Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de formare profesionala in meseria de ospatar(chelner), vanzator in unitati de alimentatie


Detaliu pentru invitatia numarul 324258
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA SALAJ
Numar invitatie: 324258/17.04.2012
Denumire contract: Servicii de formare profesionala in meseria de ospatar(chelner), vanzator in unitati de alimentatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA SALAJCod fiscal: 11340679, Adresa: Str. T. Vladimirescu, Bl. P40, Zalau, Telefon: +40 260616317, Fax: +40 372871075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. T. Vladimirescu, Bl. P40, Zalau, Romania, cod postal: 4700, telefon: +40 260616317, fax: +40 372871075, persoana de contact: Farcas Luminita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. T. Vladimirescu, Bl. P40, Zalau - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de formare profesionala in meseria de ospatar(chelner), vanzator in unitati de alimentatie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de catre furnizor la solicitarea AJOFM Salaj a serviciului de formare profesionala in meseria de ospatar( chelner), vanzator in unitati de alimentatie cod COR 5123.2.1
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 33, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: in cuantum de 350 leiGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate: 60 zile calendaristice de la data deschiderii ofertelorGarantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul RO42TREZ5615005XXX000169vizat de catre banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform pct.53 din HG834/2009. Garantia de participare se poate plati si la caseria AJOFM Salaj.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata odata cu depunerea ofertei, intr-un plic separat.Ofertele care nu sunt insotite de dovada garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratia privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-declaratia privind calitatea de participant la procedura-declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independent? conform Ordin ANRMAP NR.314/12.10.2010-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul AJOFM SALAJ: -Director executiv ? Sarca Romeo Constantin-Director executiv adj.- PuraAlexandruComisia de evaluare pentru procedura aplicata : -Pura Alexandru- presedinte;
-Balazs Cornelia- membru;
-Gal Vasile- membru;
-Cosma Adela - membru;
-Sabadus Lucian- membru;
-Farcas Luminita- secretar.-certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ?original sau copie legalizata-certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitor la plata datoriilor la bugetul local, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ?original sau copie legalizata -certificatulde inregistrare ca persoana juridica emis de Oficiul Registrului Comertului, copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.-certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte : -ca obiectul de activitate al ofertantului include serviciile ce fac obiectul achizitieipublice;
-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006, privind procedurainsolventei (original sau copie legalizata)-Autorizatia eliberata de Comisia Judeteana de Autorizare a furnizorilor de formare profesionala, copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, pentru calificarea in meseria Ospatar (chelner) vanzator in unitati de alimentatie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declaratie privind cifra de afaceri din domeniul de activitate pe ultimii trei ani. Pentru ca riscul neindeplinirii contractului datorat lipsei capacitatii economice si financiare sa fie redus propun ca cifra medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 2 ori mai mare decat valoarea estimata a contractului, ce urmeaza a fi atribuit.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.-declaratie privind resursele tehnice. Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cu echipamente specifice, spatii, alte facilitati, care demonstreaza capacitatea furnizorului de formare de a livra serviciile propuse-informatii privind studiile si pregatirea personalului responsabil de executarea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
componenta tehnica
40
Descriere: conditii de pregatire 25 pct , formatori 5 pct, experienta ofertant 10 pct
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer