Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de formare profesionala pentru anul 2013 (conform celor 12 loturi)


Detaliu pentru invitatia numarul 344890
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA HARGHITA
Numar invitatie: 344890/08.04.2013
Denumire contract: Servicii de formare profesionala pentru anul 2013 (conform celor 12 loturi)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA HARGHITACod fiscal: 11344042, Adresa: Str. Fratiei nr.2, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266-313423, Fax: 0266-371394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de formare profesionala pentru anul 2013 (conform celor 12 loturi)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii de invatamant pentru derularea programelor de formare profesionala in vederea pregatirii teoretice si practice a participantilor la cursurile organizate de catre AJOFM Harghita, in meseria de: Baby sitter, Competente informatice initiere, Limba engleza initiere, Limba germana initiere, Infirmiera, Ingrijitori batrani la domiciliu, Mecanic auto, Vanzator, Florar-decorator pentru persoane cu handicap, Preparator produse din lapte, Barman, Frizer-coafor-manichiurist.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, stabilit pentru fiecare lot este: -Lot 1- Baby sitter pentru Zona Miercurea Ciuc si Gheorgheni, 250 lei; Lot 2- Competente informatice initiere pentru Zona Miercurea Ciuc si Odorhei, 123 Lei; Lot 3- Limba engleza initiere pentru Zona Miercurea Ciuc, Odorhei si Toplita, 245 Lei; Lot 4- Limba germana initiere pentru zona Miercurea Ciuc si Odorhei, 154 Lei; Lot 5 - Infirmiera pentru Zona Toplita, 144 lei; Lot 6- Ingrijitori batrani la domiciliu pentru Zona Gheorgheni, 120 Lei; Lot 7 - Mecanic auto pentru Zona Miercurea Ciuc, 144 Lei; Lot 8 - Vanzator pentru Zona Miercurea Ciuc si Toplita, 200 Lei; Lot 9-Florar-decorator pentru persoane cu handicap, pentru Zona Miercurea Ciuc si Gheorgheni, 140 Lei; Lot 10- Preparator produse din lapte pentru Zona Odorhei si Cristur, 240 Lei; Lot 11 -Barman pentru Zona Miercurea Ciuc, 120 Lei; Lot 12- Frizer-coafor-manichiurist pentru Zona Miercurea Ciuc, 120 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare va fi: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, completata conform formularului atasat in sectiunea Formulare; b) ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, cont RO 53TREZ 3515005XXX000187, deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc, jud. Harghita, cod fiscal 11344042; c) a unei sume in numerar, depusa la casieria unitatii in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse, fiind considerate inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 dinO.U.G. nr. 34/2006, (Formular 1)2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 2)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 3)4.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta (Formular 4)5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 privindconflictul de interese (Formular 5). Persoanele cu functie de decizie sunt: Panescu Tiberiu, Nagy Ibolya, Jano Edit Andrea, Bota Roland, Sipos Livia.6.Informatii generale (Formular 6)7.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani(Formular 7)8. Experienta similara (Formular 8)9. Declaratie privind sanatatea si protectia muncii(Formular 12)10.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilorscadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine) din lunaanterioara celei in care se depun ofertele ( valabila la data deschiderii ofertelor). Original sau copie conforma cu originalul.11.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativ teritoriale, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat(sau echivalent pentru persoanele juridice straine) din luna anterioara celei in care se depunofertele (valabila la data deschiderii ofertelor). Original sau copie conforma cu originalul. 1.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile anteriordatei stabilite pentru depunerea ofertelor, sau alte acte doveditoare in functie de forma de organizare, in original sau copie conform cu originalul. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAENasociat obiectului contractului.2.Autorizatie de furnizor de formare profesionala/decizie privind autorizarea pentru fiecare lot/meserie/ocupatie ofertata(valabila la data deschiderii ofertelor). Documentele se depun sub urmatoarea forma: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Declaratie pe propria raspundere care sa ateste faptul ca, in ceea ce priveste cursurile de formareprofesionala pentru care se prezinta oferta, acestea vor fi finantate exclusive din bugetul asigurarilorpentru somaj (de catre AJOFM Harghita) si nu din alte surse/fonduri (FSE, etc.).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Descrierea furnizorului si experienta
5
Descriere: Experienta anterioara specifica in organizarea programului de formare profesionala evaluat, prezinta programele organizate in meseria respectiva, recomandari- 3 puncte; Participari la alte programe de formare profesionala, lista programe organizate - 2 puncte
Resurse umane
10
Descriere: Structura personal ( numar adecvat, relevanta specializarilor, defalcare pe teorie/practica), prezentarea persoanelor implicate atat la teorie cat si la practica- 5 puncte; Experienta personalului propriu si colaboratori ca lector, CV, diplome, certificate- 5 puncte
Resurse materiale
10
Descriere: 1.Spatiu in localitatea tinta si disponibilitatea organizarii de cursuri in alte localitati: Miercurea Ciuc, Odorheiu Secuiesc, Gheorgheni, Toplita si Cristuru Secuiesc. Dovada detinerii sub orice forma a spatiului necesar derularii cursului -4 puncte/2.Spatii adecvate, Se va avea in vedere suprafata, cai de acces, utilitati-2 puncte/3.Dotare cu echipamente si mobilier necesar furnizarii serviciilor, Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei mobilierului si a echipamentului -4 puncte
Contracte cu potentiali angajatori sau disponibilitatea furnizorului de a intermedia incadrarea in munca a absolventilor cursului.
15
Descriere: Sa prezinte contracte cu potentiali angajatori
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer