Achizitie publica - Servicii de formare profesionala in ocupatia operator introducere, validare si prelucrare date
Detaliu pentru invitatia numarul 326380
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326380/11.05.2012
Denumire contract: Servicii de formare profesionala in ocupatia operator introducere, validare si prelucrare date
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA COVASNACod fiscal: 11333035, Adresa: STR G-RAL GRIGORE BALAN NR 14, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267/312157, Fax: 0267/312157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR G-RAL GRIGORE BALAN NR 14, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520042, telefon: +40 267312157, fax: +40 267312157, persoana de contact: Kelemen Tibor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AJOFM Covasna, str. Gen. Grigore Balan nr.14, SF.GHEORGHE, Etaj 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice de ocupare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de formare profesionala in ocupatia operator introducere, validare si prelucrare date
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de formare profesionala ? curs de initiere in ocupatia Operator introducere, validare si prelucrare date pentru 120 de someri din evidenta AJOFM Covasna.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 51, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In conformitate cu prevederile art. 43^1, art. 276, art. 278 si art.278^1 din OUG 34/2006 (1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 514 lei , prin scrisoare de garantie bancara conform art.86 alin (1) din HG nr.925/2006, - Formular nr.13.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea- Formular nr.32. Declaratie pe propria raspundere conform art 69^1 din din OUG nr.34/2006 ? Formular nr.4Cerinte obligatorii: 1. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Formular nr.52. Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat : se va prezenta Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, in original, emisa de Administratia Finantelor Publice.3. Certificatul privind impozitele si taxele locale, in original, eliberat de Directia de impozite si taxe locale.Vor fi descalificati ofertantii care au datorii scadente privind plata taxelor si impozitelor, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular nr.6Autoritatea contractanta impune prezentarea unei declaratii prin care ofertantul declara forma, calitatea de participare si depunere a ofertei Formular nr.7. 1.Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente , in xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;Vor fi descalificati ofertantii care sunt in stare de faliment sau lichidare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindcifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara, Capacitatea tehnica
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Oferta tehnica
40
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau prin email de la adresa: [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 11:13