Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE GESTIONARE A DOCUMENTELOR


Detaliu pentru invitatia numarul 329000
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CASA DE ASIGURARI DE SANATATE MEHEDINTI
Numar invitatie: 329000/07.06.2012
Denumire contract: SERVICII DE GESTIONARE A DOCUMENTELOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA DE ASIGURARI DE SANATATE MEHEDINTICod fiscal: 11317951, Adresa: SRT.ANTONINII NR.4, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252 328 766(7), Fax: 0252 322 772
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SRT.ANTONINII NR.4, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220125, telefon: +04 0252328766, fax: +04 0252322772, persoana de contact: FLORIN GHENCIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.ANTONINII NR.4, Drobeta-Turnu Severin, Romania, sediul Casei de Asigurari de Sanatate Mehedinti, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE GESTIONARE A DOCUMENTELOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de gestionare a documentelor la sediul CJAS Mehedinti, operere date in sistemul informatic unic integrat (SIUI)
II.1.6) CPV: 72512000-7 - Servicii de gestionare a documentelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 780 lei.Perioada de valabilitate este de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare: - Formular 1 ? Declaratia privind eligibilitatea ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 modificata si completata.- In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 1- In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din O.U.G. 34/2006 tertul sustinator va prezenta documente pentru neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G.nr. 34/2006, modificata si completata.- Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.- Formular 2 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 modificata si completata.- In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 2.- In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din O.U.G. 34/2006 tertul sustinator va prezenta documente pentru neincadrarea in dispozitiile art. 181 litera a, litera c(1), si litera d din O.U.G.nr. 34/2006, modificata si completata.- Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.- Certificat de atestere fiscala pentru persoane uridice privind datoriile la bugetul consolidat general din care sa reiese obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor.- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale din care sa reiese obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor.- Operatorul economic va prezenta documente edificatoare de autoritati ale tarii de origine( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente), insotite de traducere autorizata in limba romana.- Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.Formular 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formular 5 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006, modificata si completata?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti/tert sustinator, fiecare subcontractant/tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele cu functii de decizie in cadrul Casei de Asigurari de Sanatate Mehedinti care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: -Presedinte Director General Dr. Boruga Doina-Director Economic Ec. Vladu Maria-Viza CFP Ec. Cotiga Ileana-Birou Control, Juridic si Contencios Jr. Ghilerdea Cosmin-Compartiment Achizitii Publice Ec. Ghenciu Florentin-MEMBRII COMISIEI DE EVALUAREEc.Suitariu Gabriel Claudiu, presedinteJr.Grecu Cosmina Andreea, membruIng.Echim Dumitru., membruJr.Popescu Simion ., membruEc.Nicolescu Domnica., membruEc.Petrescu Mihai, secretar Certificat constatator emis ORC prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent cu codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul costatator sunt: -date de identificare legale (denumire , sediu , cod unic de inregistrare);
-obiectul principal si secundar de activitate;
- reprezentanti legali;Existenta de mentiuni referitoare la dedeclansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment , conform Legii nr. 85/2006 privind procedure de insolventa, lichidare judiciara voluntata conform Legii nr. 31/1990 republicata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formular 6 ?Informatii generale/Declararea cifrei de afaceri Valoarea minima a cifrei medii de afacer pe ultimi 3 ani( 2009, 2010, 2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fir de 78.000lei. - Bilant contabil la data 31.12.2010. - Bilant contabil la data 31.12.2011 doar in situatia in cara la inregistrat la organele competente. Curs valutar mediu-leu/euro pe anii: 2009- 1 euro=4, 2373 lei 2010- 1 euro= 4, 2099 lei 2011- 1 euro= 4, 2379 lei In cazul unei asocieri cerinta privitoare la valoarea minima a cifrei de afaceri poate fi indeplinita si prin cumul de catre grupul de asociati. Daca operatorul economic sau in cadrul unei asociatii fiecare din asociati face dovada casa incadrat in categoria IMM, valoarea minima solicitata a fi indeplinita privind cifra medie de afaceri se reduce cu 50% in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular nr. 12 F - ?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani? -Formularului nr. 12 F si anexei acestuia. Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei similare prin prezentarea unui numar de maxim trei documente /contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de cel putin 55.000 lei (fara TVA). Neindeplinirea cerintelor minime solicitate a fi indeplinite de catre ofertanti, in privinta experientei similare, conduce la descalificarea ofertantului. Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante, referinte negative din partea beneficiarilor (autoritati contractante).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, prin deschidere casuta "documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer