Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de formare a personalului


Detaliu pentru invitatia numarul 202726
Autoritate contractanta
ORAS BALCESTI
Cod de identificare fiscala: 2541720
Adresa: ORASUL BALCESTI, STR. ALEEA PETRACHE POENARU, NR.1, JUD. VALCEA, Balcesti
Telefon: 0250840352
Fax: 0250840352
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de formare a personalului
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79632000-3 - Servicii de formare a personalului (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Furnizarea serviciilor formare a personalului in cadrulproiectului ?Reabilitarea Sistemului de Alimentare cu Apa si Canalizare din Orasul Balcesti? - Phare RO 2006/018-147.04.01.04.01
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 15.04.2009 10:40
Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Ora?ului Balce?ti, Aleea P. Poenaru, nr 1Localitate: Ora?ul Balce?ti, Jud.Vilcea
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Ora?ului Balce?ti, Aleea P. Poenaru, nr 1Localitate: Ora?ul Balce?ti, Jud.Vilcea - Sala de sedinte a Consiliului Local Balcesti-parter.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 75, 031 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- declaratie privind eligibilitatea .-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 .- certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP privind plata datoriilor- valabil la data deschiderii ofertelor- certificat fiscal privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor- - valabil la data deschiderii ofertelor- certificatul de inregistrare emis de ORC;
- certificatul constatator eliberat de ORC - original , valabil la data deschiderii ofertelor.- declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani;
-dovada implementarii unui sistem de management al calitatii ISO 9001-lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani, - oferta tehnica, intocmita in conformitate cu prevederile caietului de sarcini;
- CV-urile personalului responsabil.
De pe SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer