Achizitie publica - SERVICII DE FORMARE PROFESIONALA ?Know-how input? ? ?Introducerea experientei Uniunii Europene in dezvoltarea afacerilor ecologice din zona Giurgiu-Ruse? ? instruire in comert, marketing, agricultura, ecologie, managementul Fondurilor Europene
Detaliu pentru invitatia numarul 322943
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322943/28.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE FORMARE PROFESIONALA ?Know-how input? ? ?Introducerea experientei Uniunii Europene in dezvoltarea afacerilor ecologice din zona Giurgiu-Ruse? ? instruire in comert, marketing, agricultura, ecologie, managementul Fondurilor Europene
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Textile si Pielarie BucurestiCod fiscal: RO 9311329, Adresa: Lucretiu Patrascanu nr 16 sector 3, Bucuresti, Telefon: 0213404928, Fax: 0213405515
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Lucretiu Patrascanu nr. 16, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030508, telefon: +40 213404928, fax: +40 213405515, Etaj 1, Secretariat.Persoana de contact: Birou Achizitii Pubice, tel. +40 0213404200, int. 207
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Lucretiu Patrascanu nr. 16, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030508, telefon: +40 213404928, fax: +40 213405515, Etaj 1, Sala de consiliu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-Dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE FORMARE PROFESIONALA ?Know-how input? ? ?Introducerea experientei Uniunii Europene in dezvoltarea afacerilor ecologice din zona Giurgiu-Ruse? ? instruire in comert, marketing, agricultura, ecologie, managementul Fondurilor Europene
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Activitati: -Identificarea grupului ?inta;
-Proiectarea (dezvoltarea) programului de formare si a activita?ilor de evaluare;
-Implementarea programului de formare profesionala;
-Raport de implementare a activitatii
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :1340 lei -In cazul in care ofertantul se incadreaza in Art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, i se va retine acestuia, din garantia de participare, 1% din valoarea estimata a contractului. Modul de constituire a garantiei de participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara de participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; scrisoarea de garantie bancara se va depune in original si recomandam ca aceasta sa fie eliberata de o banca cu sediul in Romania; sau - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO25RNCB0074029214420001 deschis la Banca Comerciala Romana (BCR) ? Sucursala Sector 3; sau - Numerar depus la casieria institutiei (program de lucru cu publicul: 08.00 ? 14.00); Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului.Modul de constituire: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie in conformitate cu art. 11 alin. (4) din HG 925/2006-Declaratie privind respectarea reglementarilor privind conditiile de munca si protectia muncii-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-Experienta similara-Declaratie privind exclusivitatea si disponibilitatea -Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice in a carei raza se afla domiciliul fiscal al societatii si un certificat de atestare fiscala, eliberat de Directia de Taxe si Impozite din cadrul Primariei pe raza caruia este domiciliul fiscal.-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului pentru persoanele juridice/fizice romane;
-Certificat de inregistrare emis de OficiulNational al Registrului Comertului pentru persoanele juridice/fizice romane;
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, pentru persoanele juridice/fizice straine, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a).Fisa de informatii generale. Se solicita prezentarea informatiilor generale actualizate privind ofertantul, din care sa rezulte capacitatea ofertantului de a sustine contractul de servicii;b).Bilantul contabil. Se solicita prezentarea Bilantului contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organul fiscal teritorial in cazul in care publicarea acestui bilant este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul si/sau , dupa caz, scrisori de bonitate din partea bancilor, auditul financiar emis de persoane autorizate, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. Se prezinta in copie conform cu originalul, stampilat si semnat de o persoana autorizata din partea ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Standarde de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in copie legalizata de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre pre?urile ofertelor se acorda punctajul maxim
Evaluarea ofertei tehnice
40
Descriere: a). Capacitatea prestatorului - 15 %; b). Strategia propusa - 25%
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 09:41