Achizitie publica - Servicii de formare profesionala -proiect stop somajului in randul tinerilor
Detaliu pentru invitatia numarul 340747
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340747/07.12.2012
Denumire contract: Servicii de formare profesionala -proiect stop somajului in randul tinerilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCACod fiscal: 11370190, Adresa: Strada Sf. Dumitru nr 3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213039843, Fax: +40 0213030843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Avalansei nr.20-22, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 0213039843, fax: +40 0213030843, persoana de contact: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strasda Avalansei nr.20-22, sector 4, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de formare profesionala -proiect stop somajului in randul tinerilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: formarea unui numar de 196 tineri cu varsta pana in 25 de ani
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 663, 877 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val.garantie 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor . In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Plata garantiei de participare se va face incontul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti cu specificatia ?pentru proiect Proiect?STOP somajului in randul tinerilor !? ID 5957: RO82TREZ7005005XXX000143.CUI 11370190 Atentie!In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile;Lot 1 Tapiter, garantie de participare/lot856lei, lot 2, Mozaicar, faiantarlei, garantie de participare/lot2852 lei, lot 3 Tamplar universal, garantie de participare/lot 570 lei, lot 4, Administrator imobile , garantie de participare/lot 570 lei, lot 5 Operator in industria zaharului si a produselor zaharoase, garantie de participare/lot 570 lei, lot 6 Instalator instalatii tehnico-sanitare si gaze, garantie de participare/lot 570 lei, lot 7 Operator in prelucrarea legumelor si fructelor, garantie de participare/lot 570 lei, lot 8 comunicare in Limba engleza, garantie de participare/lot 79 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si deeventualii subcontractanti si terti sustinatori - Formular nr.1 - , ,Declaratie privind eligibilitatea??Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si deeventualii subcontractanti si terti sustinatori, pentru art. 181 lit. a), c1) si d). - Formularul nr.2 - , Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181??Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, are datorii scadente si neachitate, certificatele nu sunt intermenul de valabilitate, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.1. Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor, care sacertifice faptul ca societatea nu figureaza cu debite restante la bugetul de stat (original, copie legalizata sau conform cu originalul);2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local, emis la o data ulterioara ultimeiscadente de plata, in termen de valabilitate (original, copie legalizata sau conform cu originalul);Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare - Formularul nr.3, completata de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si de eventualiisubcontractanti si terti sustinatori;Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si MonitorizareaAchizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr.4;Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire conform art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarileulterioare, - Formularul nr. 5. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Autorizatie de furnizor de formare profesionala/decizie privind autorizarea pentru fiecare lot/meserie/ocupatie ofertata, eliberata in conformitate cu prevederile O.G. nr.129/2000 privind formarea profesionala a adultilor, republicata, pentru fiecare tip de program pentru care se depune oferta (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Prezentarea formularului Lista a principalelor servicii efectuate in ultimii 3 ani - Formularul nr.7Nr. CrtProgram formare Valoare contract lei1 Tapiter 85, 5592 Mozaicar, faiantar 285, 1983 Tamplar universal 57, 0404 Administrator imobile 57, 0405 Operator in industria zaharului si a produselor zaharoase 57, 0406 Instalator instalatii tehnico-sanitare si gaze 57, 0407 Operator in prelucrarea legumelor si fructelor 57, 0408 Limba engleza 7, 922Nota: in cazul in care un operator economic depune oferta pentru 2 sau mai multe loturi acesta va prezenta documente pentru fiecare lot.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
factor tehnic
40
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din sistemul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 12:03