Achizitie publica - Servicii de formare profesionala in ocupatia de inspector resurse umane
Detaliu pentru invitatia numarul 310425
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Giurgiu
Cod de identificare fiscala: 11358536
Adresa: sos.Bucuresti, bl.202/5D, sc.A, B, C, parter si mezanin, Giurgiu
Telefon: 0246/230606
Fax: 0246/230606
Denumire invitatie: Servicii de formare profesionala in ocupatia de inspector resurse umane
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitii serviciipentru programul de formare in ocupatia de inspector resurse umane.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 13.09.2011 12:44)
Data publicarii: 18.08.2011 16:37
Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2011 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Giurgiu, sos.Bucuresti, bl.202/5D, mezanin Cod postal 080770
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.09.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Giurgiu, sos.Bucuresti, bl.202/5D, mezanin Cod postal 080770
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Serviciul public de ocupare)
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 7, 700 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
a) situatia personala a candidatului/ofertantuluib) capacitatea de exercitare a activitatii profesionalec) capacitatea tehnica si profesionala
SEAP sau sediul agentiei, camera 2, persoana de contact OLEA TUDORITA. Garantia de participare 200lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: Componenta financiara
oferta financiara
100
Descriere: Propunerea financiara prezentata este ferma si nu se reactualizeaza, ramanand valabila pana la 31.12.2011, respectiv pana la expirarea contractului.Criteriul pe baza caruia se atribuie contractul in urma cererii de oferte este oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic.Punctajul financiar se acorda astfel : a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 100 puncte;b) pentru alt pret decat cel de la punctul a) se acorda punctajul astfel: pret minim furnizorPunctaj financiar = _________________ x 100pret furnizorPunctajul total se calculeaza astfel: Punctaj total = P (financiar) x F% + P (tehnic) x T%In care: F% - reprezinta ponderea corespunzatoare punctajului financiar = 50%T% - reprezinta ponderea corespunzatoare punctajului tehnic = 50% ;F% + T% = 100%
oferta tehnica
100
Descriere: Criterii pentru evaluarea Ofertei Tehnice: Descrierea furnizorului si experienta- 15 puncte;personal-30 puncte, dotari-15 puncte, tehnici si metode utilizate in activitatea de formare -30 puncte; aspectul generl al ofertei - 10 puncte
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Decizia nr.152/12.09.2011- anulare cerere de oferte pentru servicii de formare profesionala in ocupatia inspector resurse umane