Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de formare profesionala


Detaliu pentru invitatia numarul 351071
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRUOCUPAREA FORTEI DE MUNCA TULCEA
Numar invitatie: 351071/25.07.2013
Denumire contract: servicii de formare profesionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRUOCUPAREA FORTEI DE MUNCA TULCEACod fiscal: 11403289, Adresa: STR. GRIGORE ANTIPA, NR. 10, TULCEA, Tulcea, Telefon: +40 0240516858, Fax: +40 0240512171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de formare profesionala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de formare profesionala pentru persoane in cautarea unui loc de munca
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru fiecare lot in parte conform anexei B lot- perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile- forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (conf.art.86/Hotararea 925/2006)- alte modalitati de constituire a garantiei de participare numerar la casieria institutiei, Ordin de plata sau fila CEC.Constituirea garantiei de participare este obligatorie. Neconstituirea garantiei de participare are ca efect respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare se constituie pana cel tarziu la data limita a deschiderii ofertelor, conform prevederilor HG nr. 925/2006 ? art.86.Contul in care se poate constitui garantia de participare este urmatorul: ? RO 87 TREZ 6415005XXX000122 deschis la Trezoreria Tulcea.? Documentul care confirma constituirea garantiei de participare va fi atasata scrisorii de inaintare a ofertei.Garantia pentru oferta depusa se pierde, atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii : -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se retine conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006, in cuantum deconform anexei B lot.Garantia de participare se va restitui ofertantilor necastigatori imediat dupa semnarea contractului cu ofertantul declarat castigator. Contractul nu se va incheia mai devreme de 6 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G.nr.34/2006-Formular 1Nota: Conditie obligatorie si pentru persoana care asigura sustinerea financiara sau persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionalaSustinera financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala se dovedeste prin prezentarea unui angajament ferm al sustinatorului incheiat in forma autentica, cf. art.186 si 190 din OUG nr.34/2006.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Formular 2a)Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul consolidat general) privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioarea celei in care se prezinta oferta;b)Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile scadente in luna anterioarea celei in care se prezinta oferta.Nota: Conditie obligatorie si pentru persoana care asigura sustinerea financiara sau persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala.Sustinera financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala se dovedeste prin prezentarea unui angajament ferm al sustinatorului incheiat in forma autentica, cf. art.186 si 190 din OUG nr.34/2006.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUGnr. 34/ 2006 - Formular 2.aPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Untila Adina Daniela ? Director Executiv-Serban Gabriela - Director Executiv Adjunct-Gaitan Nicoleta - consilier juridic-Popescu Simona - responsabil achizitii publice-Oancea Tincuta ? Sef serviciu-Costache Eduard ? consilier juridic-Petrea Mihaela? expert-Stefan Lenuta ? inspectorNota: Conditie obligatorie pentru Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care asigura sustinerea financiara sau sustinerea tehnica si profesionala.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Formular 3In cazul in care oferta este depusa de subcontractanti/asociere de operatori economici, fiecare subcontractant/asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Persoane juridice :1.Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate in copie certificata ?Conform cu originalul? valabil la data deschiderii ofertelor.Are in obiectul de activitate - activitati supuse procedurii de achizitie (codul CAEN8559 / 8560 sau echivalent), in original sau copie certificata ?Conform cu originalul? valabil la data deschiderii ofertelor.Persoane fizice: 2.Autorizatie de functionare/altele echivalente in copie certificata ?Conform cu originalul? valabila la data deschiderii ofertelor (autorizatia eliberata de comisia de autorizare in conditiile OG nr.129/2000 privind formarea profesionala a adultilor conform caruia pot organizarea cursuri. )Nota: In situatia in care documentele prezentate nu sunt in original, autoritatea contractanta, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Pentru fundatii si asociatii: 3.orice alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, avand ca obiect de activitate formarea profesionala//serviciile pentru formare (in cazul ONG-urilor Certificatul de inscriere a persoanei juridice fara scop patrimonial si incheierea judecatoreasca prin care se dispune inscrierea persoanei juridice in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de inregistrare / atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca are in obiectul de activitate, activitatea supusa proceduriide achizitie si nu are inscrisuri privind procedura insolventei.Nota: Documentele vor fi scanate si inacarcate in sistemul informatic la adresa www.e-licitatie.ro -aplicatia SEAP, insotite si de traduceraautorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor 1-3 prestari de servicii similare derulate in ultimii 3 ani respectiv in perioada 01.01.2010- 31.12.20122.Lista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile subcontractare ; subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10 %( in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze cu propriile date3.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice utilajele, echipamentele tehnice, mijloace de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul, /ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Modul de detinere4.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
1.Experienta profesionala a formatorilor furnizorului de servicii
25
Descriere: Punctajul total acordat pentru fiecare lector se calculeaza pe baza formulei : Ei=(Xi /Ymax )*50, in care : Ei= punctajul fiecarui lector ;Xi=experienta individuala a fiecarui formator.Ymax=experienta maxima exprimata in ani a celui mai experimentat lectorPunctajul total acordat pentru fiecare oferta se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute de fiecare lector
2. Capacitatea de a demara cursul in termen de 10 zile de la solicitarea agentiei
25
Descriere: Punctajul total acordat pentru fiecare furnizor se calculeaza pe baza formulei : Pi=(Xmin/Yi) * 50, in care Pi= punctajul fiecarui furnizor ;Xmin= cel mai mic numar de zile comunicat de catre furnizori in care sunt dispusi sa demareze programul de formere profesionalaYi= numarul de zile comunicat de fiecare furnizor in care este dispus sa demareze programul de formere profesionala:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer