Achizitie publica - Servicii de formare profesionala in meseria de agent paza si ordine
Detaliu pentru invitatia numarul 344735
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344735/03.04.2013
Denumire contract: Servicii de formare profesionala in meseria de agent paza si ordine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA SALAJCod fiscal: 11340679, Adresa: Str. T. Vladimirescu, Bl. P40, Zalau, Telefon: +40 260616317, Fax: +40 372871075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. T. Vladimirescu, Bl. P40, Zalau, Romania, cod postal: 4700, telefon: +40 260616317, fax: +40 372871075, persoana de contact: Farcas Luminita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AJOFM SALAJ - Str. T. Vladimirescu, Bl. P40, Zalau, - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de formare profesionala in meseria de agent paza si ordine
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de servicii de formare profesionalaa unui numar de 56 persoane in meseria de agent paza si ordine
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: in cuantum de 200leiGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate: 60 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta, va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAPGarantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul RO42TREZ5615005XXX000169 vizat de catre banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform pct.53 din HG834/2009. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Formularul nr.14). Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC , i se va retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 alin(1) din OUG 34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratia privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-declaratia privind calitatea de participant la procedura-declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordin ANRMAP NR.314/12.10.2010-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul AJOFM SALAJ: -Director executiv ? Muresan IoanIonel-Director executiv adj.- PuraDorin AlexandruComisia de evaluare pentru procedura aplicata : -Pura Dorin Alexandru- presedinte;
-Balazs Cornelia- membru;
-Gal Vasile- membru;
-Cosma Adela- membru;
-Sabadus Lucian- membru;
-Farcas Luminita- secretar.-certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ?original sau copie legalizata-certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitor la plata datoriilor la bugetul local, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ?original sau copie legalizata -certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , care sa cuprinda informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte : -ca obiectul de activitate al ofertantului include serviciile ce fac obiectul achizitieipublice;
-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006, privind procedurainsolventei -original sau copie legalizata, copie lizibila certificata « conform cu originalul ».Ofertantului aflat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.-Autorizatia eliberata de Comisia Judeteana de Autorizare a furnizorilor de formare profesionala, copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, pentru calificarea in meseria AGENT PAZA SI ORDINE.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind cifra de afaceri din domeniul de activitate pe ultimii trei ani. Pentru ca riscul neindeplinirii contractului datorat lipsei capacitatii economice si financiare sa fie redus cifra medie anuala pe ultimii trei anitrebuie sa fie de cel putin 37520 lei .Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Raportarea numarului de ani se face de la data limita de depunere a ofertelor, pentru o evaluare unitara.-declaratie privind resursele tehnice. Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cu echipamente specifice, spatii, alte facilitati, care demonstreaza capacitatea furnizorului de formare de a livra serviciile propuse-informatii privind studiile si pregatirea personalului responsabil de executarea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
oferta tehnica
40
Descriere: asigurarea spatiilor si a dotarilor pentru pregatirea teoretica si practica, formatori, experienta ofertant
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2013 14:15