Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de formare profesionala


Detaliu pentru invitatia numarul 329973
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Ilfov
Numar invitatie: 329973/19.06.2012
Denumire contract: Servicii de formare profesionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca IlfovCod fiscal: 11364678, Adresa: str. Ruginoasa, nr.4, sector 4, Bucuresti, Telefon: 021/332.37.08, Fax: 021/330.20.14
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ruginoasa, nr.4, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 040422, telefon: +40 213323708, fax: +40 213302014, persoana de contact: Dan Ioana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ruginoasa, nr.4, sector 4, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de formare profesionala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de servicii : organizare de cursuri de calificare in ocupatiile: - Agent paza si ordine -42 persoane- valoarea maxima estimata 18.900 lei;
- Agent de vanzari-28 persoane- valoarea maxima estimata 14.000 lei;
- Inspector resurse umane -28 persoane- valoarea maxima estimata 14.000 lei
II.1.6) CPV: 80400000-8 - Servicii de educare a adultilor si alte servicii de invatamant (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 46.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata a cursului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a ofertantului : a)- declaratia pe proprie raspundere (privind eligibilitatea) ? formularul 1b)- declaratie pe proprie raspundere (privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006) ? formularul 2c)- certificat constatatorprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiilor de asigurari sociale de stat, formulare-tip eliberate de autoritatile competente.d) Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta ( Formularul 9) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionalea)- Certificatulde inregistrare ca persoana juridica emis de Oficiul Registrului Comertului, xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.b)- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte : -ca obiectul de activitate al ofertantului include serviciile ce fac obiectul achizitiei publice;
-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006, privind procedurainsolventei(original sau copie legalizata)c)- Autorizatia eliberata de Comisia Judeteana de Autorizare a furnizorilor de formare profesionala, xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. pentru calificarea in meseria ...........................................................
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economico-financiara: Se solicitaFisa de informatii generale - formularul 3Neprezentarea documentelor de calificare atrage descalificarea ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si/ sau profesionalaOfertantii au obligatia de a intocmi propunerea tehnica astfel incat sa permita identificareacorespondentei cu specificatiile tehnice din CAIETUL DE SARCINI. In acest sens se vor prezenta: a)Lista principalelor serviciiprestate in ultimii 3ani. Se vacompleta formularul 4.b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. In acest sens se va completa formularul 6 - Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului, impreuna cu : - lista formatorilor, - actele de studii- C.V.-ul acestora intocmit in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1.021/25.06.2004;c) Declaratie care contine informatii privind spatiul unde se va desfasura activitatea de formare profesionala, dotarile specifice, echipament tehnicnecesar desfasurarii contractului. Se va prezenta formularul 5 (Declaratie privind resursele tehnice), de asemenea, copie de
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: Punctajul financiar se acorda astfel: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 de puncte; pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(financiar) = (pret minim/pret ofertant) x 60
Tehnic
40
Descriere: Conditii pentru pregatirea teoretica si practica: Spatii si dotari pentru pregatirea teoretica-max 5 pct;) Existenta unui sistem de asigurare a calitatii bazat pe seriile de standarde Europene, sau echivalent: max 5 pct;Experienta formatorilor in formarea profesionala a adultilor (se vaspecifica experienta in ani)-max 10 pct;Experienta ofertantului in servicii de formare profesionala: max 15 pct;Numar cursanti certificati pana la 31.12.2011-max 5 pct
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer