Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de formare profesionala privind calificarea somerilor in ocupatia de receptioner hotel


Detaliu pentru invitatia numarul 337179
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA ARGES
Numar invitatie: 337179/11.10.2012
Denumire contract: Servicii de formare profesionala privind calificarea somerilor in ocupatia de receptioner hotel
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 26.10.2012 14:49)
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Nu a fost depusa nicio oferta
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA ARGESCod fiscal: 11352991, Adresa: PITESTI, STR. REPUBLICII, NR. 11, COD 110062, JUD. ARGES, Pitesti, Telefon: +40 248222415, Fax: +40 248222582
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PITESTI, STR. REPUBLICII, NR. 11, COD 110062, JUD. ARGES, Pitesti, Romania, cod postal: 110062, telefon: +40 248222415, fax: +40 248222582, persoana de contact: FLORINA CHIRITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ajofm Arges din PITESTI, Bulevardul REPUBLICII, NR. 11, COD 110062, JUD. ARGES, Pitesti, Romania, cod postal: 110062, telefon: +40 248222415, fax: +40 248222582
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Selectia fortei de munca)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de formare profesionala privind calificarea somerilor in ocupatia de receptioner hotel
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul cererii de oferta consta in desemnarea furnizorului de servicii de formare profesionala pe anul 2012, incheierea si atribuirea unui contract de servicii privind calificarea unui numar de 20 someri in ocupatia de receptioner hotel.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 064 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Fiecare ofertant/candidat va depune o garantie de participare in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului, prin scrisoare de garantie bancara sau cu ordin de plata in contul RO44TREZ04650005XXX150, Trezoreria Pitesti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2002, modificata si completataCertificat de atestare fiscala emis de DGFPCertificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale Certificat de inregistrare emis de ORCCertificat constatator emis de ORCAutorizatie eliberata de Comisia de autorizare pentru cursuri de calificare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul la data de 31.12.2011, vizat si inregistratDeclaratie cu cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista dotarilorSuportul de curs
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
11.11
Descriere: Componenta financiara
Oferta tehnica
33.33
Descriere:
Experienta similara
5.56
Descriere:
Resurse umane
33.33
Descriere:
Tehnici si metode de lucru
25.56
Descriere:
Aspectul general al ofertei
2.22
Descriere:
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online din SEAP , din attach
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer