Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de formare profesionala - Curs de perfectionare in ocupatia de Inspector in domeniul sanatatii si securitatii in munca


Detaliu pentru invitatia numarul 350135
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA ARGES
Numar invitatie: 350135/08.07.2013
Denumire contract: Servicii de formare profesionala - Curs de perfectionare in ocupatia de Inspector in domeniul sanatatii si securitatii in munca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA ARGESCod fiscal: 11352991, Adresa: PITESTI, STR. REPUBLICII, NR. 11, COD 110062, JUD. ARGES, Pitesti, Telefon: +40 248222415, Fax: +40 248222582
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PITESTI, STR. REPUBLICII, NR. 11, COD 110062, JUD. ARGES, Pitesti, Romania, cod postal: 110062, telefon: +40 248222415, fax: +40 248222582, persoana de contact: POPESCU MIHAELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul AJOFM Arges, B-dul Republicii, Nr. 11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Selectia fortei de munca)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de formare profesionala - Curs de perfectionare in ocupatia de Inspector in domeniul sanatatii si securitatii in munca
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de formare profesionala, perfectionarea unui numar de 20 persoane in ocupatia de Inspector in domeniul sanatatii si securitatii in munca
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 56.5 lei, respectiv 1% din valoarea estimata a contractului si se poate constitui prin depunere in numerar la casieria AJOFM Arges, prin virament bancar in contul RO44TREZ0465005XXX000150 Trezoreria Pitesti sau prin scrisoare de garantie bancara. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1818 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69'1Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala din raza caruia isi are sediul social din care sa reiasa ca nu are datorii scadenteCertificat privind plata taxelor si impozitelor localePersoanele cu functie de decizie din cadrul AJOFM Arges: Director Executiv-Badescu Nicolae, Director Executiv adjunct-Baciu Claudian, Sef Serviciu MPM, Formare profesionala, informatica si control masuri active Ungureanu Delia, Comisia selectie oferte: Popescu Mihaela, Cotescu Cristina, Barbulescu Monica, Robea Adela, Chirita Florina, membrii supleanti Geabelea Dorina siSandru Rodica Informatii generale ofertantAutorizatie valabila pentru desfasurarea cursului de perfectionareLista cu principalele prestari de servicii din ultimii 3 aniExperienta similaraDovada detinere spatiu pentru desfasurarea cursurilor sau declaratie pe propria respundere ca ofertantul va pune la dispozitia cursantilor spatiul si dotarile necesare desfasurariii cursului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
11.11
Descriere: Componenta financiara
Resurse umane
33.33
Descriere:
Tehnici si metode de lucru
25.56
Descriere:
Aspectul general al ofertei
2.22
Descriere:
Oferta tehnica
33.33
Descriere:
Experienta similara
5.56
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.07.2013 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer