Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de furnizare si implementare software de management al documentelor


Detaliu pentru invitatia numarul 295694
Autoritate contractanta
COMUNA GIROC
Cod de identificare fiscala: 5390613
Adresa: Semenic nr. 54, Giroc
Telefon: 0256.395.648
Fax: 0256.395.798
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de furnizare si implementare software de management al documentelor
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 72212311-2 - Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea documentelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de furnizare si implementare software de management al documentelor in cadrul Programului PO DCA ? Sprijinirea initiativelor de reducere a duratei de livrare a serviciilor publice??, Primaria comunei Giroc, Str. Semenic, nr. 54, com. Giroc, jud. Timis.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.05.2011 11:48
Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Giroc, str. Semenic, nr. 54, jud. Timis, cod 307220
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de consiliu a Primariei comunei Giroc.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 646, 573 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1) Sit pers a cand: Decl pr elig, Decl pr neînc în preve art.181 din ord, Cert de part la lic cu of indep, Decl pe pr rasp pr cal de part la proc2) Cap de exer a act prof: Cert const emis de ORC, CUI, Cert fisc pr obl de plata exig a imp si tax, 3) Sit ec ? fin: bilant la 31.12.2009, Decl cifrei de af pe ult 3 ani, Exp simil, 4) Cap teh /prof: Lista princ prest de serv din ult 3 ani, Cel put o recom din partea unui ben, Prest tr sa det suf pers calif, Inform ref la studiile, preg prof si calif pers resp pt îndepl contr, CV act si compl ale pers care va fi impl în prest serv care fac ob ac contr.
De pe SEAP, Garantia de participare 8.000 lei, constituita conform HG 925/2006.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Termen livrare aplicatie informatica
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen livrare aplicatie informatica? se va acorda astfel: a) Pentru respectarea duratei de livrare a licentelor prevazuta in caietul de sarcini (90 zile) se acorda punctaj maxim.b) Pentru o durata de livrare a licentelor ofertata mai mare decat cea prevazuta in caietul de sarcini, se acorda punctaj proportional fata de durata care a obtinut punctajul cel mai mare.
Propunerea tehnica
50
Descriere: Punctajele pentru propunerea tehnica se acorda conform Caietului de sarcini.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer