Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de formare profesionala curs de specializare in ocupatia de Inspector resurse umane


Detaliu pentru invitatia numarul 348238
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRAILA
Numar invitatie: 348238/10.06.2013
Denumire contract: Servicii de formare profesionala curs de specializare in ocupatia de Inspector resurse umane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRAILACod fiscal: 11401237, Adresa: B-DUL DOROBANTILOR NR. 603-605, Braila, Telefon: 0239611376, Fax: 0239611386
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DOROBANTILOR NR. 603-605, Braila, Romania, cod postal: 810067, telefon: +40 0239611376, fax: +40 0239611386, persoana de contact: Florica Nedelcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOC. BRAILA, B-DUL DOROBANTILOR NR. 603-605, JUD.Braila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de formare profesionala curs de specializare in ocupatia de Inspector resurse umane
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de formare profesionala curs de specializare in ocupatia de Inspector resurse umane pentru 56 persoane aflate in cautarea unui loc de munca si care se gasesc in evidenta agentiei, respectiv 2 cursuri cu 28 persoane/curs. Cursul este de specializare. Durata cursului este de 20 ore de pregatire teoretica.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 270 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, specificata in clar de ofertant, trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 11 luni de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau orice alta modalitate prevazuta la art.86 alin(1)din HG 925/2006. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria AJOFM Braila a unei sume in numerar. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO80TREZ1515005XXX000170 deschis la Trezoreria Braila. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr.8. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic. Ofertantul pierde garantia de participare cf.art.87 din HG 925/2006, art.278 1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa Formularul nr.3;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa Formularul nr.4;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau echivalent pentru persoane juridice straine). Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.In cazul incare ofertantul nu este platitor de taxe catre una dintre aceste autoritati, va face dovada printr-un act eliberat de autoritatea in cauza.- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, conform orduin ANRMAP nr.314/12.10.2010 - Completarea Formularului nr.5- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG nr. 34/2006 - se va completa formularul nr.7- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa formularul nr.6Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.J.O.F.M.- Director executiv: Bratu Monica- Director executiv adjunct: Chioibas Simona-Ely- Membrii comisiei de evaluare : Luca Argentina, Chioibas Simona-Ely, Marin Aurelia, Cirligea Simona Adriana, Constantin Florin- Membrii supleanti: Nutu Mariana, Vasilescu Laurentia, Marchidanescu Aneta, Nedelcu Florica, Stan Cezaria Gabriela Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, sau alte acte doveditoare in functie de forma de organizare (de ex., ,certificat grefa judecatorie'' in cazul persoanelor juridice fara scop patrimonial), in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. Din aceste documente trebuie sa rezulte cel putin: denumire operator economic, sediul, persoanele autorizate/administratori, obiect principal de activitate, obiecte secundare de activitate, faptul ca nu se afla in insolventa/faliment/lichidare sau alte situatii reglementate de legislatia in domeniu.Informatiile din certificatul constatator sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului- Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata: statutul cu modificarile la zi, alte documente relevante;Documentul/documentele se va prezenta in copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.- Autorizatia de furnizor de formare profesionala/decizie privind autorizarea pentru ocupatia de inspector resurse umane - programe de specializare. Documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.- Declaratie pe propria raspundere care sa ateste faptul ca, in ceea ce priveste cursurile de specializare pentru care se prezinta oferta, acestea vor fi finantate exclusiv din bugetul asigurarilor pentru somaj (de catre AJOFM Braila) si nu din alte surse/fonduri (FSE etc.)- se va completa formularul nr.21Nota: In etapa evaluarii ofertelor ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea AJOFM Braila, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentele in original/copii legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (servicii de formare profesionala) sa fie cel putin egala jumatate din valoarea estimata a contractului, respectiv, 7000 lei. Pentruechivalenta in euro se va lua ca referinta cursul mediu anual euro comunicat de BNR la sfarsitul anului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii realizate in ultimii trei ani., Experienta similara: se va face dovada prin unul sau doua contracte de formare profesionala finalizate, Informatii privind resursele umane: prezentarea listei ce va cuprinde persoana desemnata ca responsabil direct de indeplinirea contractului si lectorul/lectorii pentru pregatirea teoretica., Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin un lector pentru pregatirea teoretica care va avea cel putin studii medii (liceul)- va prezenta diploma de absolvire a studiilor in copie conform cu originalul.Se face dovada ca lectorul are pregatire specifica formarii profesionale a adultilor respectiv sa fi absolvit cursul de , ,formator'' si va prezenta certificarea in ocupatia de formator (CNFPA sau echivalent) - in copie conform cu originalulSe face dovada ca are cel putin doi ani experienta in domeniul resurselor umane si va prezenta in acest sens adeverinta/adeverinte de la angajatori care sa ateste activitatile desfasurate in calitate de responsabil resurse umane.Sa faca dovada ca a fost lector la cel putin un curs similar cu cel ce face obiectul prezentei achizitii, va prezenta CV semnat si datat.- Declaratie de disponibilitate - formular nr.14, Ofertantul va face dovada ca dispune de o persoana care este responsabil direct de indeplinirea contractului si care indeplineste urmatoarele conditii: - are cel putin studii medii si va prezenta diploma de absolvire a studiilor, in copie conform cu originalul;
- experienta profesionala de cel putin un an in domeniul formarii profesionale demonstrata prin CV;
- a raspuns direct de realizarea a cel putin doua contracte de formare profesionala finalizate si va prezenta in acest sens CV semnat si datat, Informatii privind dotarea necesara pregatirii teoretice a cursantilor: - sala de curs spatioasa, iluminata, dotata corespunzator procesului didactic ;
- capacitatea salii de curs sa fie corespunzatoare numarului de cursanti;
- se vor asigura cursantilor rechizite si materialele necesare instruirii ;
- se precizeaza spatiul (locatie, suprafata, dotari, etc.) in care se vadesfasura pregatirea teoretica a cursantilor- se va specifica daca atat spatiul cat si echipamentele sunt proprii sauinchiriate, termenul de inchiriere, daca se indeplinesc conditiile defunctionare si alte date care pot fi relevante pentru o evaluare corecta aofertei. Daca spatiile si/sau echipamentele sunt inchiriate se vor anexa copiiale contractelor de inchiriere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
identificare riscuri caiet sarcini
10
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer