Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de formare profesionala a somerilor in cupatia Bucatar


Detaliu pentru invitatia numarul 357262
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA VRANCEA
Numar invitatie: 357262/03.02.2014
Denumire contract: Servicii de formare profesionala a somerilor in cupatia Bucatar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA VRANCEACod fiscal: 11360870, Adresa: B-dul Unirii, nr. 53A, Focsani, Telefon: +40 0237224677, Fax: +40 0237224677
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Unirii, nr. 53A, Focsani, Romania, cod postal: 620090, telefon: +40 237224677, fax: +40 237224677, persoana de contact: Mirela Hurmuzache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Unirii, nr. 53A, Focsani, Romania, cod postal: 620090, telefon: +40 237224677, fax: +40 237224677, persoana de contact: Mirela Hurmuzache
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de formare profesionala a somerilor in cupatia Bucatar
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de catre furnizor a serviciului de calificare a somerilor, pentru dobandirea de competente profesionale in ocupatia Bucatar cod cor\nomenclator 5122.1.2 pentru un numar minim 14 - maxim 21 someri pe anul 2014
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf.Ordin ANRMAP Nr.314/2010)-declaratie privind eligibilitatea intocmita conform cu formularul A;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 conform cu formularul B;
-declaratie privind evitarea conflictului de interes conform cu formularul E. Persoanele cu functie de decizie in cadrul AJOFM Vrancea in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiere sunt: Mariana Voicu, Mioara Lazar, Mirela Hurmuzache, Marina Dantis, Ioan Oanea, Oprea Valentin, Adriana Ciocan, Pitigoiu Valentina, Dorin Moldoveanu, Neluta Caia, Danielea Brihoianu;
-certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte situatia obigatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original sau copie legalizata;
-certificat de cazier fiscal eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice-original sau copie legalizata;
-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-original sau copie legalizata;
-cazier judiciar reprezent legal -original sau copie legalizata. certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului - original sau copie;
-autorizatie eliberata de Comisia de Autorizare conform careia puteti organiza cursuri de calificare in ocupatia bucatar -original sau copie ;
-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legalizata;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar sau dupa caz declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, conform cu formularul C2 si anexa alaturata;
-lista spatiilor si a dotarilor aferente pregatirii teoretice; capacitatea salii exprimata in numar de locuri;
-lista spatiilor si a dotarilor aferente pregatirii practice: ateliere laboratoare, capacitatea salii exprimata in numar de locuri de pregatire echipate corespunzator;
-lista altor spatii(biblioteca, cantina, etc., daca este cazul);
-documente care dovedesc modul de detinere a bazei materiale(spatii, dotari), ( copii), dupa caz contracte/ parteneriate/protocoale incheiate cu diversi agenti economici;
- lista formatorilor care vor participa la desfasurarea programului de formare profesionala si care vor asigura pregatirea teoretica si instruirea practica, pe discipline, pentru meseria solicitata;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: Componenta financiara
Tehnic
100
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2014 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2014 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer