Achizitie publica - "Servicii de formare si sprijin adaptat grupurilor tinta"pentru proiectul ?Masuri Active si Sustenabile de Ocupare ? In Contextul Dezvoltarii Clusterelor Industriale?- POSDRU/101/5.1/G/76808
Detaliu pentru invitatia numarul 323051
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323051/02.04.2012
Denumire contract: "Servicii de formare si sprijin adaptat grupurilor tinta"pentru proiectul ?Masuri Active si Sustenabile deOcupare ? In Contextul Dezvoltarii Clusterelor Industriale?- POSDRU/101/5.1/G/76808
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DIN PITESTICod fiscal: 4122183, Adresa: Str. Targu din Vale, Nr. 1, Localitatea Pitesti, Judetul Arges, Pitesti, Telefon: +40 348453113, Fax: +40 348453123
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Targu din Vale, Nr. 1, Localitatea Pitesti, Judetul Arges, Pitesti, Romania, cod postal: 110040, telefon: +40 348453113, fax: +40 348453123, persoana de contact: MIHAELA - MIRELA SANDU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Pitesti, Str. Targu din Vale nr.1, Pitesti, cod. 110040, Secretariat Rector, camera 37.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Servicii de formare si sprijin adaptat grupurilor tinta"pentru proiectul ?Masuri Active si Sustenabile deOcupare ? In Contextul Dezvoltarii Clusterelor Industriale?- POSDRU/101/5.1/G/76808
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de formare a personaluluiin vederea sustinerii modulelor de curs prevazute in contract, pentru dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor necesare resursei umane in vederea imbunatatirii managementului ciclului politicilor publice
II.1.6) CPV: 80500000-9 - Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare ? 6.400 lei- perioada de valabilitate a garantiei de participareeste 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor;
- garantia de participare se poate constitui prin- virament bancar ( cont bancar: RO 08TREZ0465005XXX003514, deschis la Trezoreria Pitesti, Cod Fiscal 4122183) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- recomandabil din Romania-, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, cu respectarea prevederilor art.86 din HG nr.925/2006;
-in cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.-ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii, de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA;
- modul de constituire a garantiei de buna executie: conform H.G.nr.925/2006 - art.90, alin.(1)si H.G.nr.1.045/2011, respectiv: -3% din pretul contractului se depune intr-un cont (la dispozitia autoritatii contractante) deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia in cel mult 4 zile lucratoare de la data incheierii contractului;
-2 % se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi ;
- eliberarea garantiei de buna executie se va face in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a serviciilor care fac obiectul contractului, daca nu au fost ridicate pana la acea data pretentii asupra ei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G.nr.34/2006Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Formular 12Asi/sau Cazier judiciar pentru operatorul economic sitertul sustinator, daca este cazul. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G.nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr.34/2006Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul. completare Formular 12B-va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazulInformatii privind calitatea de participant la procedura - Ofertantii vor prezenta Formularul 12C si Formular 2-Certificat de participare cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006 se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contratante: Rector-Gh.Barbu, Manager Proiect-Viorel Nicolae, Asistent manager ?Calin Pandele, Sef Serv.Achizitii Publice-Costel Trandafirescu, Consilier juridic-Luminita Ilina, Informatician Ec.-Mihaela SanduExpert Formare Profesionala Continua- Rodica Niculescu, Expert RU cu expertiza in domeniul economic-Claudia Burtescu, Expert Comunicare-Tiberiu Macarie - Ofertantii vor prezenta Formularul 3Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale-Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura sau Autorizatie de functionare sau altele echivalente. Documentul/documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conforma cu originalul?Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane fizice/juridice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii Certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acestea, o declaratie pe proprie raspundere in forma autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezidentinsotite de traducerea autorizatain limba romana (original) - este cerut de autoritatea contractanta pentru a se vedea ca operatorul economic nu este ?fictiv?, precum si a se vedea informatii referitoare la: denumirea, adresa, numarul de telefon si fax, forma juridica, codul unic de inregistrare, numarul de ordine din registrul comertului, obiectul de activitate, in tara de origine - Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului pe ultimii 3 anieste mai mare sau egala cu 320.000 lei-in situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta in elaborarea de programe de formare, consultanta si elaborarea de manuale Informatii privind managementul calitatii-Ofertantul trebuie sa detina certificat de calitate pentru serviciile oferite, respectivISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 14:20