Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de formare profesionala curs operator introducere, validare si prelucrare date - plata cu ora lectori de teorie si practica


Detaliu pentru invitatia numarul 345036
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRAILA
Numar invitatie: 345036/10.04.2013
Denumire contract: Servicii de formare profesionala curs operator introducere, validare si prelucrare date-plata cu ora lectori de teorie si practica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRAILACod fiscal: 11401237, Adresa: B-DUL DOROBANTILOR NR. 603-605, Braila, Telefon: 0239611376, Fax: 0239611386
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DOROBANTILOR NR. 603-605, Braila, Romania, cod postal: 810067, telefon: +40 0239611376, fax: +40 0239611386, persoana de contact: Florica NedelcuREGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MUNICIPIUL BRAILA, B-DUL DOROBANTILOR , NR.603-605, JUD. BRAILA, ETAJ 3, SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de formare profesionala curs operator introducere, validare si prelucrare date-plata cu ora lectori de teorie si practica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de formare profesionala - plata cu ora lectori pentru pregatirea teoretica si practica in ocupatia de ?operator introducere, validare, prelucrare date? a 28 persoane aflate in cautarea unui loc de munca si care se gasesc in evidenta agentiei. Cursul este de initiere.Duratacursuluieste de 60 ore, dintre care 20 ore sunt alocate pregatirii teoretice si 40 ore sunt alocate pregatirii practice.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 130 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 40 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, specificata in clar de ofertant, trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 12 luni de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadeide valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se consideraca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau orice alta modalitate prevazuta la art.86 alin(1)din HG925/2006. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea lacasieria AJOFM Braila a unei sume in numerar. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prinvirament bancar suma se va vira in contul: RO80TREZ1515005XXX000170 deschis la Trezoreria Braila. In cazul in care garantia departicipare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr.8. Dovada constituirii garantiei departicipare se va prezenta in limba romana. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atragerespingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic. Ofertantul pierdegarantia de participare cf.art.87 din HG 925/2006, art.278 1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa Formularul nr.3;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - completarea Formularului nr.4;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul socialoperatorul economic, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original, copie legalizatasau copie conforma cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele (sau echivalent pentrupersoane juridice straine). Original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii directde la autoritatile competente.In cazul incare ofertantul nu este platitor de taxe catre una dintre aceste autoritati, va face dovada printr-un acteliberat de autoritatea in cauza.- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independent, conform orduin ANRMAP nr.314/12.10.2010 - Completarea Formularului nr.5- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG nr. 34/2006 - se va completa formularul nr.7- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa formularul nr.6Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.J.O.F.M.- Director executiv: Chioibas Simona-Ely- Director executiv adjunct: Mirica Zina Mihaela- Sef serviciu buget: Nedelcu Florica- Membrii comisiei de evaluare : Luca Argentina, Marin Aurelia, Ilie Lascu, Vasilescu Laurentia- Membri supleanti: Nutu Mariana, Florin Constantin, Marchidanescu Aneta, Stan Cezaria Gabriela Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, sau alte acte doveditoare in functie de forma de organizare (de ex. , ,certificat grefa judecatorie'' in cazul persoanelor juridice fara scop patrimonial), in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. Informatiile din certificatul constatator sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractuluiNota: In etapa evaluarii ofertelor ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea AJOFM Braila, inainte de transmiterea comunicariirezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentele in original/copii legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe anul 2012 in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului (servicii de formare profesionala) sa fie cel putin egala cu dedoua ori valoarea estimata a contractului, respectiv, 4260 lei. Pentruechivalenta in euro se va lua ca referinta cursul mediu anual euro comunicatde BNR la sfarsitul anului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii realizate in ultimul an., Experienta similara: se va face dovada prin unul sau doua contracte deformare profesionala finalizate, Informatii privind resursele umane: prezentarea listei ce va cuprindelectorul/lectorii pentru pregatirea teoretica, lectorii pentru pregatirea practica., Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin un lector pentru pregatirea teoretica care va avea nivelul minim 3 de calificare, pregatire de specialitate conform programei de pregatire curs operator introducere, validare si prelucrare date (ex. invatamant liceal sau postliceal, echivalent)-Diploma de absolvire a studiilor in domeniul corespunzator cursului pentru care va fi lector sau domenii echivalente, in copie conform cu originalul.Se face dovada ca lectorul are pregatire pedagogica specifica formariiprofesionale a adultilor (sa fie profesor sau sa fi absolvit cursulde , ,formator'' sau echivalent)-certificare in ocupatia de formator (CNFPA sau echivalent) sau/sidocumente din care sa rezulte ca are pregatire pedagogica - in copieconform cu originalul- CV semnat si datat, Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin doi lectori pentruinstruirea practica care au studii de specialitate cel putin nivelul programului de formare , ,curs de calificare operator introducere, validare si prelucrare date)si experienta recenta in domeniul acestor studii de cel putin doi ani.Se face dovada ca lectorii au pregatire pedagogica specifica formariiprofesionale a adultilor (sa fie profesor sau sa fi absolvit cursulde , ,formator'' sau echivalent)-Diploma de absolvire a studiilor in domeniul cursului , , operator introducere, prelucrare si validare date'' sau domeniiechivalente, in copie conform cu originalul-certificare in ocupatia de formator (CNFPA sau echivalent) sau/sidocumente din care sa rezulte ca are pregatire pedagogica - in copieconform cu originalul- CV semnat si datatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
riscuri
10
Descriere: identificare riscuri caiet sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.04.2014
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer