Achizitie publica - Servicii de formare profesionala curs patiser, plata cu ora lectori teorie si practica
Detaliu pentru invitatia numarul 343052
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343052/22.02.2013
Denumire contract: Servicii de formare profesionala curs patiser, plata cu ora lectori teorie si practica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRAILACod fiscal: 11401237, Adresa: B-DUL DOROBANTILOR NR. 603-605, Braila, Telefon: 0239611376, Fax: 0239611386
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DOROBANTILOR NR. 603-605, Braila, Romania, cod postal: 810067, telefon: +40 0239611376, fax: +40 0239611386, persoana de contact: Florica Nedelcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRAILABdul-Dorobantilor, nr.603-605, loc. Braila, Jud. Braila, etaj.3 - Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de formare profesionala curs patiser, plata cu ora lectori teorie si practica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servici de formare profesionala - plata cu ora lectori de teorie si practica pentru obtinerea calificarii in meseria de patiser de catre 28 persoaneSe va desfasura un program de formare profesionala de calificare in meseria de , ,patiser", program ce va avea 360 de ore, din care 120 ore teorie si 240 ore de practica.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 150 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, specificata in clar de ofertant, trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 8 luni de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadeide valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se consideraca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau orice alta modalitate prevazuta la art.86 alin(1)din HG 925/2006. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea lacasieria AJOFM Braila a unei sume in numerar. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prinvirament bancar suma se va vira in contul: RO80TREZ1515005XXX000170 deschis la Trezoreria Braila. In cazul in care garantia departicipare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr.8.Dovada constituirii garantiei departicipare se va prezenta in limba romana. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atragerespingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic. Ofertantul pierde garantia de participare cf.art.87 din HG 925/2006, art.278 1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa Formularul nr.3;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - completarea Formularului nr.4;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul socialoperatorul economic, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau echivalent pentrupersoane juridice straine). Original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii directde la autoritatile competente.In cazul incare ofertantul nu este platitor de taxe catre una dintre aceste autoritati, va face dovada printr-un acteliberat de autoritatea in cauza.- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independent, conform orduin ANRMAP nr.314/12.10.2010 - Completarea Formularului nr.5- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG nr. 34/2006 - se va completa formularul nr.7- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa formularul nr.6Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.J.O.F.M.- Director executiv: Chioibas Simona-Ely- Director executiv adjunct: Mirica Zina Mihaela- Sef serviciu buget: Nedelcu Florica- Membrii comisiei de evaluare : Luca Argentina, Marin Aurelia, Ilie Lascu, Vasilescu Laurentia- Membri supleanti: Nutu Mariana, Florin Constantin, Marchidanescu Aneta, Stan Cezaria Gabriela Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, sau alte acte doveditoare in functie de forma de organizare, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. Informatiile din certificatul constatator sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractuluiNota: In etapa evaluarii ofertelor ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea AJOFM Braila, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentele in original/copii legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe anul 2012 in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (servicii de formare profesionala) sa fie cel putin egala cu de doua ori valoarea estimata a contractului, respectiv, 20240 lei. Pentru echivalenta in euro se va lua ca referinta cursul mediu anual euro comunicat de BNR la sfarsitul anului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii realizate in ultimul an., Experienta similara: se va face dovada prin unul sau doua contracte de formare profesionala finalizate, Informatii privind resursele umane: prezentarea listei ce va cuprinde lectorul/lectorii pentru pregatirea teoretica, lectorii pentru pregatirea practica., Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin un lector pentru pregatirea teoretica care va avea nivelul minim 3 de calificare in domeniul ind. alimentare (ex. scoala maistri, scoala postliceala sau ehivalent)-Diploma de absolvire a studiilor in domeniul ind. alimentare sau domenii echivalente, in copie conform cu originalul.Se face dovada ca formatorul are pregatire pedagogica specifica formarii profesionale a adultilor (sa fie profesor sau sa fi absolvit cursul de , ,formator'' sau echivalent)-certificare in ocupatia de formator (CNFPA sau echivalent) sau/si documente din care sa rezulte ca are pregatire pedagogica - in copie conform cu originalul- CV semnat si datat, Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin doi lectori pentru instruirea practica care au studii de specialitate cel putin curs de calificare nivel 1 in meseria de patiser si experienta recenta in domeniul acestor studii de cel putin doi ani.Se face dovada ca formatorii au pregatire pedagogica specifica formarii profesionale a adultilor (sa fie profesor sau sa fi absolvit cursul de , ,formator'' sau echivalent)-Diploma de absolvire a studiilor in domeniul ind. alimentare sau domenii echivalente, in copie conform cu originalul-certificare in ocupatia de formator (CNFPA sau echivalent) sau/si documente din care sa rezulte ca are pregatire pedagogica - in copie conform cu originalul- CV semnat si datatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Riscuri
10
Descriere: Identificare riscuri caiet de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2013 16:00