Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE FORMARE PROFESIONALA IN CADRUL PROIECTULUI "INSTRUMENTE STRATEGICE PENTRU OCUPARE IN INDUSTRIA TURISMULUI" POSDRU 58276


Detaliu pentru invitatia numarul 339356
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Piatra Neamt
Numar invitatie: 339356/14.11.2012
Denumire contract: SERVICII DE FORMARE PROFESIONALA IN CADRUL PROIECTULUI "INSTRUMENTE STRATEGICE PENTRU OCUPARE IN INDUSTRIA TURISMULUI" POSDRU 58276
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Piatra NeamtCod fiscal: 2612790, Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Telefon: 0233218991, Fax: 0233215374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare, nr. 6-8, Piatra Neamt, jud. Neamt, Romania, cod postal: RO-610101, telefon: +40 233218991, fax: +40 233215374, persoana de contact: Viorica Nedelcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare, Nr.6-8, Piatra Neamt, jud.Neamt , Sala de Consiliu. Persoana de contact: Viorica Nedelcu, tel: 0233/218.991 int.224
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE FORMARE PROFESIONALA IN CADRUL PROIECTULUI "INSTRUMENTE STRATEGICE PENTRU OCUPARE IN INDUSTRIA TURISMULUI" POSDRU 58276
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul principal al contractului il constituie organizarea a 6 cursuri de formare profesionala pentru225 de participanti. Activitatea de formare profesionala cuprinde subactivitatile: 7.1. Acordarea de vauchere si 7.2. Formarea profesionala a celor 225 de persoane intr-o ocupatie specifica sectorului turistic.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In conformitate cu prevederile Art. 43¹*), Art.276 si Art. 278¹*) din OUG 34/2006 (1% din valoarea estimata a fiecarui lot), respectiv: Lotul nr.1 :112 lei ; lotul nr.2 :140 lei ; lotul nr.3 :425 lei ; lotul nr.4 :196 lei ; lotul nr.5 :280 lei ; lotul nr.6 :532 lei. Daca oferta se depune pe toate loturile se va achita garantia de participare in suma totala de 1685 lei. Valabilitate :90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Se constituie prin :1) Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , in original.Scrisoare de garantie bancara ? Formular nr.112) OP in contul RO82TREZ4915006XXX000150 ? Trezoreria Piatra Neamt, cod fiscal 2612790.3) Numerar la casieria autoritatii contractante. Pt. IMM se completeaza declaratia ? formularul nr.14 si se achita 50% din cuantumul precizat. In cazul depunerii de contestatii, se aplica prevederile art.278^1 alin.1, lit.a din OUG nr.34/2006.Restituirea garantiei de participare ? Formular nr.17 . In cazul depunerii de contestatii, se aplica prevederile art.278¹*) alin.1, lit.a din OUG nr.34/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la sedinta de deschidere. Conform art.278¹*) alin.(1) lit.a) din OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge contestatia, aut.contractanta va retine contestatorului din garantia departicipare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 10 % din pretul contractului fara TVA, in conformitate cu art 89 alin.2 din HG 925/2006. Se va depune in original, astfel: a)- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; conf. art. 90, alin.1 din HG 925/2006; b)- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA, conform art. 90 alin.(3)* din HG925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare in conformitate cu Formularul nr.3.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 sunt solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu Formularul nr.3BIncadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pt atribuirea prezentului contract.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) ..........................*** abrogat de OUG 76/2010c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari socialecatre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale invigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca graveprejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentruo fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3.Certificate fiscale: Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la cel local: se va prezenta Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » emis de Administratia Finantelor Publice.Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscala de pe raza unitatii administrativ teritoriale unde ofertantul are sediul social, privind situatia obligatiilor scadente la bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Se solicita completareaFormularului Nr.15.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 /O.U.G. nr.34/2006 (evitarea conflictului de interese)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.Se solicita completarea Formularului Nr.2Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Primar - Gheorghe Stefan, Viceprimari: Monica Elena Anton si Dragos Chitic, Adm.Public: Bogdan Puscasu, Secretar Municipiu: Oana Sarbu, Director ec. Dorina Staicu.Consilieri locali: Andrita Valeriu, Baidan Silvia, Balan Gheorghe, Chirila Daniel, Deaconu Gheorghe, Dragusanu Vasile-Catalin, Dumitreasa Gheorghe, Grigoras Adrian, Iliesi Ecaterina, Ionita Ana, Marghidan Victor-Adrian, Misaila Ioan Catalin, Monda Ana, Ouatu Vasile, Popescu Vasile, Simionica Aurelia, Strungariu Viorel, Teodorescu Constantin, Timaru Neculai, Tonco Ghiocel, Varlan Georgeta Luminita.Comisia de evaluare: Viorica Nedelcu ? presedinte fara drept de vot, Oana Tian, Anca Chiuariu, Oana Chiperi.Membri de rezerva: Mariana Lefter, Cristina Morosan, Sebastiana Gavrilut.Aceasta cerinta se aplica si subcontractantului si tert-ului sustinator conform OUG nr.34/2006 art.69 1*)6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Se solicita Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura se realizeaza in concordanta cu regulile de concurenta ? Formular nr.57. Informatii privind asocierea/asociatii: Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere (Formularul nr.9B).-faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile si platile se vor face catre liderul asociatiei; liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv pentru platile catre ceilalti asociati;
-partea/partile din contract (valoric si procent din valoarea contractului) ce urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Modificarea numelui, a cotei de participare sau a liderului nu se vor face pe perioada contractului fara aprobarea in scris a achizitorului. Liderul asociatiei va fi autorizat sa-si asume angajamente si va primi instructiuni pe toata perioada de derulare a contractului de la coordonatorul de proiect.Acordul de asociere trebuie sa stipuleze ca toti asociatii sunt obligati sa ramina in Asociatie pe toata durata contractului si se va depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va atasa imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia in procedura de atribuire.Nota: a)In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului (Cap.III.2.1 a si b din prezenta fisa de date), in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor.b) Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala (Cap.III 2.2 si III 2.3) vor fi evaluate pentru ofertantii asociati, prin luarea in considerare a tuturor resurselor asociatilor, in conformitate cu art. 186 alin.(3) si art.190 alin.(3) din OUG nr.34/2006.Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de inregistrare, Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii, pina la data incheierii contractului, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.NOTA: Criteriile de calificare privind situatia personala trebuie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte criterii de calificare privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala trebuie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. 1.Certificat constatator1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent/Autorizatie de functionare/ Certificat de grefa/ Statut in cazul in care furnizorul este ONG. Documentul se va prezentain original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, sau alt document edificator echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul solicitat anterior. Persoane fizice: Autorizatie de functionare/altele echivalente in copie certificata sau copie lizibila "conform cu originalul" valabila la data deschiderii ofertelor. Pentru fundatii si asociatii: orice alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare a persoanei juridice fara scop patrimonial si incheierea judecatoreasca prin care se dispune inscrierea persoanei juridice in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor.2. Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: 2. Se solicitaAutorizatie emisa de Comisia Judeteana de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilorpentru a presta servicii de Formare Profesionala, conform OG 129/2000, pentru cursurile solicitate in caietul de sarcini, pentru fiecare lot pentru care se depune oferta.Se va prezenta dovada autorizarii ca furnizor de servicii de formare profesionala pentru cursurile de calificare in meseria: Lucrator in alimentatie (ajutor de bucatar), Camerista, Bucatar, Ospatar (chelner), Administrator pensiune turistica, si cursul de perfectionare - Manager in activitatea de turism.Ofertantul trebuie sa fie autorizat in organizarea cursului/cursurilor pe care doreste sa le sustina.In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna (in asociere sau cu subcontractant) cerinta referitoare la autorizare este considerata indeplinita daca unul din asociati sau dupa caz, subcontractantul, detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. (Art.7 (1) din Ordinul 509/2011 ANRMAP)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Fisa de informatii generale, b) Bilantul la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Lista principalelor serviciiSesolicita o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, b) Informatii privind personalulInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii (acte de studii, diplome, CV-uri), c)Informatii privind echipamentele si dotarile de specialitate detinute, d) Informatii privind subcontractantii, e) Informatii privind insusirea documentatiei de atribuire si a contractului, f) Grafic de indeplinire a contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro si la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer