Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de formare profesionala - curs de initiere in ocupatia horticultor


Detaliu pentru invitatia numarul 349767
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRAILA
Numar invitatie: 349767/02.07.2013
Denumire contract: Servicii de formare profesionala - curs de initiere in ocupatia horticultor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRAILACod fiscal: 11401237, Adresa: B-DUL DOROBANTILOR NR. 603-605, Braila, Telefon: 0239611376, Fax: 0239611386
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DOROBANTILOR NR. 603-605, Braila, Romania, cod postal: 810067, telefon: +40 0239611376, fax: +40 0239611386, persoana de contact: Florica Nedelcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. BRAILA, B-DUL DOROBANTILOR, NR.603-605, ETAJ 3, SALA DE SEDINTE, JUD. BRAILA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de formare profesionala - curs de initiere in ocupatia horticultor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de formare profesionala - curs de initiere in ocupatia horticultor pentru 28 persoane aflate in cautarea unui loc de munca si care se gasesc in evidenta agentiei. Cursul este de initiere. Durata cursului este de 360 ore, dintre care 120 ore sunt alocate pregatirii teoretice si 240 ore sunt alocate pregatirii practice.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 250 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, specificata in clar de ofertant, trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 8 luni de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar seconsidera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau orice alta modalitate prevazuta la art.86 alin(1)din HG 925/2006. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria AJOFM Braila a unei sume in numerar. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO80TREZ1515005XXX000170 deschis la Trezoreria Braila. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr.8. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare cf.art.87 din HG 925/2006, art.278 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului de servicii aferenta unui curs pentru 28 de persoane, valoare fara TVA. Garantia se constituie conf. art. 90 din HG 925/2006. Garantia trebuie constituita inainte de data incheierii contractului. Garantia de buna executie, se va inapoia furnizorului dupa indeplinirea in totalitate a obligatiilor contractuale stipulate in contracte si nu mai devreme de realizarea ratei minime de plasare de 45% dintre absolventii cursurilor, in termen de maximum 12 luni de la finalizarea cursurilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa Formularul nr.3;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - completarea Formularului nr.4;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul socialoperatorul economic, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezentain original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele (sau echivalent pentru persoane juridice straine). Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cuoriginalul.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii directde la autoritatile competente.In cazul incare ofertantul nu este platitor de taxe catre una dintre aceste autoritati, va face dovada printr-un acteliberat de autoritatea in cauza.- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, conform ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010 - Completarea Formularului nr.5;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG nr. 34/2006 - se va completa formularul nr.7;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa formularul nr.6;Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.J.O.F.M.- Director executiv: Bratu Monica- Director executiv adjunct: Chioibas Simona-Ely- Sef serviciu buget: Nedelcu Florica- Membrii comisiei de evaluare : Luca Argentina, Chioibas Simona-Ely, Marin Aurelia, Cirligea Simona Adriana, Constantin Florin- Membri supleanti: Nutu Mariana, Vasilescu Laurentia, Marchidanescu Aneta, Stan Cezaria Gabriela, Nedelcu Florica - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, sau alte acte doveditoare echivalente in functie de forma de organizare (de ex., ,certificat grefa judecatorie'' in cazul persoanelor juridice fara scop patrimonial), in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. Din aceste documente trebuia sa rezulte cel putin: denumire operator economic, sediul, persoanele autorizate/administratori, obiectul principal de activitate, obiectele secundare de activitate, faptul ca nu se afla in insolventa/faliment/lichidare sau alte situatii reglementate de legislatia in domeniu. Informatiile din certificatul constatator sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului si va prezenta in acest sens documente relevante.- Documente (in copie legalizata sau copie conform cu originalul) care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata: statutul cu modificarile la zi, alte documente relevante;
- Autorizatia de furnizor de formare profesionala/decizie privind autorizarea pentru ocupatia de horticultor, eliberata conform prevederilor legale. - Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.- Declaratie pe propria raspundere care sa ateste faptul ca, in ceea ce priveste cursurile de initiere pentru care se prezinta oferta, acestea vor fi finantate exclusiv din bugetul asigurarilor pentru somaj (de catre AJOFM Braila) si nu din alte surse/fonduri (FSE etc.)- se va completa formularul nr.21.Nota: In etapa evaluarii ofertelor ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea AJOFM Braila, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentele in original/copii legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) in domeniul deactivitate aferent obiectului contractului (servicii de formare profesionala) safie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv, 14000 lei.Pentru echivalenta in euro se va lua ca referinta cursul mediu anual eurocomunicat de BNR la sfarsitul anului 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii realizate in ultimul an., Experienta similara: se va face dovada prin unul sau doua contracte deformare profesionala finalizate., Informatii privind resursele umane: prezentarea listei ce va cuprinde lectorul/lectorii pentru pregatirea teoretica, lectorii pentru pregatirea practicasi reponsabilul direct de indeplinirea contractului., Ofertantul va face dovada ca dispune de o persoana desemnata sa raspunda direct de indeplinirea contractului si care indeplineste urmatoarele conditii: - detine cel putin studii medii (liceul) si va prezenta in acest sens diploma deabsolvire a studiilor;
- experienta in domeniul formarii profesionale de cel putin un an doveditaprin CV semnat si datat;
- a raspuns direct de realizarea a cel putin doua contracte de formare profesionala finalizate si va prezenta in acest sens CV semnat si datat., Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin un lector pentru pregatirea teoretica care va avea cel putin studii medii - cel putin liceul, si pregatire de specialitate conform programei de pregatire pentru ocupatia de horticultor sa fie cel putin nivelul de calificare ce se obtine prin cursulce face obiectul prezentei achizitii.-Diploma de absolvire a studiilor (cel putin liceul) - copie conform cu originalul- Diploma de absolvire sau alt document echivalent din care sa rezulte cadetine pregatire de specialitate conform programei de pregatire pentruocupatia de horticultor, iar documentul va certifica cel putin nivelul decalificare ce se obtine prin cursul ce face obiectul prezentei achizitii.Documentul se va prezenta in copie conform cu originalul.Se face dovada ca lectorul are pregatire pedagogica specifica formariiprofesionale a adultilor (sa fie profesor sau sa fi absolvit cursulde , ,formator'' sau echivalent)-certificare in ocupatia de formator (CNFPA sau echivalent) sau/sidocumente din care sa rezulte ca are pregatire pedagogica - in copieconform cu originalul- CV semnat si datat, Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin doi lectori pentru instruirea practica care au studii de specialitate cel putin nivelul programului de formare curs de initiere in ocupatia horticultor si experienta recenta in domeniul acestor studii de cel putin doi ani.Se face dovada ca lectorii au pregatire pedagogica specifica formariiprofesionale a adultilor (sa fie profesor sau sa fi absolvit cursulde , ,formator'' sau echivalent)-Diploma de absolvire a studiilor in domeniul cursului , , horticultor'' saudomenii echivalente, cel putin nivelul cursului, in copie conform cu originalul-certificare in ocupatia de formator (CNFPA sau echivalent) sau/sidocumente din care sa rezulte ca are pregatire pedagogica - in copieconform cu originalul- CV semnat si datat, Informatii privind dotarea necesara pregatirii teoretice a cursantilor: - sala de curs spatioasa, iluminata, dotata corespunzator procesului didactic ;
- capacitatea salii de curs sa fie corespunzatoare numarului de cursanti;
- se vor asigura cursantilor rechizite si materialele necesare instruirii ;
- se precizeaza spatiul (locatie, suprafata, dotari, etc.) in care se vadesfasura pregatirea teoretica a cursantilor- se va specifica daca atat spatiul cat si echipamentele sunt proprii sau inchiriate, termenul de inchiriere, daca se indeplinesc conditiile de functionare si alte date care pot fi relevante pentru o evaluare corecta aofertei. Daca spatiile si/sau echipamentele sunt inchiriate se vor anexa copiiale contractelor de inchiriere., Informatii privind dotarea necesara pregatirii practice a cursantilor: - va asigura spatiul corespunzator pe durata desfasurarii activitatii de instruire practica, dotat cu echipamente specifice ocupatiei de mecanic agricol, in stare de functionare- se va mentiona locatia si dimensiunile spatiului unde sa va desfasura pregatirea practica, echipamentele cu care este dotat acesta, daca atat spatiul cat si echipamentele sunt proprii sau inchiriate, termenul de inchiriere, starea de functionare a echipamentelor, daca se indeplinescconditiile de functionare specifice ocupatiei si alte date care pot fi relevantepenru o evaluare corecta a ofertei. Daca spatiile si/sau echipamentele sunt inchiriate se vor anexa copii ale contractelor de inchiriere.Se ca specifica daca se asigura echipamente de protectie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
rata de plasare
20
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.03.2014
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer