Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de formare profesionala a personalului si alesilor locali si org. unei vizite de studii UE


Detaliu pentru invitatia numarul 233056
Autoritate contractanta
COMUNA PAUSESTI MAGLASI
Cod de identificare fiscala: 2540643
Adresa: JUDETUL VALCEA, LOCALITATEA PAUSESTI-MAGLASI, STR.PRINCIPALA, Pausesti-Maglasi
Telefon: 0250776541
Fax: 0250776541
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de formare profesionala apersonalului si alesilor locali si org. unei vizite de studii UE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 80532000-2 - Servicii de formare in management (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de formare profesionala apersonalului din cadrul executivului Primariei Pausesti Maglasi precum si a alesilor localiin domeniile: protectieimediului, managementuluiproiectelor si achizitiilorpublice(acreditate conform Standardelor Ocupationale in vigoare), dezvoltariidurabilesi managementului financiar (locul de livrare la sediul autoritatii contractante), precum si organizareaunei vizite de studii intr-un oras din Uniunea Europeana recunoscut ca exemplu pentruimplementarea conceptului de dezvoltare durabila.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 30.10.2009 17:02
Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Pausesti Maglasi, str.Principala, nr.8, jud.Valcea.
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Pausesti Maglasi, str.Principala, nr.8, jud.Valcea.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 117, 671 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a ofertantului: Decl.privind eligibilitatea, Decl. privind neincadrarea in sit. prevazutala art.181, Decl. privind cal.de participant la procedura, Certif. constat. privind îndeplinirea oblig. exigibile de plata.Capac.de exercitare aactivitatii profesionale: Fisaentitatiilegale, CUI, Certificatconstatator ORC.Situatiaeconomico-financiara: Informatii generale cucifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008), cerinta minima obligatorie: minim 235.000 lei , bilant 2008 si balanta la 30.06.2009.Capacitatea tehnica si/sau profesionala: Lista principalelor contracte de servicii de formare profesionala, prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa prezinte minim 3 contracte de servicii de formare profesionala si minim 5 organizari de vizite de studiu la nivelul loc.UE (demonstrate prin corespondenta purtata cu institutiile partenere).Recomandari de la beneficiari.ISO 9001 :2001in organizarea si desfasurarea de programe de perfectionare
Documentatia este accesibila in SEAP.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer