Achizitie publica - Servicii de formare profesionala necesare implementarii proiectului ?DA pentru MADR-Dezvoltam Aptitudini pentru Ministerul Agriculturii ?i Dezvoltarii Rurale?cod SMIS 17654
Detaliu pentru invitatia numarul 326519
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326519/15.05.2012
Denumire contract: Servicii de formare profesionala necesare implementarii proiectului ?DA pentru MADR-Dezvoltam Aptitudini pentru Ministerul Agriculturii ?i Dezvoltarii Rurale?cod SMIS 17654
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Agriculturii si Dezvoltarii RuraleCod fiscal: 4221187, Adresa: B-dul Carol I nr. 24, Bucuresti, Telefon: 3078482, Fax: 3078699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I nr. 2 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030163, telefon: +40 3072482, fax: +40 213079814, persoana de contact: compartiment ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale din Bucuresti, B-dul Carol I nr. 2 4, sector 3, Camera 5 parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de formare profesionala necesare implementarii proiectului ?DA pentru MADR-Dezvoltam Aptitudini pentru Ministerul Agriculturii ?i Dezvoltarii Rurale?cod SMIS 17654
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de formare profesionala necesare implementarii proiectului ?DA pentru MADR-Dezvoltam Aptitudini pentru Ministerul Agriculturii ?i Dezvoltarii Rurale?cod SMIS 17654Durata contractului ce urmeaza a fi atribuit: aproximativ 2 luni.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea garan?iei de participare este obligatorie. Garantia de participare va avea valoarea de 2.500, 00 LEI (sau 571, 45EURO, la cursul de schimb de 4, 3748 LEI/Euro curs valabil in data de 20.04.2012).Perioada de valabilitate a garan?iei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 90 de zile.(de la termenul limita de primire a ofertelor)Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Scrisoare de garantie pentru participare (formularul 12 din modele de formulare), emisa in favoarea autoritatii contractante; Scrisoarea de garantie bancara pentru participare va fi eliberata de o banca din Romania sau de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Sau ordin de plata in favoarea autoritatii contractante. Suma va fi virata in cont RO33 TREZ 7005 005X XX00 0152, deschis la Activitatea de Trezorerie ?i Contabilitate Publica a Municipiului Bucure?ti, cod fiscal 4221187.I.M.M.- urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei pentru participare, in conformitate cu prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004, dar numai cu conditia de a prezenta, autoritatii contractante, in original (sau in copie legalizata), o declaratie - tip, data pe propria raspundere, semnata si stampilata de catre conducatorul operatorului economic, cu privire la numarul personalului angajat si cifra de afaceri (conform formularului nr. 14din modele de formulare).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 90 de zile, egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Scrisoarea de garantie bancara se va depune numai in original si se introduce direct in plicul exterior.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a, contractului prin scrisoare de garan?ie bancara eliberata de trezoreria la care este arondat operatorul economic (conform formularului nr.13 din modele de formulare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratii privind eligibilitateaSe va completa si se va depune Formularul nr. 3 - Declaratie privind eligibilitatea, din sectiunea formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Atentie! In cazul ofertei depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Se va prezenta ca document relevant: Cazier judiciar pentru administratorul care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazier judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului.Cazierul judiciar (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului) trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa depuna acest formular si cazierul judiciar.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta doc. edificatoare, eliberate in tara de origine sau in tara in care este rezident.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Se va completa si se va depune Formularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, din sectiunea formulare.Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Atentie! In cazul ofertei depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertei respective din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Se vor prezenta ca documente relevante: 1. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare, eliberate in tara de origine sau in tara in care este rezident (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa si depune Formularul nr. 16 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din sectiunea formulare.Cerinta nr. 4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹: Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nuse afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006 (Formularul nr. 15).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publicaPersoanele cu functii de decizie implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Ministru - Stelian FUIADirector General - Miron MOLDOVANDirector - Catalin DUMITRESCUDirector - Carmen-Georgiana BIDASCUDirector - Luminta-Aurora JAJAIEConsilier - Eduard RADUCerinta nr. 5: Declara?ie privind acceptarea condi?iilor contractuale.Completarea si prezentarea formularului nr.20 din modele de formulareCerinta nr. 6: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare si prezentare formularului nr.5 din modele de formulare. Cerinta nr. 1: Capacitatea de exercitate a activitatii profesionale (inregistrare)Persoane juridice/fizice romaneFiecare ofertant si, in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte ca documente relevante: ? Certificat constatator (lider, asociat) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de insolventa, lichidare, faliment sau reorganizare judiciara, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului);Persoane juridice /fizice straineSe vor prezenta ca documente relevante documente considerate edificatoare in tara de origine sau in care ofertantul este rezident, emise de organismele autorizate, cu privire la forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice, valabil la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 2: Prezentarea unui document prin care operatorul economic este abilitat sa presteze activitati de formare profesionala, conform art.18 din OG 129/2000Prezentare in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul a statutului sau, dupa caz, a autorizatiei pentru desfasurarea unor activitati independente, activitati de formare profesionala.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri din ultimul an sa fie cel pu?inegala cu 141.500, 00lei, valoarea totala a contractului fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani.Cerinta minima: Prezentarea a cel putin Unul sau mai multe contracte de servicii avand ca obiect servicii similar cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, in valoare cumulata de minim 35.000, 00 LEI., Schema de personal necesara indeplinirii contractuluiOfertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) sa dispuna de experti formatori care trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii minime: ? Studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta si/sau studii postuniversitare si minimum 3 ani experienta profesionala in domeniul studiilor absolvite, ? Atestare CNFPA ca formator si minimum 2 ani experienta profesionala in domeniul formarii, ? Pentru cursul de formare de formatori: minimum 1 an experienta in formare formatori sau 5 cursuri sustinute pe aceasta tematica, ? Pentru celelate cursuri: minimum 3 cursuri sustinute in domeniul de formare pentru care este propus, ,Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia. Implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, Respecterea conditiilor de munca si protectie a muncii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Oferta tehnica
40
Descriere: Algoritmul de calcul al ofertei tehnice.: P = P 1 + P 2 + P 3 +P4; - P 1 = punctajul ofertei pt ?Metodologia de prestare a serviciilor? ? max.10 pct; P 2= punctajul pt ?Descrierea strategiei? ? max.20 de pct; P 3 = pct pt ?Planificarea si graficul de indeplinire a activitatilor? ? max.5 pct; P4= pct pt ?Adaptarea curriculei la specificul activitatiigrupului tinta? ? max.5 pct
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat la invitatia de participare la cererea de oferta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 10:43