Achizitie publica - Servicii de extindere, adaptare si actualizare informatica a programului software existent si servicii de instruire, control de calitate si raportare finala, necesare implementarii cerintelor pentru inspectia de calitate LPIS conform Regulamentului (CE
Detaliu pentru invitatia numarul 336073
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336073/25.09.2012
Denumire contract: Servicii de extindere, adaptare si actualizare informatica a programului software existent si servicii de instruire, control de calitate si raportare finala, necesare implementarii cerintelor pentruinspectia de calitate LPISconformRegulamentului (CE) nr. 1122/2009, pentru Campania de plati aferenta anului 2012
Stare procedura: Suspendata(din 08.10.2012 13:19)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURACod fiscal: 16517187, Adresa: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti, Telefon: 021 3054974, Fax: 021 3150305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti, Romania, cod postal: 030161, telefon: +40 213054974, fax: +40 213150305, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Bd. Carol I, nr. 17, sector 2, cod postal: 030161, telefon: +40 213054976 /+40 213054875, Serviciul Achizitii, camera 12, etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de extindere, adaptare si actualizare informatica a programului software existent si servicii de instruire, control de calitate si raportare finala, necesare implementarii cerintelor pentruinspectia de calitate LPISconformRegulamentului (CE) nr. 1122/2009, pentru Campania de plati aferenta anului 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia se desfasoara pe 2 loturi astfel: Lot 1: Servicii de extindere si adaptare soft existent.Se solicita realizarea de servicii de extindere si actualizare informatica a programului software existent, necesare implementarii cerintelor pentruinspectia de calitate LPIS (Land Parcel Identification System), conformRegulamentului (CE) nr. 1122/2009, pentru Campania de plati aferenta anului 2012. In vederea realizarii acestor verificari, se impune necesitatea extinderii si actualizarii aplicatiei informatice existente prin care se realizeaza inspectia de calitate LPIS la momentul actual. Programul informatic astfel extins si modificat trebuie sa permita prelucrarea datelor si exportul lor in formatele solicitate de documentele de lucru JRC.Lot 2: Servicii de instruire , control de calitate si raportare finala.Scopul serviciilor este de a defini si actualiza metodologia de lucru si pregatirea materialelor necesare pentru instruirea personalului APIA pentru activitatile necesare pentru realizarea verificarilor si interpretarilor necesare in vederea implementarii cerintelor pentruinspectia de calitate LPIS si realizarea unui control de calitate pentru datele prelucrate de APIA, in vederea transmiterii rapoartelor la Comisia Europeana in formatele solicitate.
II.1.6) CPV: 72541000-9 - Servicii de extensie informatica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 335 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 : Servicii de extindere si actualizare informatica a programului software existentin cuantum de 1.340 leiLot 2 : Servicii de instruire , control de calitate si raportare finala in cuantum de 1.786 lei, cu Valabilitate: 60 de zile de la data deschiderii ofertelor.Se constituie prin oricare din formele si in conditiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006.Scrisoarea de garantie se va prezenta conform formularului F09 din sectiunea formulare. Daca scrisoare este emisa in alta limba, se va prezenta insotita de traducere legalizata. Se poate constitui si prin Virament bancar, caz in care se va prezenta OP-ul, cu confirmare de la banca pana la data si ora deschiderii ofertelor. Contul in lei in care va fi virata suma este RO29TREZ7005005XXX001097, deschis la Trezoreria Bucuresti, cod fiscal APIA 16517187. Daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractuluipentru Lot 1 suma de 670 lei si pentru Lot 2 suma de 893, 34 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa si prezenta Formularul F02 - Declaratie de eligibilitate, din Sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.2. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasalipsa datoriilor scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.3. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasalipsadatoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Se va completa si prezenta Formularul F03 din sectiunea Formulare. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte in parte.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul prevazut in Formularul F06 din Sectiunea Formulare. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul F07 in conformitate cu modelul prevazut in Sectiunea Formulare. Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator). Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Gheorghe Dorel Benu, Melinda Kerekes Alexandru Constantinescu -, Alexandru Stancu, Traian Crainic, Adriana Radu, , Cristina Gavrila, Dumitra Mihaila -, Elena Deaconu, Oana Enciu, Adrian Hiru, Roxana Pandaru.Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular F12. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.Nota : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)Nota : Pentru persoanele juridice straine: a. Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta.b.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.c. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Certificatul constatator: - trebuie sa fie emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor ;
- din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica, - va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara.Nu se solicita niveluri minime ale valorii contractelor care fac obiectul experientei similare.Experienta similara se va demonstra prin prezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau client privati Se solicita prezentarea in copiea cel putin unui contract de servicii (se vor prezenta doar partile relevante din contract), care sa indeplineasca cerinta de experienta similara solicitata. Contractul va fi insotit de o scurta descriere clara aproiectului/proiectelor pentru care aplicatia software a fost folosita si de o certificare/confirmare din partea beneficiarului proiectului/proiectelor prezentat ca experienta similaraContractul /contractele vor fi prezentate in copie conforma cu originalulNota: Cerinta privind capacitatea tehnica si profesionala poate fi indeplinita, prin cumul, de intreg grupul de aso, Cerinta nr. 2: Resurse umaneofertantul sa propuna cel putin un expert care sa fi participat la realizarea unui soft similar cu cel care face obiectul prezentului contract.Pentru expertul/expertiipropus/propusi se va solicita prezentarea deCV/CV-uri din care sa reiasa informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si experienta specifica acumulata. In cazul in care expertii propusi pentru indeplinirea contractului nu sunt angajati ai ofertantului, se va prezenta o declaratie de disponibilitate a acestora prin care se angajeaza sa participe la proiectul care face obiectul prezentului contract;, Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantii (dupa caz).- Se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii (completare formular D din sectiunea formulare).Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului de servicii, acordul de subcontractare., Cerinta nr. 4Informatii privind asociatii (dupa caz).- Se va prezenta lista asociatilor.Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului de servicii, contractul (conventia) de asociere, care se intocmeste in conformitate cu formularul F16.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii si se poate descarca online, din SEAP, www.e-licitatie .ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 17:27