Achizitie publica - servicii de gestionare a proiectelor
Detaliu pentru invitatia numarul 312152
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FOTEI DE MUNCA VASLUI
Cod de identificare fiscala: 11495517
Adresa: STR SPIRU HARET NR 5, Vaslui
Telefon: 0235/318184
Fax: 0235/321222
Denumire invitatie: servicii de gestionare a proiectelor
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79421000-1 - Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: servicii de gestionare a proiectelor( lot 1 - servicii de management de proiect, lot 2 - servicii de asistenta de proiect)pentru a asigura succesul implementarii proiectului ?PONE ? ?Program pilot de crestere a gradului de ocupare in regiunea Nord ? Est? ID 76207, finantat din surse europene nerambursabile cu respectarea tuturor parametrilor tehnici, economici si de calitate si implicit a conditiilor impuse de Uniunea Europeana
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.08.2011 12:34
Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA VASLUI, str. Spiru Haret, nr. 5, loc. Vaslui, jud. Vaslui, cod postal730130
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA VASLUI, str. Spiru Haret, nr. 5, loc. Vaslui, jud. Vaslui - birou proiect PONE
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 340, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl privind eligibilitatea-Decl privind neîncadrarea în sit prev la art. 181-Cert de atestare fiscala privind achit oblig exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asig soc de stat-Cert de atestare fiscala privind achit oblig exigibile catre bugetul local-Cert de part la licita?ie cu oferta independenta-Decl privind incadrarea in cat IMM-Cert de inreg emis de ORC-Cert constatator- Rez exercitiilor finan pe ultimii 3 ani-Fisa de inf generale-Lista cu pers de spec + CV-copii acte studii-cert abs curs ?Manager Proiect?-cert abs curs ?Expert achizitii publice?-copie a cartii de munca/alte doc doved, adev, recomandari privind activ desf din care trebuie sa rezulte experienta in activ similare celor desfasurate de autor contractanta: ocupare si formare profesionala a adultilor(minim 1 an), contabilitate publica-Informatii referitoare la evitarea dublei finantari- garantie de participare: lot 1 3600 lei, lot 2 3200 lei
SEAPsauin urma unei solicitari scrise - la sediul AJOFM VASLUIgarantie participare: lot 1 3600 lei, lot 2 3200 lei