Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 701a | 70212 | 70310000-7 | 70321000 | 703d | 7099 | 71000000-8 | 7111 | 7112 | 71221000-3 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE EXPERTIZE TEHNICE INSTALATII DE EXTRACTIE CU DURATA DE FUNCTIONARE DEPASITA,REPARATII MECANICE SI ELECTRICE


Detaliu pentru invitatia numarul 332965
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Numar invitatie: 332965/02.08.2012
Denumire contract: SERVICII DE EXPERTIZE TEHNICE INSTALATII DE EXTRACTIE CU DURATA DE FUNCTIONAREDEPASITA, REPARATII MECANICE SI ELECTRICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: R2135187, Adresa: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Telefon: 0254506151, Fax: 0254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TIMISOAREI NR.2, PETROSANI, Romania, cod postal: 332015, telefon: +040 02545406100, persoana de contact: REGISTRATURA CNH SA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul CNH SASTR. TIMISOAREI NR.2, PETROSANI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE EXPERTIZE TEHNICE INSTALATII DE EXTRACTIE CU DURATA DE FUNCTIONAREDEPASITA, REPARATII MECANICE SI ELECTRICE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE EXPERTIZE TEHNICE INSTALATII DE EXTRACTIE CU DURATA DE FUNCTIONAREDEPASITA, REPARATII MECANICE SI ELECTRICE
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 162, 822 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 3256 LEI perioada de valabilitate 90 zilede la datalimita de primire a ofertelor.Garantia pentru participare se exprima in lei si poate fi constituita conform art.86 alin(1) din HG 925/2006.Contul autoritatii contractante deschis pentru colectare sumelor depuse de agentii economici reprezentand garantii de participare la licitatiieste simbol RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR Filiala Petrosani. Totodata garantia de participare se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante. In oricare situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de participare
Garantie de buna executie
1.Garantia de buna executie a contractului se va stabili in cuantum de 5 % din pretul contractului de prestari servicii , fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui la data semnarii contractului prin una din formele mentionate la art.90 din HG 925/2006.In cazul in alegerii optiunii de la art.90 alin (3) din HG 925/2006 se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011. Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie completata in conformitate cu formularul 1 din SECTIUNEA FORMULARE2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 2 din SECTIUNEA FORMULARE3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 3 din SECTIUNEA FORMULARE Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei, sunt: DIRECTOR GENERAL ? ing. DRAGOI NICOLAEDIRECTOR ECONOMIC ? ec. POPESCU VERGINICADIRECTOR TEHNIC ? ing. NICOLESCU CRISTIANDIRECTOR COMERCIAL ? ing. SUCIU ADRIANING. SEF ELECTROMECANIC ? ing.POPESCU ALEXANDRUSEF SERVICIU LCJ - jr. BALINT ILEANASEF SERVICIU METMI - ing. TESLICI FLORINSEF SERVICIU FCIT ? ec.PALANCEANU CARMENSEF SEVICIU APSP- ing. UTU VICTOR4. Acord de asociere- Acordul se prezinta numai in cazul in care la cerere de oferta se prezinta o asociatie si va fi in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea FORMULARE ( Fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la III.2.1 a) , III.2.1 b) si III.2.3 b5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010- Se completeaza in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea FORMULARE6. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Declaratia va fi completata in conformitate cu formularul 6 din SECTIUNEA FORMULAREDeclaratiile de la pct 1, 3 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia de la pct 2 va fi prezentatde tertul sustinator daca este cazulcu neincadrarea doar pt lit a) c1) si d)Decalaratia de la pct. 3 va fi prezentata si de catre subcontractant, daca este cazul Pentru persoane juridice romane1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCvalabil la datadepunerii ofertelor.- Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Documentele vor fi eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si se vor prezenta traduceri autorizate in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale, 2. Ultimul bilant contabilBILANTUL se va prezenta in copie si cu viza de la DGFP In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista cuprinzand subcontractantii si va fi insotita de acordurile de subcontractare precizand partea din contract care se subcontracteaza(daca e cazul), 2.Experienta similara: o lista a serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani prin raportare la data limita de depunere a ofertelor Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, confirmate prin prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, a caror valoare sa fie cel putin egale cu valoarea estimata a achizitiei respectiv 162.822 lei. Certificat deimplementaresistemului de management al calitatii ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer