Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de formare si dezvoltare profesionala COD SMIS 16767


Detaliu pentru invitatia numarul 322248
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA BUSTENI
Numar invitatie: 322248/21.03.2012
Denumire contract: Servicii de formare si dezvoltare profesionala COD SMIS 16767
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA BUSTENICod fiscal: 2845729, Adresa: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Telefon: 0244-322005, Fax: 0244-320752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Romania, cod postal: 105500, telefon: +40 244322005, fax: +40 244320752, persoana de contact: Achim Cristian, Nicoleta Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Romania, cod postal: 105500, telefon: +40 244322005, fax: +40 244320752, persoana de contact: Achim Cristian, Nicoleta Popescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de formare si dezvoltare profesionala COD SMIS 16767
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul acestui contract este formarea personalului autoritatii contractante, prin asigurarea organizarii si desfasurarii cursurilor de formare si dezvoltare profesionala, conform specificatiilor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 79632000-3 - Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 306, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6120 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In cazul extind. perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament in contul RO02TREZ5295006XXX000010 ? Trezoreria Busteni, CF 2845729, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar se va specifica in adresa de inaintare a ofertelor perioada de valabilitate a garantiei astfel constituite. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in situatiile prev. la art. 87 din HG 925/2006, iar in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu prevederile art.278^1. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
- 5 % din pretul contractului, fara TVA si se va constitui conform prevederilor art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive conform prevederilor legale - art.90 alin 3 din HG 925/2066 si HG nr.1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 - Completare formular nr.4 - original - va fi prezentat ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator (daca este cazul)2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 - Completare formular nr.5 - original - Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 vor fi prezentate ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator (daca este cazul)3 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"4. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"5. Certificat de participare cu oferta independenta - Completare formular nr.6 - va fi prezentat ofertant/ ofertanti asociati6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - Completare formular nr.7 - se va prezenta de ofertant, ofertanti asociati (in cazul unei asocieri), de subcobtractanti (daca este cazul), tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art 69^1, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ec. Emanoil Savin - Primar, Nae Savel - Viceprimar, ec. Petruta Protopopescu - Director Executiv, ing. Nicoleta Popescu - Sef Serviciu Achizitii Publice, Informatica si Relatii cu Publicul7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular nr.8 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate - emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - se va prezenta de ofertant/ofertanti asociati- Ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.2. Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca sunt autorizati sa desfasoarea activitatea de formare profesionala, pentru fiecare tip de program de formare profesionala solicitat in caietul de sarcini (conform art.30 din NORME METODOLOGICE de aplicare a prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesionala a adultilor). Autorizatia prezentata trebuie sa fie valabila atat la data deschiderii ofertelor, cat si pe toata perioda de executie sa contractului. In cazul in care aceasta autorizatie expira, ca valabiliate pe parcursul derularii contractului, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere (in format original) prin care se angajeaza sa isi reinnoiasca autorizatia pe toata perioda derularii contractului. Programele de formare care nu sunt autorizate in conditiile legii si care nu ofera participantilor certificarea solicitata prin caietul de sarcini nu sunt acceptate in cadrul prezentei proceduri.Persoane juridice/fizice straine: - un certificat, in traducere autorizata, de la registrul in care este inmatriculat candidatul in tara de origine, care sa ateste existenta ofertantului - original sau copie autorizata.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri pe pultimii 3 ani -2008, 2009, 2010 (sau dupa caz 2009, 2010, 2011) Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2008-2010/ 2009-2011) trebuie sa fie de minim 306000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor) continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate :1. Manager de formare (coordonator proiect) - conducerea activita?ii de implementare ?i monitorizare a activitatilor de formare, organizarea, coordonarea, controlarea activita?ii de formare derulate.Cerinte: studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta; Certificare in ocupatia formator (CNFPA conform OG 129/31.08.2000 privind formarea profesionala a adultilor sau echivalent); 5 ani experienta generala si 3 ani experien?a profesionala specifica in contracte similare.2. Asistent proiect (responsabil organizare) -asigurarea aspectelor logistice pentru desfasurarea tuturor activita?ilor cursurilor; participa activ la comunicarea cu beneficiarul;Cerinte: studii superioare finalizate cu diploma de licenta; minim o activitate de consultanta/asistenta necesara desfasurarii unui proiect de formare profesionala; cunoas, Declaratie pe proprie raspundere - Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului, pe toata durata de indeplinire a contractului, Informatii privind subcontractantii. ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Romania, cod postal: 105500, telefon: +40 244322005, fax: +40 244320752, persoana de contact: Achim Cristian, Nicoleta Popescu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer