensiva pentru dotari, utilaje, instalatii, echipamente tehnice, ce le va utiliza in indeplinirea contractului.Ofertantul va prezenta Formularul 17.a.?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice? si anexa: a. Calculator desktop sau laptop cu sistem de operare ? 5 bucati.b. Soft specializat pentru proiectare de drumuri asistata de calculator (Autocad Civil 3D cu Advanced Road sau echivalent) ? 5 bucati.c. Soft editare si prelucrare texte si tabele ?2 bucati.d. Imprimante color (pentru formate A4 si A3) ? 3 bucatie. Plotter (pentru formate A1 color) ? 1 bucata.f. Camera video si foto ? 1 bucata.g. Statie totala topografica ? 1 bucata., Continuare Cerinta nr. 6h. Laborator de gradul II, cu atestat valabil la zi, pentru efectuarea studiilor geotehnice, autorizat ISC .i. Autoturism cu tractiune integrala pentru transportul personalului ? 4 bucati.OBSERVATII : Toate autorizatiile, procesele verbale, recomandarile si documentele mentionate mai sus vor fi prezentate in original la solicitarea comisiei de evaluare, pentru confruntare cudocumentele depuse in oferta.Formularul ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice? Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem demanagement al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardulspecificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem demanagement de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de servicii, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru cel mai mic pret ofertat se acorda maximul de punctaj. Pentru alt pret ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: Pp = [Pretmin / Pretn ] x 60, Unde: - Pp este punctajul obtinut de oferta n; - Pretmin ? cel mai micpret ofertat; - Pretn ? pretul ofertei n
Punctaj tehnic: Durata propusa pentru derularea serviciului
40
Descriere: a) pentru cea mai scurta durata dintre duratele de elaborare a proiectului tehnic - inclusiv liste cu cantitatile de lucrari, caiete de sarcini , elaborare detalii de executie, elaborare documentatie tehnica pentru autorizarea lucrarilor de construire D.T.AC, DTOE si a celorlalte documentatii pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor documentatiilor pentru avize si acorduri, expertiza tehnica se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 40 depuncte; b) pentru o alta durata decat cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: Pn = (durata minima / durata(n)) x 40 puncte Nota: durata minima ce poate fi ofertata este de 10 zile (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar), iar durata maxima ce poate fi ofertata este de 90 zile calendaristice (peste care oferta va fi declarata neconforma).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer