Achizitie publica - Servicii de formare profesionala pentru 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 325035
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325035/26.04.2012
Denumire contract: Servicii de formare profesionala pentru 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA ALBACod fiscal: 11333523, Adresa: str.N.TITULESCU, NR.10B, bl.COLUMNA, Alba Iulia, Telefon: 0258811470, Fax: 0258811470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de formare profesionala pentru 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii de invatamant pentru derularea programelor de formare profesionala in vederea pregatirii teoretice si practice a participantilor la cursurile organizate de catre AJOFM Alba prin Centrul Propriu de Formare Profesionala Blaj
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare: Cuantumul garantiei de participare, stabilit pentru fiecare lot este: - pentru cursurile de nivel de calificare 2, cuantumul este de 144 lei pentru fiecare meserie;
- pentru cursurile de nivel de calificare 3, cuantumul este de 216 lei pentru fiecare meserie;
- pentru cursurile de nivel de calificare 1, cuantumul este de 72 lei pentru fiecare meserie;
- pentru cursurile de initiere(180 ore), cuantumul este de 36 lei pentru fiecare meserie;
- pentru cursurile de specializare(240 ore), cuantumul este de 48 lei pentru fiecare meserie.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita de depunere ofertelorForma de constituire a garantiei de participare va fi: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante emisa in conditiile legii de osocietatebancara ori de o societate de asigurari, completata conform formularului atasat insectiunea III (Formulare)b) ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, cont RO 23TREZ 0025005XXX000152, deschis la Trezoreria Alba Iulia;c) a unei sume in numerar, depusa la casieria unitatii in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus, caz in care ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie - Formular atasat in sectiunea III (Formulare) .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse, fiind considerate inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul A, din sectiunea FormulareVa fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, privind achizitiile publice.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, completata in conformitate cu Formularul B, din sectiunea FormulareSe solicita certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Declaratie privind conflictul de interese cf. art.69^1 din ordonanta: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazuite la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie sunt: Engi Corneliu, Bora Maria Georgeta, Chidovat Tudor, Marinca Adrian, Szabo Veronica, Chiriac Elena.Se va atasa Formularul C (Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator) completat.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea siMonitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(Formularul D, din sectiunea Formulare) Documente care dovedesc inregistrarea: - Pentru persoane juridice romane se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.- Pentru persoane fizice romane se solicita autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.- Pentru persoane juridice/fizice straine se solicita documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentatec in copie legalizata.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, documentul respectiv in original sau copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 08:44