Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de formare profesionala curs de specializare in ocupatia de Inspector resurse umane


Detaliu pentru invitatia numarul 357505
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRAILA
Numar invitatie: 357505/13.02.2014
Denumire contract: Servicii de formare profesionala curs de specializare in ocupatia de Inspector resurse umane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRAILACod fiscal: 11401237, Adresa: B-DUL DOROBANTILOR NR. 603-605, Braila, Telefon: 0239611376, Fax: 0239611386
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DOROBANTILOR NR. 603-605, Braila, Romania, cod postal: 810067, telefon: +40 0239611376, fax: +40 0239611386, persoana de contact: Florica Nedelcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul AJOFM Braila din loc. Braila, B-dul Dorobantilor, nr.603-605, etaj 3, sala de sedinte, jud. Braila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de formare profesionala curs de specializare in ocupatia de Inspector resurse umane
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de formare profesionala curs de specializare in ocupatia de Inspector resurse umane pentru 56 persoane aflate in cautarea unui loc de munca si care se gasesc in evidenta agentiei, respectiv 2 cursuri cu 28 persoane/curs. Cursul este de specializare. Durata cursului este minim 20 de ore de pregatire teoretica sau pregatire teoretica si practica.Mentionam ca in conformitate cu prevederile art.141 alin.(1) lit. f) dinLegea 571/2003 actualizata, activitatea de formare profesionala a adultilorprecum si prestarile de servicii strans legate de aceasta activitate efectuate de entitati autorizate sunt scutite de TVA.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 170 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, specificata in clar de ofertant, trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 10 luni de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau orice alta modalitate prevazuta la art.86 alin(1)din HG 925/2006. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria AJOFM Braila a unei sume in numerar. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO80TREZ1515005XXX000170 deschis la Trezoreria Braila. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr.8. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise deoperatorul economic. Ofertantul pierde garantia de participare cf.art.87 din HG 925/2006, art.278 1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa Formularul nr.3, formularul se vaprezenta in original;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa Formularul nr.4, formularul se vaprezenta in original;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul socialoperatorul economic, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezentain original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele (sau echivalent pentru persoane juridice straine). Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cuoriginalul.- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, conform ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010 - Completarea Formularului nr.5, formularul se va prezenta in original;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG nr. 34/2006 - se va completa formularul nr.7, formularul se va prezenta inoriginal;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa formularul nr.6, formularul se va prezenta in original.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii directde la autoritatile competente.In cazul incare ofertantul nu este platitor de taxe catre una dintre aceste autoritati, va face dovada printr-un acteliberat de autoritatea in cauza.Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.J.O.F.M.- Director executiv: Bratu Monica- Director executiv adjunct: Chioibas Simona-Ely- Membrii comisiei de evaluare : Luca Argentina, Chioibas Simona-Ely, Marin Aurelia, Cirligea Simona Adriana, Constantin Florin- Membrii supleanti: Nutu Mariana, Vasilescu Laurentia, Marchidanescu Aneta, Nedelcu Florica, Stan Cezaria Gabriela Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, sau alte acte doveditoare in functie de forma de organizare (de ex., ,certificat grefa judecatorie'' in cazul persoanelor juridice fara scop patrimonial), in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. Din aceste documente trebuie sa rezulte cel putin: denumire operator economic, faptul ca nu se afla in insolventa/faliment/lichidare sau alte situatii reglementate de legislatia in domeniu.Informatiile din certificatul constatator sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca obiectul sau de activitate este asociat, corespunde, obiectului contractului aferent prezentei achizitii si va prezenta documente relevante in acest sens.- Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata si se vor prezenta documente relevante in acest sens. Documentul/documentele se prezinta in copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.- Autorizatia de furnizor de formare profesionala pentru ocupatia de inspector resurse umane - programe de SPECIALIZARE. Documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. In cazul in care nu se prezinta autorizatia de furnizor de formare profesionala pentru ocupatia de inspector resurse umane - programe de SPECIALIZARE documentatia va fi considerata inacceptabila.Nota: In etapa evaluarii ofertelor ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea AJOFM Braila, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentele in original/copii legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (servicii de formare profesionala) sa fie cel putin egala cu 4300 lei. Pentru echivalenta in euro se va lua ca referinta cursul mediu anual euro comunicatde BNR la sfarsitul anului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii realizate in ultimii trei ani. Se va prezenta Formularul nr.10 si documente constatatoare. In cazul in care furnizorul nu detine astfel de documente va da o declaratie in care specifica acest lucru., Informatii privind resursele umane: prezentarea listei ce va cuprinde persoana desemnata ca responsabil direct de indeplinirea contractului si lectorul/lectorii pentru pregatirea teoretica, daca este cazul si lectorii pentru pregatirea practica. Se va prezenta Formularul nr.12 si Formularul nr.18, Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin un lector pentru pregatirea teoretica care va avea cel putin studii superioare - va prezenta diploma de absolvire a studiilor in copie , ,conform cu originalul".Se face dovada ca lectorul are pregatire pedagogica specifica formarii profesionale aadultilor respectiv sa fi absolvit cursul de , ,formator'' sau echivalent conform Hotararii nr.299/2009 a CNFPA si va prezentacertificarea in ocupatia de formator sau echivalent - in copie , ,conform cu originalul".Lectorul pentru pregatirea teoretica trebuie sa faca dovada ca are experienta in domeniul formarii profesionalein ocupatia de , ,inspector resurse umane" prin implicarea in cel putin un contract la nivelul caruia a derulat activitati de formare profesionala inocupatia , ,Inspector resurse umane" si se va prezenta in acest sens CV semnat si datat.Se va prezenta si declaratie de disponibilitate - formular nr.14, Ofertantul va face dovada ca dispune de o persoana care este responsabil direct de indeplinirea contractului si care indeplineste urmatoarele conditii: - are cel putin studii medii (liceul) si va prezenta diploma de absolvire a studiilor, in copie , ,conform cu originalul";
- are experienta specifica in domeniul formarii profesionale, respectiv a fost implicat in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi derulat activitati de formare profesionala sau a raspuns direct de realizarea contractului si va prezenta in acest sens CV datat si semnat;Va prezenta declaratie de disponibilitate-formular 14., Informatii privind dotarea necesara pregatirii teoretice a cursantilor: - sala de curs spatioasa, iluminata, dotata corespunzator procesului didactic ;
- capacitatea salii de curs sa fie corespunzatoare numarului de cursanti;
- se vor asigura cursantilor rechizite si materialele necesare instruirii ;
- se precizeaza spatiul (locatie, suprafata, dotari, etc.) in care se va desfasura pregatirea teoretica a cursantilor- se va specifica daca atat spatiul cat si echipamentele sunt proprii sau inchiriate, termenul de inchiriere, daca se indeplinesc conditiile de functionare si alte date care pot fi relevante pentru o evaluare corecta aofertei.Se va completa formularul nr.19In cazul in care ofertantul face dovada ca este autorizat atat pentru pregatirea teoretica cat si practica in ocupatia , ,inspector resurse umane" programe de specializare va prezenta si informatii privind dotarea necesarapregatirii practice a cursantilor. Toate aceste informatii se vor regasi intr-un formular similar formularului 19.Daca este autorizat atat pentru pregatire teoretica cat si practica se vorcompleta corespunzator doua formulare 19, unul pentru pregatirea teoretica si unul pentru pregatirea practica., In cazul in care ofertantul face dovada ca este autorizat atat pentru pregatirea teoretica cat si practica in ocupatia , ,inspector resurse umane" programe de specializare acesta va demonstra ca dispune de cel putin doi lectori pentru pregatirea practica care vor avea cel putin studii superioare - se vor prezenta diplomele de absolvire a studiilor in copie , ,conform cu originalul".Se face dovada ca lectorii au pregatire specifica formarii profesionale a adultilor respectiv sa fi absolvit cursul de , ,formator'' sau echivalent conform Hotararii nr.299/2009 a CNFPA si va prezenta certificarea in ocupatia de formator sau echivalent (CNFPA sau echivalent) - in copie , ,conform cu originalul".Lectorii pentru pregatirea practica trebuie sa faca dovada ca au experienta practica recenta de cel putin doi ani in domeniul resurselor umane si se va prezenta in acest sens CV semnat si datat.Se va prezenta si declaratie de disponibilitate - formular nr.14Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Riscuri
10
Descriere: Riscuri identificate in caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2014 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2014 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer